Renault 21 1.7
Renault 21 1.7
Въпросното рено е 90 коня 1.7 бензин 92 година, беше изгорял интеграла в еку-то, смених го с ТДА-2004, инжекторите вкарват бензин обаче няма искра.
http://www.google.bg/imgres?sa=X&espvd= ... =0&ndsp=34
Това е въпросната бобина , на 3-те крака има 1-пин 12 волт 2-ри - 3-ти за оборотомера, а на следващият крак има захранване от еку-то 5-волта, смених я с друга бобина 2-ра употреба никакъв ефект, как мога да измеря дали е здрава ?
Всяка помощ е добре дошла.
http://www.google.bg/imgres?sa=X&espvd= ... =0&ndsp=34
Това е въпросната бобина , на 3-те крака има 1-пин 12 волт 2-ри - 3-ти за оборотомера, а на следващият крак има захранване от еку-то 5-волта, смених я с друга бобина 2-ра употреба никакъв ефект, как мога да измеря дали е здрава ?
Всяка помощ е добре дошла.
КОЛЕГА
Re: Renault 21 1.7
-Забравил съм вече откога не съм виждал такава антика, ама на тая бобина комутатора и не беше ли под нея (вграден) като на "вагините"? Значи на двойното конекторче трябва да получава "команда" ,сигнал (правоъгълен) от ком-пота, или подобна осцилограма като от датчик колянов вал(магнитен).
-Мери с осцилоскопа, или ако нямаш, със светодиодния пробник.
Виж къде отиват кабелите от тая двойната буксичка, към компира , ..да няма някой прогнил кабел че на тия френч-чикии много им гниеха инсталациите.
мери от пин на ECU-то до пин на бобината-(комутатора)!
Ако кабелите са здрави, виж компа трябва да има някъкъв биполярен транзистор в ролята на преддрайвер усилвател-буфер или нещо подобно.
-Щом инжекторите имат цикъл , значи компа вижда сигнал обороити от колянов вал!
Тая дърта чикия май беше с датчик на маховика??
-Мери с осцилоскопа, или ако нямаш, със светодиодния пробник.
Виж къде отиват кабелите от тая двойната буксичка, към компира , ..да няма някой прогнил кабел че на тия френч-чикии много им гниеха инсталациите.
мери от пин на ECU-то до пин на бобината-(комутатора)!
Ако кабелите са здрави, виж компа трябва да има някъкъв биполярен транзистор в ролята на преддрайвер усилвател-буфер или нещо подобно.
-Щом инжекторите имат цикъл , значи компа вижда сигнал обороити от колянов вал!
Тая дърта чикия май беше с датчик на маховика??
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
Re: Renault 21 1.7
Забравих да вметна инсталацията я мерих здрава е , да вграден е под бобината, нямам осцилоскоп, ще видя да пробвам с диод, да с датчик на маховика е ..
Благодаря за отзива ще пробвам, ако се занимавам отново с нея
Благодаря за отзива ще пробвам, ако се занимавам отново с нея
КОЛЕГА
Re: Renault 21 1.7
По спомени бобината се отделя от комутатора.Понякога контактите между тях се окисляват.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
Re: Renault 21 1.7
Пробвах с диод, постоянно свети и се замислям дали да сменя voltage drop regulator ?
TEA 7034 проверих всичко останало изглежда изрядно по еку-то..
TEA 7034 проверих всичко останало изглежда изрядно по еку-то..
КОЛЕГА
Re: Renault 21 1.7
Смених ЕКУ с бобината и управлението и, вече имаше искра вкл. в дистрибуторната капачка и управлението на бобината изгоря.
Взех само бобината и я сложих на старото управление, заработи искра всичко вкл. я в дистрибутора и бобината изгоря ...
Някакви идеи ?
Взех само бобината и я сложих на старото управление, заработи искра всичко вкл. я в дистрибутора и бобината изгоря ...
Някакви идеи ?
КОЛЕГА
Re: Renault 21 1.7
За скрап е, освен ако има някаква сантиментална стойност за собственика.
Когато майстор е при жена ти и майстор ти прави колата - работа при него нямаш!
Re: Renault 21 1.7
От скапани кабели и свещи горят,казвам го по спомен,Дано да съм ти бил полезен.