Romano проблем
Re: Romano проблем
. сбърках темата ..
Последно промяна от 328iT на Съб Апр 26, 2014 2:16 pm, променено общо 1 път.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Romano проблем
Доста е в страни от темата, но защо не се върнеш в сервиза, където е било последното ти посещение и не зададеш въпроса си там?328iT написа:Малко е встрани от темата на колегата, но..
не мога да се свържа към газовата, а трябва да си я донастроя,
явно при последното посещение в сервиза са сменили софта ..
някой може ли да ми услужи с програмата?
Не се сърди, но не е прието в нито един форум по света, първият пост на току-що регистрирал се човек да бъде "искам..."
Ако не си разбрал, това е форум, в който членуват и си общуват предимно "майстори". Ако си такъв, в което силно се съмнявам, дай някакви координати и сведения за себе си.
Поздрави!
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 171
- Регистриран на: Вто Ное 22, 2005 5:08 pm
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Re: Romano проблем
Не съм писал скоро по моя проблем, но имах няколко други закачки. Смених целия двигател поради всеизвестния за този двигател проблем с разхода на масло. Новия е от ударен автомобил на доказани 50 к км. Сменена е и ламбда сондата с нова оригинална. Направих тест като изключа К-линията и адаптацията за да видя какво ще се получи. Продължават адаптациите на празен ход да отиват на +20 при коефициенти около 240-245. В движение нещата са си добре но коефициентите са между 250-255. Адаптациите на празен ход бензин са в рамките на +5 - +10. Започва да ме съмнява или проблем с компютъра или че дърпа въздух от някъде и се опитва да компенсира, но пък оборотите на празен ход са си ок. Продължавам да съм с разпръсквачи D . Някаква идея ? Някой в София който може да помогне ?
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
Re: Romano проблем
прегледа ли нещата след дюзите, колектора ли е дупчен, с преходници ли е, нещо ограничава газта, просто открий какво е. с дюзи над препоръчания размер няма как да е от тях, освен ако не е барникана настройката на хода.
големите дюзи са по капризни на маркучи/щуцери след тях, за да подават безпрепятствено това което трябва.
големите дюзи са по капризни на маркучи/щуцери след тях, за да подават безпрепятствено това което трябва.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 171
- Регистриран на: Вто Ное 22, 2005 5:08 pm
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Re: Romano проблем
Благодарение на колегата от Мишо газ сервиз, имаме набеден вече виновника за проблема. Сменихме инжекторите с други външни за тест и всичко беше ок ... адаптациите се оправиха, коефициентите и времената си дойдоха в норми. Предстои смяна на инжекторите и ще споделя дали се е оправил проблема ... може би е някаква кофти партида.
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 171
- Регистриран на: Вто Ное 22, 2005 5:08 pm
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Re: Romano проблем
Дюзите вече са сменени с нови Romano Fast 2 с разпръсквачи "B" и сега коефициентите са от 130-140 до 180-190 което мисля че е ок. Обаче се получи нещо друго, лонг трима на празен ход отново отиваше на около + 19-20. След като му сложихме отметка на Valvetronic ... всичко заспа ... трим-а е -0.8 с адаптация 1-2-3% което си е супер, колата също ще изрови асфалта така. Трябва ли обаче да я има тази отметка според вас, въпреки че се води VVTI мисля че по новите двигатели ги водят Valvetronic а този не е. Засега ще я карам така за да засека разход поне 2-3 пъти, че ... не мога да и се накефя още и първия ще е висок със сигурност.
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
Re: Romano проблем
Valvetronic са тези мотори които нямат дросел,при теб не зная как е.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 171
- Регистриран на: Вто Ное 22, 2005 5:08 pm
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Re: Romano проблем
Е има си дросел но има и Camshaft position actuator на единия вал и се води че е с Variable Valve Timing но реално по новия мотор от 2009-та го водят Valvematic.
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
Re: Romano проблем
Romano RISN,не иска да се свърже с OBD-то на колата.Колата е Пежо 407,2005г.,V6,3000кубика,211 коня,автомат.Кода на мотора не помня ама той е само един.
Някакви идеи как да стане връзката с OBD-то?
Някакви идеи как да стане връзката с OBD-то?
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
Re: Romano проблем
Здравейте , събуждам малко стара тема
Въпросът ми е следният - какво налгане се въвежда на reducer след като долу се визуализира диференциалното ,а полето е ограничено само от 1.05 до 1.5 ,а си държа диференциалното на 1.5 обикновенно ... колата е бмв 2.8 с дюзи разпробити на 2.8 (бяха ми сложили А размер на 2.2)
Въпросът ми е следният - какво налгане се въвежда на reducer след като долу се визуализира диференциалното ,а полето е ограничено само от 1.05 до 1.5 ,а си държа диференциалното на 1.5 обикновенно ... колата е бмв 2.8 с дюзи разпробити на 2.8 (бяха ми сложили А размер на 2.2)
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 132
- Регистриран на: Пет Апр 23, 2010 12:50 pm
- Местоположение: България
- Обратна връзка:
Re: Romano проблем
Софтуера не си ли смята сам стойността в полето reducer ?m1sh0k написа:Здравейте , събуждам малко стара тема
Въпросът ми е следният - какво налгане се въвежда на reducer след като долу се визуализира диференциалното ,а полето е ограничено само от 1.05 до 1.5 ,а си държа диференциалното на 1.5 обикновенно ... колата е бмв 2.8 с дюзи разпробити на 2.8 (бяха ми сложили А размер на 2.2)
Предполагам че BMW-то е 6 цилиндъра 2.8 куб. и е с мощност 193 к.с,
при налягане 1.5 бара , дюзите Романо Фаст ( черни ) трябва да са тип "В " или " С " - 2,8мм е приемлив размер.
http://www.AutogasBulgaria.com / http://Projekt-Tech.com/bg/ - Газови уредби и части за тях.
0896 81 24 81
0896 81 24 81
Re: Romano проблем
Много хубаво си беше заспала темата.Не знам защо не е заключена още? 5 страници с проблемното Романо...
Да не звучи като заяждане ама за 100 на монтажа един дефектен комп и няколко електромагнита изгоряли имам.Романото си има проблеми ,но те са от съвсем друго естество.Не знам как некадърен монтаж/подбор на компоненти/настройки се обсъждат от хора ,които даже не си направиха труда прочетат мануала.
Ако има колега,ама колега който има проблеми лични или служебни с Романо нека се почувства свободен да ми звънне...
Да не звучи като заяждане ама за 100 на монтажа един дефектен комп и няколко електромагнита изгоряли имам.Романото си има проблеми ,но те са от съвсем друго естество.Не знам как некадърен монтаж/подбор на компоненти/настройки се обсъждат от хора ,които даже не си направиха труда прочетат мануала.
Ако има колега,ама колега който има проблеми лични или служебни с Романо нека се почувства свободен да ми звънне...
Re: Romano проблем
С романото никакви проблеми не съм имал освен с газаджията монтирал го
Една бърза автоматична настройка и хайде карай.. познайте на кой километър ми светна check engine за бедна смес.
Отивам при въпросният индивид и той просто ми вдигна цялата карта с +1 .. е поне го помолих да пусне OBD-то , коего беше изключил поради това ,че е46 била стара кола (нищо че си има обд , то е измислено вчера явно )
После при проблем с разхода взе а ми гледа ламбдите и установи ,че едната не работила коректно .. работеше си , но ги гледаше на Х - една преди и една след катализатора.
Та романото си няма проблеми в момента , но все пак ми се иска да знам , какво налягане да напиша горе , защото не си го смята .. поле със стойност от 1.05 до 1.5 е , което ми се струва малко за да е абсолютното налягане .. (в момента я карам на 1.25 диференциално и съм оставил полето 1.5)
Предпочитам някой да ми я настрой , но не знам към кой в Плевен да се обърна ..всичките посетени от мен до сега обичат да правят само автоматични настройки на място
Една бърза автоматична настройка и хайде карай.. познайте на кой километър ми светна check engine за бедна смес.
Отивам при въпросният индивид и той просто ми вдигна цялата карта с +1 .. е поне го помолих да пусне OBD-то , коего беше изключил поради това ,че е46 била стара кола (нищо че си има обд , то е измислено вчера явно )
После при проблем с разхода взе а ми гледа ламбдите и установи ,че едната не работила коректно .. работеше си , но ги гледаше на Х - една преди и една след катализатора.
Та романото си няма проблеми в момента , но все пак ми се иска да знам , какво налягане да напиша горе , защото не си го смята .. поле със стойност от 1.05 до 1.5 е , което ми се струва малко за да е абсолютното налягане .. (в момента я карам на 1.25 диференциално и съм оставил полето 1.5)
Предпочитам някой да ми я настрой , но не знам към кой в Плевен да се обърна ..всичките посетени от мен до сега обичат да правят само автоматични настройки на място
Re: Romano проблем
Какво е Романото AIS,RISN?
И кой ти го монтира ако не е тайна?
И кой ти го монтира ако не е тайна?
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
Re: Romano проблем
RISN e , иначе го монтираха в Ловеч - Слави.