Romano проблем
Romano проблем
Здравейте, имам проблем със газов инжекцион Романо, когато беше монтиран, колата беше с оригиналните дюзи и стандартни времена, след като минах на доста по-големи дюзи, и намалих инжекторното време на бензин, газовота карта не ми позволява да обогатявам, всичко е на макс коефициент 255 и пак е бедна дори на празен ход, тоест имам нужда от много повече гориво дори за да се движа. Някакви идеи? Би трябвало газовите инжектори да са HD, изпарителя е най-големия до 250 к.с., как да разбера какви са инфекторите?
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 132
- Регистриран на: Пет Апр 23, 2010 12:50 pm
- Местоположение: България
- Обратна връзка:
Re: Romano проблем
18Turbo написа:Здравейте, имам проблем със газов инжекцион Романо, когато беше монтиран, колата беше с оригиналните дюзи и стандартни времена, след като минах на доста по-големи дюзи, и намалих инжекторното време на бензин, газовота карта не ми позволява да обогатявам, всичко е на макс коефициент 255 и пак е бедна дори на празен ход, тоест имам нужда от много повече гориво дори за да се движа. Някакви идеи? Би трябвало газовите инжектори да са HD, изпарителя е най-големия до 250 к.с., как да разбера какви са инфекторите?
Дайте повече инфо:
Автомобил:
Двигател:
Мощност:
Турбо:
Налягане на газта:
Размер на дюзите:
Бензиново време:
на празен ход
при натоварване
Вид на нивомера :
усилен или не ?
Размер на тръбата:
от сонтада до изпарителя
http://www.AutogasBulgaria.com / http://Projekt-Tech.com/bg/ - Газови уредби и части за тях.
0896 81 24 81
0896 81 24 81
Re: Romano проблем
фоксваген 1.8Турбо
270к.с.
турбо - ккк к04
време бензинови инжектори на празен ход ~2мс.
налягане на редусера 1.55бара (маскималното)
газовите не ги знам кои са точно както написах, едва ли се стига до тръбата и нивомера, при условие, че не мога да я захраня дори на празен год, все пак колата е 1.8
Въпроса е, какви са варянтите да пръскам повече гориво, за по малко време, големи дюзи, вдигане на налягане, няма ли някаква настройка за коефициент или нещо такова, не съм запознат подробно със системата, до сега ми върши работа, но сега с тези малки бензинови времена, трябва да намеря начина да пръскам повече газ за по-малко инжекторно време.
270к.с.
турбо - ккк к04
време бензинови инжектори на празен ход ~2мс.
налягане на редусера 1.55бара (маскималното)
газовите не ги знам кои са точно както написах, едва ли се стига до тръбата и нивомера, при условие, че не мога да я захраня дори на празен год, все пак колата е 1.8
Въпроса е, какви са варянтите да пръскам повече гориво, за по малко време, големи дюзи, вдигане на налягане, няма ли някаква настройка за коефициент или нещо такова, не съм запознат подробно със системата, до сега ми върши работа, но сега с тези малки бензинови времена, трябва да намеря начина да пръскам повече газ за по-малко инжекторно време.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 132
- Регистриран на: Пет Апр 23, 2010 12:50 pm
- Местоположение: България
- Обратна връзка:
Re: Romano проблем
Трябва да си със HD дюзи18Turbo написа:фоксваген 1.8Турбо
270к.с.
турбо - ккк к04
време бензинови инжектори на празен ход ~2мс.
налягане на редусера 1.55бара (маскималното)
газовите не ги знам кои са точно както написах, едва ли се стига до тръбата и нивомера, при условие, че не мога да я захраня дори на празен год, все пак колата е 1.8
Въпроса е, какви са варянтите да пръскам повече гориво, за по малко време, големи дюзи, вдигане на налягане, няма ли някаква настройка за коефициент или нещо такова, не съм запознат подробно със системата, до сега ми върши работа, но сега с тези малки бензинови времена, трябва да намеря начина да пръскам повече газ за по-малко инжекторно време.
Другите подробности после
http://www.AutogasBulgaria.com / http://Projekt-Tech.com/bg/ - Газови уредби и части за тях.
0896 81 24 81
0896 81 24 81
Re: Romano проблем
Тръбата и сондата ти трябва да са 8мм.270кс турбо мотор иска по-голям пик на газ отколкото атмосферен такъв.А за редуктора ,ако е до 250кс ,а сега ти с 270кс на колелата на мотора си над 300...което едва ли тоз изпарител ще храни
Re: Romano проблем
какъв е диаметъра на щуцерите в колектора и маркучите между дюзата и щуцера? щото и те в някаква степен ограничават потока.
налягането на бензина константно ли е?
налягането на бензина константно ли е?
Re: Romano проблем
Явно не се изразявам точно, ще пробвам пак.
Когато сложа големите дюзи и дебитомер, и настроя колата да работи добре на бензин, инжекторните времена на бензин са много малки! На газ едва държи празен ход на максимума на картата, а да се форсира изобщо не може! Инжекторните времена на бензин за 4 пъти по малки от тези на газ!
Когато сложа големите дюзи и дебитомер, и настроя колата да работи добре на бензин, инжекторните времена на бензин са много малки! На газ едва държи празен ход на максимума на картата, а да се форсира изобщо не може! Инжекторните времена на бензин за 4 пъти по малки от тези на газ!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Romano проблем
Инжекторните времена на бензин не са "много" малки - 2мс. Казваш, че газовите са 4 пъти по-големи, тоест - 8мс. Това значи, че тотално не ти е добре нещо... Би трябвало газовото инж. време на празен ход да е около 3,5-4 мс, все пак е 1,8 литра мотор... При коефициент 255, тоест 2,55 в картата, при 2 мс бензин ще ти се получи 5,1 мс газ. При това налягане двигателят трябва да се дави, ако налягането е диференциалното, а не на газта...18Turbo написа:Явно не се изразявам точно, ще пробвам пак.
Когато сложа големите дюзи и дебитомер, и настроя колата да работи добре на бензин, инжекторните времена на бензин са много малки! На газ едва държи празен ход на максимума на картата, а да се форсира изобщо не може! Инжекторните времена на бензин за 4 пъти по малки от тези на газ!
Няма логика, колега...
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Romano проблем
Колата е с много голям дебитомер, с нейния всичко е ок, но с големия обеднява на газ, тъй като големия казва на компа, че влиза малко въздух и той почва да пръска малко бензин, тоест намаля времената до толкова, че на газ и на макс не ми е достатъчно. Не мога да разбера защо, няма ли начин, да се промени коефициента, така че да извавня времената на бензин и газ?
Re: Romano проблем
виж, повечето бензинови коли работят с времена на празен ход около 2.5-3мс, и газови около 5-6. след като при теб 8 са недостатъчни явно проблема е мехничен, т.е. ниско налягане или слабодебитни дюзи. не можеш "софтуерно" да решиш хардуерен проблем
при 6000 об/мин двигателя прави 100 об/секунда, т.е. един оборот продължава 1/100 от секундата, съответно 1 цикъл(2 оборота) - 2 стотни, т.е 20 хилядни или 20мс.
т.е. времето което има една дюза да впръска необходимото гориво при максимално натоварване е 20 мс. (постоянно отворени дюзи). оттук може да прецениш колко трябва да е времето на п.х. за да покриеш диапазона на двигателя
при 6000 об/мин двигателя прави 100 об/секунда, т.е. един оборот продължава 1/100 от секундата, съответно 1 цикъл(2 оборота) - 2 стотни, т.е 20 хилядни или 20мс.
т.е. времето което има една дюза да впръска необходимото гориво при максимално натоварване е 20 мс. (постоянно отворени дюзи). оттук може да прецениш колко трябва да е времето на п.х. за да покриеш диапазона на двигателя
Re: Romano проблем
Колега с перформънс дебитомер ли караш?Отделно грубите сметки са 270кс делено на 4 цилиндъра : 67кс на цилиндър ! ... замисли се първо дали инжекторите ти стават.При положение,че си налял маса пари до момента аз бих те посъветвал да си вземеш големи и качествени инжектори.Още повече ,че Matrix са по 50-60лв грубо за брой,а те при 1бар налягане ги дават 55кс или 60. А и нищо не каза за трасето ти на колко мм е
Re: Romano проблем
Според мен дюзите ти ще захранят мотора,но си омазал настройките.
Re: Romano проблем
на бензин е сложил инжектори с по голям дебит, съответно трябва да увеличи дебита на газта за да запази уравнението. дебита на газ може да увеличи при зададени дюзи с намаляване до минимум рестрикциите след дюзите, т.е. маркучи и щуцери с добро сечение, и съответно да се вдигне налягането към горната граница поддържана от дюзите, за романовските беше към 2 атм. по спомен, една справка ще даде точен отговор. ако и така не стане ще трябват по големи дюзи.
колата в оригиналния и вид работи с константно налягане на бензина, сега не знам как е, а на газ обикновенно се прави с диференциално, т.е. сравнително големи времена на празен ход са о.к.
колата в оригиналния и вид работи с константно налягане на бензина, сега не знам как е, а на газ обикновенно се прави с диференциално, т.е. сравнително големи времена на празен ход са о.к.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 171
- Регистриран на: Вто Ное 22, 2005 5:08 pm
- Местоположение: Sofia
- Обратна връзка:
Re: Romano проблем
Подобен проблем при Toyota Avensis T25 1.8 129Hp с Romano RISN по OBD, системата е на около 6 месеца. Дюзите са с възможно най-големите разпръсквачи размер D и коефициентите в MAP таблицата са около 250-255 и корекциите са +10 +15 т.е. иска още. Налягането на изпарителя е 1.1 бар. Има нещо странно защото този мотор май го даваха с разпръсквачи размер В или С. Свързан е само по OBD. Да вържа ли евентуално и сондите за сверка на OBD комуникацията ? Някаква идея какъв може да е проблема ?
https://www.facebook.com/fapremove.bg
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
http://www.fapremove.com
ALL FULL WORKED manual solutions - FAP DPF OFF, Adblue SCR OFF, EGR OFF, TVA OFF, Swirl OFF, O2 Lambda OFF, Speed limiter OFF, DTC OFF and etc
TEXA NAVIGATOR TXTs Car, Truck, Agri Diagnose
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Romano проблем
Налягане 1.1 бар е изключително малко, ако е на изпарителя!
Дори и диференциално да е - "пак е малко", както е казал Ханку Брат.
А щом има кабели за директно отчитане на напрежението на сондите... по-добре ги вържи!
Колкото повече информация имаш, толкова по-лесно ще разбереш къде е заровен кокала...
Дори и диференциално да е - "пак е малко", както е казал Ханку Брат.
А щом има кабели за директно отчитане на напрежението на сондите... по-добре ги вържи!
Колкото повече информация имаш, толкова по-лесно ще разбереш къде е заровен кокала...
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900