mb w220 m112

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
Stoilkata
КОЛЕГА
Мнения: 165
Регистриран на: Сря Мар 17, 2010 8:08 pm
Местоположение: Айтос

mb w220 m112

Мнение от Stoilkata »

мотора е в-образен 6 цилиндров сменях семеринги и гарнитури навсякаде заради големи течове на масло
запалих го по някога не работят особенно когато е студен три от цилиндрите 1 2 3 като загрее тръгват гледа го колега със стар диагноза постоянно си дава корекции на аванса на цилиндрите и от там се получава тресене на ниските
мотора беше с прескочил баланс вал зацепил съм веригата както я дават със съответните инструменти съмнява ме само маховика защото от него чете датчика на коляновия вал .можели да е толкова разтегната веригата и да нямат синхрон датчиците
някои занимавал ли се е с този мотор преди 2 години сменях гарнитури на главите на същия мотор и го зацепвах по мои белези нямаше никакъв проблем
Todio
КОЛЕГА
Мнения: 568
Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
Местоположение: Асеновград
Обратна връзка:

Re: mb w220 m112

Мнение от Todio »

Има разбито паразитно зъбно колело. На коя глава дава грешка? След като си презацепвал веригата, смени ли обтегача?
KLESHTITE
КОЛЕГА
Мнения: 585
Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
Местоположение: Sofia ovcha kupel 2

Re: mb w220 m112

Мнение от KLESHTITE »

Адаптации направи ли
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
Stoilkata
КОЛЕГА
Мнения: 165
Регистриран на: Сря Мар 17, 2010 8:08 pm
Местоположение: Айтос

Re: mb w220 m112

Мнение от Stoilkata »

смених само пластмасовите водачи на и пластмасовия обтегач на веригата колелетата са добре
ходих при колега с стар диагноза да я види видях само че си дава големи корекции на авансите
масления не съм го сменял
Stoilkata
КОЛЕГА
Мнения: 165
Регистриран на: Сря Мар 17, 2010 8:08 pm
Местоположение: Айтос

Re: mb w220 m112

Мнение от Stoilkata »

малко развитие по темата. Беше мръднала демпферната щаиба на коляновия вал а на нея са разграфени градусите взех от друг мотор и я презацепих с нея ,мотора пали и работи добре на ниските обаче до като не студен с получава прекъсване при подаване на газ сменени са бубините и кабелите от работещ мотор останаха свещите клиента донесе някакви дензо които му дали за модела обаче с тях не заработи гърми в двата колектора и пак сложих старите две от които видимо не стават
сега иди му обясняваи . Освен това кутията влезе в авариен режим стои постоянно на спорт и не сменя предавките
Cho4o
КОЛЕГА
Мнения: 123
Регистриран на: Сря Фев 17, 2010 12:21 am

Re: mb w220 m112

Мнение от Cho4o »

да използвам темата,ако колегата няма против

сменям само дясна глава 273.968 ,
трябва ли да махна демферната шайба и всички капаци при зацепването на веригата ? Може ли да прескочи баланс вала като отпусна веригата ?
Autotronics Service
KLESHTITE
КОЛЕГА
Мнения: 585
Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
Местоположение: Sofia ovcha kupel 2

Re: mb w220 m112

Мнение от KLESHTITE »

Мотора навън за час си го извадил
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
Stoilkata
КОЛЕГА
Мнения: 165
Регистриран на: Сря Мар 17, 2010 8:08 pm
Местоположение: Айтос

Re: mb w220 m112

Мнение от Stoilkata »

караш го на белези като махнеш десния капак светни вътре към баланс вала вижда се белега в ляво от веригата, на вала има цепка срещу нея стрелка между тежестта и блока остава 4-5 мм разстояние подострих една текстолитова пръчка като отверка ия заклиних в това растояние . иначе сваляш мотора и го зачопваш отзад под капака на семеринга
не вярваи на белезите на демфера често превъртат изкараи първата свещ за сверяване на белега
ангренажния капак не се вади. това е за 3.2 мотора заради демфера сто пъти презацепвах веригата
Публикувай отговор