Търся ръководство за ремонт на LANDI RENZO SE81
Търся ръководство за ремонт на LANDI RENZO SE81
Търся въпросното ръководство понеже ме интересува, как се регулира този редуктор изпарител и по точно пружината на първото стъпало(вътре в редуктора), която се натяга с едно болтче. Нещо не мога да докарам препоръчваното налягане от 0,8 бара, а да са свалям и разглобявам докато го налучкам не ми се занимава.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Търся ръководство за ремонт на LANDI RENZO SE81
Има тапа, запушваща канала преди клапана на 2-рата степен (трябва да си сигурен, че той не изтърва по време на настройката). Там се слага манометър и с натягане или охлабване на пружината (на мембраната на 1-вата степен), посредством болчето, се постига желаното налягане.
Кое му е сложното?
Ако ползваш оригинален ремонтен комплект не би трябвало да имаш проблеми с настройването.
Кое му е сложното?
Ако ползваш оригинален ремонтен комплект не би трябвало да имаш проблеми с настройването.
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Търся ръководство за ремонт на LANDI RENZO SE81
Тази пробка ми е ясна за какво е! Слагам манометъра там и нагласям от болчето на електроклапана обаче от там не мога да наглася заветното 0,8 бара. Все се върти около 0,2-0,4. Проблеам ми идва от пружината на първото редукционно стъпало. С каква сила трябва да се натегне или отпусне ме интересува, няма да го разглобявам 10 пъти до като го наглася.
Re: Търся ръководство за ремонт на LANDI RENZO SE81
....а не от болтчето на електроклапана.bobolin4o написа:Там се слага манометър и с натягане или охлабване на пружината (на мембраната на 1-вата степен), посредством болчето, се постига желаното налягане.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Търся ръководство за ремонт на LANDI RENZO SE81
Болтчето на електроклапана хич не е препоръчително да го разбутваш.
Налягането се гласи на масата, преди да си сглобил изпарителя, не със мерене на натиска на пружината, а с манометъра... един път и - край.
Никога не съм имал проблем с отремонтирването на този модел. Оригинален комплект мембрани, стабилно чистене с четка и коресилин... Въпросното болтче (на пружината на 1-вата степен) просто си личи колко е било завито...
Е, в моите случаи съм ремонтирвал изпарители на мои клиенти, тоест небутвани от колеги... та не ми се е налагало да го калибрирам това налягане, щото някой вече е пипал там. Но в крайна сметка това, което съм написал по-горе е единственият правилен начин за настройка на "заветното" налягане.
Налягането се гласи на масата, преди да си сглобил изпарителя, не със мерене на натиска на пружината, а с манометъра... един път и - край.
Никога не съм имал проблем с отремонтирването на този модел. Оригинален комплект мембрани, стабилно чистене с четка и коресилин... Въпросното болтче (на пружината на 1-вата степен) просто си личи колко е било завито...
Е, в моите случаи съм ремонтирвал изпарители на мои клиенти, тоест небутвани от колеги... та не ми се е налагало да го калибрирам това налягане, щото някой вече е пипал там. Но в крайна сметка това, което съм написал по-горе е единственият правилен начин за настройка на "заветното" налягане.
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Търся ръководство за ремонт на LANDI RENZO SE81
Може но моето болтче е разбутано и не става налягането от там както и да го нагласям. за това ме интересува вътрешната пружина колко се натяга .И аз от начало на маста когато го сглобих го регулирах на 0,8 бара но като заработи колата става ниско. А според мен трябва при работеща да е 0,8 и да го подържа независимо от даването на газ.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Търся ръководство за ремонт на LANDI RENZO SE81
Естествено, че ще става по-ниско... все пак се отваря дупка около 5мм - клапана на втората степен.
Помисли малко как работи това чудо и къде се мери налягането.
С две думи - налягането 0,8 бара е максималното налягане преди клапана на втората степен.
В крайна сметка какъв е проблемът на автомобила при работа на газ?
Помисли малко как работи това чудо и къде се мери налягането.
С две думи - налягането 0,8 бара е максималното налягане преди клапана на втората степен.
В крайна сметка какъв е проблемът на автомобила при работа на газ?
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Търся ръководство за ремонт на LANDI RENZO SE81
Проблема, е че когато е студена не държи стабилни ниски обороти докато не загрее. Пали трудно студена на газ, а също когато пък загрее си държи високи оборотите. Изпарителя е сложен на БМВ Е36 с М40 мотор ( с ремъка) Газовия смесител (плочката) е преди дебитомера и е капризен на ненастроен и неподходящ изпарител. Днес питах един газаджия, който се занимава предимно с Ланди Ренцо, каза ми че от пружината на първото редукционно стъпало се регулира налягането.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Търся ръководство за ремонт на LANDI RENZO SE81
Е аз да не би да казвам нещо различно?
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Търся ръководство за ремонт на LANDI RENZO SE81
Тихите обороти не се поддържат от газовата.Тихите обороти(при настроена газова) се държат от мотора на колата,пък бил той карбуратор или инжекция някаква!
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
Re: Търся ръководство за ремонт на LANDI RENZO SE81
звучи ми като неправилно регулирана чувствителност на мембраната на втората степен. както боболинчо каза ако ремонтния комплект е оригинален става от раз. това е един от най-стабилно работещите изпарители, които съм виждал.
пружината на електроклапана има функция да спира газта при отпадане на захранването, чувствителността се регулира от врътката на реброто отстрани.
пружината на електроклапана има функция да спира газта при отпадане на захранването, чувствителността се регулира от врътката на реброто отстрани.
Re: Търся ръководство за ремонт на LANDI RENZO SE81
[quote="bmwfen"]Проблема, е че когато е студена не държи стабилни ниски обороти докато не загрее. Пали трудно студена на газ, а също когато пък загрее си държи високи оборотитеquote]
При обикновенна газова уредба често е трудна настройката да покрива стабилна студено и топло режимите на празен ход. Проблема често е в неподходящо обогатената смес на студено, защото испарителя настудено не дава нормална работа и се получва преобогатяване и клатене на оборотите. Затова е хубаво да се подгрява на бензин.
Позрави
При обикновенна газова уредба често е трудна настройката да покрива стабилна студено и топло режимите на празен ход. Проблема често е в неподходящо обогатената смес на студено, защото испарителя настудено не дава нормална работа и се получва преобогатяване и клатене на оборотите. Затова е хубаво да се подгрява на бензин.
Позрави