Колеги днес си играх с едно MB E320 W210 2001, който от няколко месеца насам започнал да дава фира в скоростите. От време на време в авариен режим и грешка за захранване на клапаните на кутията + захранване на линия 87. С течение на времето проблема зачестил и днес вече е почти перманентен. Мерих кабели, мерих захранвания, всичко е точно. Като се даде на контакт първоначално TCU-то пуска захранване към клапаните, но след като запалиш го спира и набива грешките. Мерих клапаните - всички са по около 5 ома, само един изскочи с малко над 3... Направих бърз обзор в интернет и намерих ето това:
http://www.benzworld.org/forums/w210-e- ... l-egs.html
Тук, момчето обяснява, че кондензатора просто си шарел в кутийката, но не и какви са били грешките. Взел съм днес да презапоя компа и сменя кондензатора (да не би да си е загубил капацитета през годинките
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
) и утре ще го монтирам да видим. Въпроса ми е някой срещал ли е такова прецакано TCU, имат ли навика да правят проблеми?
Другото което забравих е, че на контакт хубавичко се чува как компа "жужи". а няма бобинки, няма релета...