combo x14sz

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
tnikolov
КОЛЕГА
Мнения: 81
Регистриран на: Вто Ное 06, 2007 11:58 pm

combo x14sz

Мнение от tnikolov »

При включване на контакт не се включва горивната помпа/която обикновенно се включва и после изключва ако не се даде на стартер/. Има само едно реле което е до самото еку. Иначе двигателя си пали, макар и по бавно/докато се качи налягането на горивото/. Това проблем с ЕКУ-то ли е, някое реле или този модел са така?
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1719
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Мнение от bobolin4o »

Този модел са така...
Ако смяташ, че проблема е в липсата на предварително подаване на напрежение на горивната помпа, експериментирай с ръчно такова! Ако има положителен ефект, направи го автоматично...
Според мен има някакъв проблем, защото както казах този модел си е така, а далеч не всички екземпляри палят лошо :wink:
TuningMaster Изображение
0887 704 900
Публикувай отговор