Здравейте колеги.
Преди коледа ми се случи следния проблем.ДВГ на тази А160 заглъхваше леко при рязко подаване на газ и оборотите бавно се връщаха до нормалните.Дросела показваше стойности от 3.2гр. а дебитомера около 9-10кг.Почистих дросела,но се получи следното:след 70градуса оборотите започнаха да се връщат още по бавно и леко се колебаеха,а дросела падна на 1.2градуса.Предлажих на клиента да отидем при един колега,който има стар диагноза да пробваме с обучение на др.клапа(въпреки,че доста съм чистил и обучение не ми се е налагало).Колегата направи следното:от т.5 от главното меню Control module adaptations се явиха три подточки.
1.Variant coding
2.Corection program
3.Boot strapping
Колегата(занимава се с аларми и имобилайзери) влезе в Variant coding и от втората точка на това меню натисна ентер изкл. вкл. контакт и колата спря да пали.Палеше с резки натискания на газта и аспуха се нагряваше до червено.
Свалих компа и го изпратих на колега във Варна.Оказа се че е изгорял дебитомера.След смяната му колата заработи нормално.
Въпроса ми е, може ли това да се е случило след като колегата изпълни инструкциите от Variant coding ,като дорсела се обучава от Boot strapping (това го разбрах по късно).
Предварително благодаря за вашите мнения.
A-160 дебитомер
Re: A-160 дебитомер
нулирал си адаптационните стойности и не е могла да работи със скапания дебитомер
Re: A-160 дебитомер
Благодаря за отговора.
Интересно ми е ако беше използвано само т.3 Boot straping дали щеше да се получи същия проблем и за какво се ползва т.1 Variant coding .Питам това,защото след този случай си купих стар диагноза,и съм изключително доволен от работата с този уред.
Интересно ми е ако беше използвано само т.3 Boot straping дали щеше да се получи същия проблем и за какво се ползва т.1 Variant coding .Питам това,защото след този случай си купих стар диагноза,и съм изключително доволен от работата с този уред.