Тук трябва колегата rockton да даде отговор... нали той харесва изключително много японските бангии и плюе по европейските такива (Бош най-вече)!
Тойота Корола 2004г Д4Д
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Тойота Корола 2004г Д4Д
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Тойота Корола 2004г Д4Д
Това не е само на тая Тойота така...ivanovbg написа:Да няколко удара с чука по актуатора правят чудеса.
Ако някой има инфо защо е сложен клапана преди мапа и как трябва да работи да свирка. Става въпрос за Y10.38 на картинката.
На Митсубиши 3,2 Di-Dт ... (и последния да затвори вратата ) е по същия начин, има и възвратен клапан... Преди 3-4месеца правих такова и даже си мислих, че някой е объркал маркучите, ама са си така. Проблема там беше друг, ама се чудех защо толкова сложно е вързан мапа и не намерих някакво обяснение.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Тойота Корола 2004г Д4Д
Имам вече малко яснота по въпроса, ама само трябва да го потвърдя след отпуската.
Предполагам, че е за да следи атмосферното налягане на празен ход и след връщане на газта да разтоварва мапа веднага. Направи ми впечатление, че като байпасирам клапана при превключване се изфорсирва и не връща веднага оборотите. С клапана е ок.
Предполагам, че е за да следи атмосферното налягане на празен ход и след връщане на газта да разтоварва мапа веднага. Направи ми впечатление, че като байпасирам клапана при превключване се изфорсирва и не връща веднага оборотите. С клапана е ок.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67