Здравейте колеги !
Ще се захващам с пълна външна реставрация на личната кола, че не мога да я гледам вече. Неприятно ми е да я измия от сумати драскотини, дето излизат след баня.
До сега с тенекеджийство не съм се занимавал.
Някой може ли да ми даде насоки за какво да внимавам и на какво да обърна повече внимание? Имаме бояджийска камера с филтри против прах.
Добра идея ли е да сваля на цяло боята до гол метал и да пръскам всички слоеве на ново, или само частично да я тръкна?
Най-много ме притеснява философията по самото пръскане, да не нанеса повече или по-малко, да не се стекат капки и как да стане равномерно.
Другото, което не ми е ясно е последователността на нанасяне на слоевете и по колко слоя.
Мисля да свалям калници, брони и капак, да ги търкам и да ги пръскам по отделно.
Съвет за важните неща при автобояджийството?
Съвет за важните неща при автобояджийството?
Dig down deep and you'll find your pride
Floor it all the way, what's behind the wheel can't be denied
Floor it all the way, what's behind the wheel can't be denied
Re: Съвет за важните неща при автобояджийството?
Колега без да се обиждаш съветът ми е да не се захващаш . Работил съм тази работа 20 години за да направиш нещо качествено си иска години практика за да свикне окото и ръката. Рискуваш да си оклепеш колата и после да те е яд и накрая пак ще отидеш при някой да я оправя въпросът е дали ще искаCobretti написа:Здравейте колеги !
Ще се захващам с пълна външна реставрация на личната кола, че не мога да я гледам вече. Неприятно ми е да я измия от сумати драскотини, дето излизат след баня.
До сега с тенекеджийство не съм се занимавал.
Някой може ли да ми даде насоки за какво да внимавам и на какво да обърна повече внимание? Имаме бояджийска камера с филтри против прах.
Добра идея ли е да сваля на цяло боята до гол метал и да пръскам всички слоеве на ново, или само частично да я тръкна?
Най-много ме притеснява философията по самото пръскане, да не нанеса повече или по-малко, да не се стекат капки и как да стане равномерно.
Другото, което не ми е ясно е последователността на нанасяне на слоевете и по колко слоя.
Мисля да свалям калници, брони и капак, да ги търкам и да ги пръскам по отделно.
Re: Съвет за важните неща при автобояджийството?
Колега Stasi много си прав ама не му чупи хатъра на момчето,поне ще се учи на собствената си кола.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Съвет за важните неща при автобояджийството?
Е... то на личната не е интересно... друго си е на клиент на колата да се из****ш!
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Съвет за важните неща при автобояджийството?
+1bobolin4o написа:Е... то на личната не е интересно... друго си е на клиент на колата да се из****ш!
Re: Съвет за важните неща при автобояджийството?
Добре де,камера за боядисване има ,а бояджия колега там няма ли ?Да казва кое как и т.н.
Бензина е за измиване на дизелови части.
Re: Съвет за важните неща при автобояджийството?
Колегата преди време имаше една Корса А.Боядисваше я с валяк и четка и беше доволен от резултата!Боята не беше металик.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79