C3 дизел проблем
C3 дизел проблем
Здравейте имам проблем с тази кола от седмица и половина . Проблема е следния докараха я да проверя дюзите но на тази кола на обратна нафта проверката е трудна работа затова свалих дюзите и ги пратих на стенд след като си ги взех и монтирах запалих колата и направих пробна обиколка колата върви добре и не пуши но след като я угасих няма палене. Гледах я с лексия не вдига налягане на другия ден студена запали след като загря на място същата работа не пали . Гледах процентите на двата регулатора които не бяха в норми взех нов регулатор за налягане и процентите вече са в норма но след като загрее колата отново не пали . Свалих смукателния колектор поиграх си докато навържа колбите и стартирах. Втора дюза изпуска доста здраво затова я смених . След като събрах отново всичко запалих и историята се повтори след като загрее колата не пали. Въпросът ми е колко трябва да бъде корекцията на дюзите на празен ход в момента 1-цилиндър е 85 . 2-101 . 3-104 . 4-102 това са приблизителни стойности не си записах точно. Преди да сменя втора дюза показваше стойности по ниски от 100. Не съм много сигурен но когато докараха колата палеше сега си мисля че взе да не пали откакто правиха дюзите. Забравих да спомена че дюзите са сименс
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: C3 дизел проблем
А какъв е бил проблема, че е трябвало да мерят дюзите? В края на краищата ти си доктора на колата и ти решаваш какво ще се прави. Както и да е - да ти е обица на ухото.
Загряваш колата и с една заглушка почваш да затапваш дюза по дюза и гледаш налягането. И не се радвай от първия път, а затапи една по една всичките. Налягането се гледа с осцилоскоп за да видиш за колко време го качва за да запали. Нормално е да е за около половин секунда. Така ще отсееш преебаните дюзи. Вероятно майстора им е слаб. Нови кодове даде ли ти? Няма начин да са старите, само от износването се променят. Ако са били спекли и си ги извадил с обратния чук... 100% са за истински ремонт. Иначе колкото по близо до 100 толкова по добре. Това 85 много зле звучи.
Загряваш колата и с една заглушка почваш да затапваш дюза по дюза и гледаш налягането. И не се радвай от първия път, а затапи една по една всичките. Налягането се гледа с осцилоскоп за да видиш за колко време го качва за да запали. Нормално е да е за около половин секунда. Така ще отсееш преебаните дюзи. Вероятно майстора им е слаб. Нови кодове даде ли ти? Няма начин да са старите, само от износването се променят. Ако са били спекли и си ги извадил с обратния чук... 100% са за истински ремонт. Иначе колкото по близо до 100 толкова по добре. Това 85 много зле звучи.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: C3 дизел проблем
Това най вероятно е със сименс от 60 до 140 е в рамките на нормалното по каталог за корекций не е там,лисни един литър масло в нафтата и докладваи какво става ,за помпа май
"Теория" е, когато всичко е ясно, но нищо не работи. "Практика" е, когато всичко работи, но не е ясно защо..Гризането на дърво е полезно за размърдване на мозъка
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: C3 дизел проблем
При сименса над 15% корекции не беше ли критично?
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: C3 дизел проблем
Проблема всъщност бил при студено палене мотора тресе но това не съм го видял забелязах че в движение изпушва черно затова свалих дюзите. Хубава обица на ухото дал съм двеста лева да ги правят , довечера ще кажа на децата че ги лишавам от шоколад за един месец защото съм назад . Мисля че проблема все пак е в дюзите ще я оставя да загрее след което ще я разглобя отново за да меря обратна нафта възможно е да изтърва и друга дюза една критична вече подмених. Кодове не ми е дал но мисля че ако е загубила кодовете няма да палиivanovbg написа:А какъв е бил проблема, че е трябвало да мерят дюзите? В края на краищата ти си доктора на колата и ти решаваш какво ще се прави. Както и да е - да ти е обица на ухото.
Загряваш колата и с една заглушка почваш да затапваш дюза по дюза и гледаш налягането. И не се радвай от първия път, а затапи една по една всичките. Налягането се гледа с осцилоскоп за да видиш за колко време го качва за да запали. Нормално е да е за около половин секунда. Така ще отсееш преебаните дюзи. Вероятно майстора им е слаб. Нови кодове даде ли ти? Няма начин да са старите, само от износването се променят. Ако са били спекли и си ги извадил с обратния чук... 100% са за истински ремонт. Иначе колкото по близо до 100 толкова по добре. Това 85 много зле звучи.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: C3 дизел проблем
Не става въпрос за "изгубване на кодовете" а за набиването на нови такива - генерирани от стенда, че да може компа да прави правилни корекции...
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: C3 дизел проблем
Добре , сега малко ми стана объркано . Какво се иска от мен да попитам човека който ми прави дюзите за нови кодове, след което аз да ги вкарам с диагностиката. Заради тази кола си купих лексия и още не съм и свикнал , но не открих меню в което да вляза и да променям кодирането на дюзите ако може малко насоки ще съм благодаренbobolin4o написа:Не става въпрос за "изгубване на кодовете" а за набиването на нови такива - генерирани от стенда, че да може компа да прави правилни корекции...
Re: C3 дизел проблем
Проблема май се изясни дюзи. Оставих колата да загрее до 90 градуса угасих и съответно не запали ,закачих колбите и въртях на стартер без да запали колата четири пъти в резултат на което от първата дюза имам 10мл от втората 30мл от третата нищо не излезе и четвъртата 30мл. Сега ще трябва да се обадя на човека който ми ги прави да решим какво ще правим
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: C3 дизел проблем
Нали си сменил втора? Или смени прецакана с преебана
Сам виждаш- мързела не мори, а мъчи. Ако от началото беше ги премерил, а не направо да сваляш за ремонт... Дюзи първо се проверява и след консултация с клиента се свалят увредените и се правят. Избягвам ненужно да свалям, че ако са доста спекли се повреждат.
Сам виждаш- мързела не мори, а мъчи. Ако от началото беше ги премерил, а не направо да сваляш за ремонт... Дюзи първо се проверява и след консултация с клиента се свалят увредените и се правят. Избягвам ненужно да свалям, че ако са доста спекли се повреждат.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: C3 дизел проблем
Много е прав Краси, подържам мнението!ivanovbg написа: Нали си сменил втора? Или смени прецакана с преебана
Сам виждаш- мързела не мори, а мъчи. .
Скоростно му се "обаждай"...ама май ще е по добре да отидеш НА място!stasi написа:Сега ще трябва да се обадя на човека който ми ги прави да решим какво ще правим
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
Re: C3 дизел проблем
Така е грешките се наказват, между другото дюзите не бяха запекли още с отвиването на болта излизаха явно са вадени скоро
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 568
- Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
- Местоположение: Асеновград
- Обратна връзка:
Re: C3 дизел проблем
На стара дюза, кой генерира код??? Трябва да смениш нещо в нея за да се генерира код, а за 200лв - само почистване
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: C3 дизел проблем
При всяко разглобяване и зглобяване на дюзите независимо дали се сменя нещо трябва да се вади код. Иначе качване на стенд със замерване на дебит и обратна нафта с издаване на документ е 30 лв на бройка.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: C3 дизел проблем
голям виц станаTodio написа:На стара дюза, кой генерира код??? Трябва да смениш нещо в нея за да се генерира код, а за 200лв - само почистване
Re: C3 дизел проблем
Здравейте,изтупвам праха от темата за да не пускам нова.Проблема ми е че при палене на студен мотор тресе и пуши сиво бяло,когато загрее не тресе,но се усеща как люлее цялата кола,със паленето няма проблеми,вървежа като за 68к.с. бива,и разхода е между 5 и 6 с клима и мачкане.При палене корекцията на дюзите е 1-86 2 -90 3 92 и 4 -118,когато започне да загрява корекциите се променят,като 1стига 98, 2 отива на 102 и пада до 92 3-100 и 4 -98.Правил съм теста с обратното гориво и всички дюзи са еднакви,налягането в рейката е от 220 до 550.Как да разбера коя дюза е проблемна,и дали е дюза или електрониката нещо се бъгва?Мотора си е шумничък,но забелязах че обикновено след по продължително каране на високи обороти работи по тихо.На студен мотор и малки обороти на моменти чатка като аванс на бензинов мотор.Данните ги гледам с делфи,но там има сид803,а моето е сид 802 и не знам колко са точни.
Колата е ц3 1,4 хди сименс
Колата е ц3 1,4 хди сименс