Впечатления за ГИ Бардолини
Впечатления за ГИ Бардолини
Споделете впечатления за ГИ Бардолини
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Впечатления за ГИ Бардолини
Доста ограничен във възможностите си за настройка и диагностика софтуер,изключтелно лесна за монтаж - рай за средно статистическия газаджия, инжекторите са "Валтек" или "Рейл" - сиреч евтини, с до болка познатите им кусури.
Май най-хубавото е изпарителя, ако е Томасето "Аляска" или "Арктик"
Лично аз съм я кръстил тая уредба "Пърполини"
Това е.
Май най-хубавото е изпарителя, ако е Томасето "Аляска" или "Арктик"
Лично аз съм я кръстил тая уредба "Пърполини"
Това е.
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Впечатления за ГИ Бардолини
А също и проблемни при монтаж на автомобили с нискоомни бензинови инжектори.Нужна е хардуеарна промяна в газовия компютър.
Иначе съм монтирал доста от тях и смятам че за цената си са добри.
Иначе съм монтирал доста от тях и смятам че за цената си са добри.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Re: Впечатления за ГИ Бардолини
И аз доста съм монтирал от тях. Като цяло проблеми не съм имал, но с ниски времена на бензиново време са зле.
Тогава подменям на Матрикс инжектори и се получава.
Настройките задължително със скенер за ламда контролата. Допълнително с ламда контрол на аспуха по време на движение на колата, защото това дето са го заложили в софта няма нищо общо с практиката. Имам над 30 - 40 готови настройки за дадени двигатели вече изпитани и при желание ще ги кача на сайта.
А пропоръчителни ГИ като системи някой да степенува - предимства недостатъци?!.
Тогава подменям на Матрикс инжектори и се получава.
Настройките задължително със скенер за ламда контролата. Допълнително с ламда контрол на аспуха по време на движение на колата, защото това дето са го заложили в софта няма нищо общо с практиката. Имам над 30 - 40 готови настройки за дадени двигатели вече изпитани и при желание ще ги кача на сайта.
А пропоръчителни ГИ като системи някой да степенува - предимства недостатъци?!.
Re: Впечатления за ГИ Бардолини
Да,ще бъда много благодаре,ако качиш тези настроики или ми бъдат пратени mirkogb@abv.bg
Re: Впечатления за ГИ Бардолини
Колега, да имаш случайно настроики за БМВ 320 Е36. М52 е мотора ако има значение.Charlie написа:И аз доста съм монтирал от тях. Като цяло проблеми не съм имал, но с ниски времена на бензиново време са зле.
Тогава подменям на Матрикс инжектори и се получава.
Настройките задължително със скенер за ламда контролата. Допълнително с ламда контрол на аспуха по време на движение на колата, защото това дето са го заложили в софта няма нищо общо с практиката. Имам над 30 - 40 готови настройки за дадени двигатели вече изпитани и при желание ще ги кача на сайта.
А пропоръчителни ГИ като системи някой да степенува - предимства недостатъци?!.
Re: Впечатления за ГИ Бардолини
Някой би ли коментирал как ви се струва разход на газ на Citroen Berlingo 1,4i с газов инжекцион Бардолини - от порядъка на 10...11/100 (надълго). Колата беше натоварена с двама човека, със средна скорост от порядъка на 100...120km/h ??
Същата кола , на бензин при същите условия дава разход от порядъка на 7..8/100.
Същата кола , на бензин при същите условия дава разход от порядъка на 7..8/100.
Re: Впечатления за ГИ Бардолини
Възможностите са две: Или дюзите са големи, или настройката не е добра.
Трябва да се провери.
Трябва да се провери.
Re: Впечатления за ГИ Бардолини
ами със сигурност е увеличен размера на дюзите, тъй като системата на впръскване е Фул Груп