Здравейте на всички първо.
Искам малко помощ за Ситроен Берлинго 2.0HDI 2005 г.
системата е Сименс
Значи записал е грешка:
Fuel pressure regulation
electrovalve Currentl
too high
грешката не може да се изтрие и колата стои в авария и не иска да вдигне повече от 3000 оборота.
Ако някой може да помага да помага че изобщо не знам какво да го правя.
Гледам го на живи данни но уж всичко си е наред.
Мерих му съпротивлението което е 3,9 ома а в ауто датата пише 2-3 не знам това дали е както трябва но ако някой може да ме насочи защото тази електроника не ми е толкоз ясна.
Малко помощ
Малко помощ
Последно промяна от pkrastev на Пет Май 16, 2014 9:25 pm, променено общо 2 пъти.
Re: Малко помощ
днес след голямо чудене какво да направя защото нямам регулатор от къде да намеря за момента реших да бодна с мултицета и да замеря какво става в работещо полужениена буксата на регулатора.
Замерих при работещ двигател на празен ход и с подаване на газ след това и :
на едното краче си показва волтажа на колата а на другото показва около 12-13 волта
и почти никаква промяна като подавам газ.
Това ме наведи на мисълта че може да му е висок волтажа и затова да е дава тази грешка и не мога да я изтрия.Но нека някой да помага ако може да е нещо такова моля.
След това ми хрумна да пробвам на друга кола какво показва и имам при мене една мазда 6 та веднага меря и ми показва на едното краче волтажа на колата а на другото е около 4.5 волта и при подаване се променя така че си мисля че или регулатора прави мизерията или нещо компа не го управлява както трябва.
Гледам има доста хора който са доста навътре в нещата и могат да помогнат със съвети ще съм ви безкрайно благодарен а и някой може да е попадал на такъв проблем.
Замерих при работещ двигател на празен ход и с подаване на газ след това и :
на едното краче си показва волтажа на колата а на другото показва около 12-13 волта
и почти никаква промяна като подавам газ.
Това ме наведи на мисълта че може да му е висок волтажа и затова да е дава тази грешка и не мога да я изтрия.Но нека някой да помага ако може да е нещо такова моля.
След това ми хрумна да пробвам на друга кола какво показва и имам при мене една мазда 6 та веднага меря и ми показва на едното краче волтажа на колата а на другото е около 4.5 волта и при подаване се променя така че си мисля че или регулатора прави мизерията или нещо компа не го управлява както трябва.
Гледам има доста хора който са доста навътре в нещата и могат да помогнат със съвети ще съм ви безкрайно благодарен а и някой може да е попадал на такъв проблем.
Re: Малко помощ
доколкото това е помощ - това поколение (е не само) страда от проблеми с инсталацията на мотора, протрива се от гофрирания маркуч в който е. може да има окъсено някъде. вадиш и оглеждаш внимателно.
но може и друг да е проблема...
но може и друг да е проблема...
Re: Малко помощ
А щом е равно на захранващото най вероятно имаш окислен и прекъснал кабел. Виз разпиновката на буксата на екуто и мери там какво се случва. Тази инсталация не само се протрива,ами буквално и гние.
Re: Малко помощ
Благодаря на всички ви за помощта но нямаше как да пиша поради проблеми с влизането във форума но след дълга борба вече съм тук.
Да ви кажа всичко съм разчанчил и прегледал и си е наред инсталация, букси никаде не окъсява и всичко изглежда добре. Та реших да видя тук в една морга за друг комп ,бси ай и друг ключ. Та отивам аз в моргата и намирам аз от едно Пежо всичко си е там и ключ има и си викам свалям ги слагам и забравям. Но отивам аз и с моят доста зле английски питам за какво става въпрос и каква е цената и ония ми вика отиваш сваляш и 200£ е твой аз полудях питам го нещо да не се обърка той ми вика ако искаш брат.
И днес си викам я да го сваля и да го отворя да препоя каквото мога. Речено сторено отварям и почвам 1 час припоявам чак ръката ми трепери леко пт шашкане но продалжавам и си викам то така или иначе ще се купува ами поне да пробвам. След като преключих силиконче и си го затворих пак монтирам паля и хоп лампата угасна колата се форсира и върви като самолет.
Ебаси и късмета. Утре ще пробвам да е чекна с лънча да видя дали ще се изтрие грешката и да си я карам със кеф.
Да ви кажа всичко съм разчанчил и прегледал и си е наред инсталация, букси никаде не окъсява и всичко изглежда добре. Та реших да видя тук в една морга за друг комп ,бси ай и друг ключ. Та отивам аз в моргата и намирам аз от едно Пежо всичко си е там и ключ има и си викам свалям ги слагам и забравям. Но отивам аз и с моят доста зле английски питам за какво става въпрос и каква е цената и ония ми вика отиваш сваляш и 200£ е твой аз полудях питам го нещо да не се обърка той ми вика ако искаш брат.
И днес си викам я да го сваля и да го отворя да препоя каквото мога. Речено сторено отварям и почвам 1 час припоявам чак ръката ми трепери леко пт шашкане но продалжавам и си викам то така или иначе ще се купува ами поне да пробвам. След като преключих силиконче и си го затворих пак монтирам паля и хоп лампата угасна колата се форсира и върви като самолет.
Ебаси и късмета. Утре ще пробвам да е чекна с лънча да видя дали ще се изтрие грешката и да си я карам със кеф.