e70 35D неволи
e70 35D неволи
Има при мен един Х5 с 286 к.с 2011г.Същия е счупил ГНП ,съответно дюзи и стружки навред.
Смяних му цялата горивна уредба ,като се почне от капачката на резервоара ,че до отпред.Сега немога да го запаля ,няма налягане на горивото отпред при дюзите и това е .
Естествено записва грешки ниско налягане ,то и как няма да има като действително е само от помпата в резервоара около 7 бара.
Налял съм около 15 литра ,видях ,че има опция в диагностиката за обезвеъдушаване ,но със старт спрей няма ли качи гориво .
Примам съвети ,че 2ри ден се въртим покрай него
Смяних му цялата горивна уредба ,като се почне от капачката на резервоара ,че до отпред.Сега немога да го запаля ,няма налягане на горивото отпред при дюзите и това е .
Естествено записва грешки ниско налягане ,то и как няма да има като действително е само от помпата в резервоара около 7 бара.
Налял съм около 15 литра ,видях ,че има опция в диагностиката за обезвеъдушаване ,но със старт спрей няма ли качи гориво .
Примам съвети ,че 2ри ден се въртим покрай него
Бензина е за измиване на дизелови части.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: e70 35D неволи
Няма налягане - ясно, но при дюзите качва ли нафта? Развъртя ли някоя тръбичка?А обратното към резервоара? Ако качва си задай въпроса откъде може да го изпуска обратно към резервоара и по схемата почвай да проверяваш. Де факто имаш три пътя - някоя от дюзите, клапана или от помпата за високото.
Бяха ми докарали един мерцедес по същия начин. Всичко сменили и няма налягане. Е, бяха забравили приводчето между разпределителния вал и помпата при сглобяването. Да не говорим, че съм имал и случай на обърнати маркучи към помпата за високото - разменили вход и изход и чакат да запали. А най големия куриоз беше когато човека, като си сменял горивен филтър, му беше оставил транспортните тапи на тръбичките
БМВ не съм обезвъздушавал. То ако работи подкачващата като хората...
Ся като прочетох - 7 бара ми са малко множко, не бяха ли 4? Може да имаш някоя тапа по пътя към помпата за високото.
То тва са механични варианти. Друга възможност е клапана на помпата да не отваря. Тогава пак не пали и ниското налягане се покачва. Провери букса, захранване, импулси от компа? Имото как е? Компа на колата има ли разрешение да пали? Да не са правили някой нескопосан тунинг и затова да се е счупила помпата. При невярна чексума колата пали първия път, тестват и чупи помпата. Докарват я при теб за ремонта, но компа вече е видял че чексумата е невярна и ... вече греда.
До утре мога да ти изреждам възможни сценарии. Та изясни си от какво не пали - механика или електроника и тогава дай повече информация.
Бяха ми докарали един мерцедес по същия начин. Всичко сменили и няма налягане. Е, бяха забравили приводчето между разпределителния вал и помпата при сглобяването. Да не говорим, че съм имал и случай на обърнати маркучи към помпата за високото - разменили вход и изход и чакат да запали. А най големия куриоз беше когато човека, като си сменял горивен филтър, му беше оставил транспортните тапи на тръбичките
БМВ не съм обезвъздушавал. То ако работи подкачващата като хората...
Ся като прочетох - 7 бара ми са малко множко, не бяха ли 4? Може да имаш някоя тапа по пътя към помпата за високото.
То тва са механични варианти. Друга възможност е клапана на помпата да не отваря. Тогава пак не пали и ниското налягане се покачва. Провери букса, захранване, импулси от компа? Имото как е? Компа на колата има ли разрешение да пали? Да не са правили някой нескопосан тунинг и затова да се е счупила помпата. При невярна чексума колата пали първия път, тестват и чупи помпата. Докарват я при теб за ремонта, но компа вече е видял че чексумата е невярна и ... вече греда.
До утре мога да ти изреждам възможни сценарии. Та изясни си от какво не пали - механика или електроника и тогава дай повече информация.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: e70 35D неволи
Запали ли колега?
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: e70 35D неволи
УЖАС, ИВАНОВ КРОТКО С ТЕЗИ C. S. БЕ ЧОВЕК КЪДЕ ГО ПРАЩАШ КОЛЕГАТА. СИГУРЕН СЪМ, ЧЕ ДАЖЕ И НЕ ЗНАЕШ КАКВО Е ТОВА А КАМОЛИ ДА Я ИЗЧИСЛИШ. С ТЕЗИ СЪВЕТИ ТО И СПИРАЧКИТЕ, ЩЕ БЛОКИРАТ ОТ ЛОШО СМЕТНАТА КОНТРОЛНА СУМА. ДА ДЕ АМА ПЪРВО СТАРТЕРА ТРЯБВА ДА ЗАВЪРТИ.
Re: e70 35D неволи
А ти с какво помогна с твоето писане на автора на темата?
Няма нужда от хейтъри!Следя темата отначало, ама като нямам никаква идея си трая!
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
Re: e70 35D неволи
ХМ, НЕ ВИЖДАШ ЛИ? ПОНЕ НЕ ГО КАРАМ ДА СЕ ВКАРВА ВЪВ ФИЛМ ЗА СМЯНА НА ЕКУ ИЛИ ПРЕФЛАШВАНЕ ОТ НЕКОРЕКТЕН ТУНИНГ - ЗА ДА НЕ СЕ СЧУПИ ПАК ПОМПАТА. НЕ МИСЛИШ ЛИ , ЧЕ МАЙСТОРИТЕ СА ПОДАТЛИВИ НА КОНСПИРАТИВНИ ТЕОРИИ ЗА ТУНИНГ КОЙТО СЧУПВА МЕХАНИКАТА. ТУРБИНА - ДА, ДЕТОНАЦИИ - ДА . АМА ЧАК ПОМПА - НЕ. КАК . ПО КАКЪВ НАЧИН. Е КРАЙ.
Re: e70 35D неволи
Аз те докладвах на злия модератор!Дано да вземе някакви мерки!plamen63 написа: ↑Нед Юни 21, 2020 9:38 am А НЕ НЕ . НЕ СИ В ЧАС ИВАНОВ. 2011 ГОДИНА ТРЯБВА ДА ЗНАЕШ КОЕ EDC Е. НЕ НЕ ЗНАЕШ КАКВО Е КОНТРОЛНА СУМА СИГУРЕН СЪМ ДОРИ И ДА СИ Я ЧУВАЛ. ФОРМУЛА ЗА ЧЕК СУМА - ХА ХА ХА. А КОЛКОТО ДО ЖЛЪЧА ТОЙ Е ПРИ ТЕБ . НЕ СЪМ ТЕ НАРЕКЪЛ ИДИОТ. НО БИХ ТЕ НАРЕКЪЛ ЗЛОБНО НЕДОУЧИЛО СТАРЧЕ С МНОГО ЕГО В СЕБЕ СИ СЪРДИТО НА ПОЛОВИНАТА СВЯТ.
Поздрави!
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: e70 35D неволи
Злият Модератор (моя милост) не вижда проблем до сега.
Но все пак ще разчистя...
plamen63, ако искаш да участваш активно в този форум, първо се запознай с правилата. Не е лошо и да не пишеш с главни букви - навсякъде това се смята за крещене.
Поздрави!
Но все пак ще разчистя...
plamen63, ако искаш да участваш активно в този форум, първо се запознай с правилата. Не е лошо и да не пишеш с главни букви - навсякъде това се смята за крещене.
Поздрави!
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: e70 35D неволи
Да благодаря за забележките. Напълно сте прави. Влязох в тази тема не за друго а защото когато някой поиска помощ трябва да му се дава компетентна насока- щадяща питащия. Всеки вече знае как да си провери помпа, дюзи , регулатор за налягане. Това добре но не бива да се дават насоки от рода сменяй екуто защото някой го е омазал преди това - а пък в системата има стружки. Ето Ви Г-н модератор, преди 12-13 години пишехте из форумите за иммо офф - в което няма нищо лошо. Но за тези години се развихте , накупихте си скъпа техника (защото без това не става), изучихте алгоритмите т.е се развихте. И сега виждам, че давате качествени насоки на колегите без да им показвате ,че те не знаят. Чест Ви прави. а ВЪПРОСНИЯ ГОСПОДИН ВИНАГИ ПРАВИ ЕДНО И СЪЩО. Провери ли това, провери ли онова, вземай осцилоскопа какво чакаш, чек сумата , екуто. Не бива така да се помага само и само да сме интерстни на аудиторията и да показваме какво знаем или не добре знаем. Нищо лично.
А цялата работа беше много прозаична влязох в този форум защото ми трябваше един софтуер за български газоанализатор на фирма АДИАСИС, - GA 400. Подарих го на един приятел но няма софтуер. Адиасис са си затворили сървъра и няма откъде да го изтегля. И исках да помоля някой , ако има да ми услужи. Така и прочетох първата тема стана тя каквато стана. Но нищо. Извинявам се, ако съм обидил някой. Бъдете здрави. Бог да ВИ. пази.
А цялата работа беше много прозаична влязох в този форум защото ми трябваше един софтуер за български газоанализатор на фирма АДИАСИС, - GA 400. Подарих го на един приятел но няма софтуер. Адиасис са си затворили сървъра и няма откъде да го изтегля. И исках да помоля някой , ако има да ми услужи. Така и прочетох първата тема стана тя каквато стана. Но нищо. Извинявам се, ако съм обидил някой. Бъдете здрави. Бог да ВИ. пази.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: e70 35D неволи
Бояне, като не виждаш проблем защо ми изтри това което бях писал?
П.П. Верно , че съм си тъпичък, но как се качва снимка в тоя форум?
Глей кво пише тоя нещастник. Къде съм писал да смени екуто? Да не говорим пък за останалото. Тоя всичко ли знае? Кат знае да си сметне сам чексумата на ЕДЦ17. Ще му да и жокер с картинка къде е във файла проверката.
П.П. Верно , че съм си тъпичък, но как се качва снимка в тоя форум?
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: e70 35D неволи
Да си изтегли снимката от тук: https://dox.abv.bg/download?id=8c2cf11c73#
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: e70 35D неволи
Ако пуснеш запитване в точния раздел, може и да ти го даде някой софта!
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
Re: e70 35D неволи
Запалихме в петък! Регулаторите не бяха в час.Почистхме този който е на помпата от старата счупена,качихме и запали,трудно ,но запали.
Този на рейката също е зле и утре ще сложа друг,или най добре нов,доста пропуска на към обратното .
Общо взето има момент с обезвъздушаването.Повечето диагностични прибори го подържат .електрическата помпа в резервоара работи 3 минути и тогава.Иначе тръгва да вдига със/след стартер!
Само инжекторите са с нови клапани,всичко друго от моргенщрасе.
Когато стоят по рафтовете и не се съхраняват правилно,горивото от ГНП и Дюзи изтича и после са скраб.Опитвам това да го обесня на колегите с 2рата употреба,но повечето са нехайни.
Благодаря на всички колеги включили се в темата
Този на рейката също е зле и утре ще сложа друг,или най добре нов,доста пропуска на към обратното .
Общо взето има момент с обезвъздушаването.Повечето диагностични прибори го подържат .електрическата помпа в резервоара работи 3 минути и тогава.Иначе тръгва да вдига със/след стартер!
Само инжекторите са с нови клапани,всичко друго от моргенщрасе.
Когато стоят по рафтовете и не се съхраняват правилно,горивото от ГНП и Дюзи изтича и после са скраб.Опитвам това да го обесня на колегите с 2рата употреба,но повечето са нехайни.
Благодаря на всички колеги включили се в темата
Бензина е за измиване на дизелови части.
Re: e70 35D неволи
Радвам се че си оправил колата, Браво! Включвам се в темата ти заради, частите "втора радост", да прав си, повечето от тях не работят, затова вече отбягвам да взимам такива, ако се наложи карам клиента да ходи сам да си търси, че иначе контрата остава в мен да обикалям като гламав по моргите!presko79 написа: ↑Нед Юни 21, 2020 5:12 pm Само инжекторите са с нови клапани,всичко друго от моргенщрасе.
Когато стоят по рафтовете и не се съхраняват правилно,горивото от ГНП и Дюзи изтича и после са скраб.Опитвам това да го обесня на колегите с 2рата употреба,но повечето са нехайни.
Благодаря на всички колеги включили се в темата
Преди месец поръчах централа за Аирбъци от всеизвестен сайт за "втора радост", защото не ми се играеше да свалям процесора от централатас най малката стъпка и най тънките SMD крачета) която беше на колата за изчистване на краш датата. След два дена централата пристигна, оказа се че и тя е с краш дата , направих протокол и я върнах....още си чакам да ми върнат парите . А централата на човека я препрограмирах, ща-неща, като няма как свалих процесора, качих на адаптора(защото не може да се чете и пише по точни на дъното) и после обратно в централата но си извадих очите. Та дотук бях с втората употреба!
Ако бяхте се регистрирали и задали въпроса си както трябва в съответният раздел, вероятно щяхте да получите адекватен отговор!plamen63 написа: ↑Нед Юни 21, 2020 1:35 pm А цялата работа беше много прозаична влязох в този форум защото ми трябваше един софтуер за български газоанализатор на фирма АДИАСИС, - GA 400. Подарих го на един приятел но няма софтуер. Адиасис са си затворили сървъра и няма откъде да го изтегля. И исках да помоля някой , ако има да ми услужи. Така и прочетох първата тема стана тя каквато стана. Но нищо. Извинявам се, ако съм обидил някой. Бъдете здрави. Бог да ВИ. пази.
Макар и вече много рядко да се включвам в теми тук, и още по рядко да пиша, аз следя редовно форума и където мога да помогна помагам .
Да имам софта за GA-400,тъй като все още работя с него, ако желаете ще ви го кача на място удобно за изтегляне. Но моля ,идентифицирайте се в съоветната тема! Незнам защо но стилът ви на писане странно ми напомня на един човек който навремето беше доста активен тук, после направи "алтернативен" сайт "брутал...." и т. н. незнам може и да се бъркам, щот и аз съм дърто старче
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: e70 35D неволи
Краси, изтрих ти поста, а и не само твоя, защото тези постове си бяха чисто заяждане и според мен излизаха от рамките на добрия тон.
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900