ML 270 cdi Р 1189
ML 270 cdi Р 1189
Здравейте, ЧНГ ! Мерцедеса е МЛ 270 цди записва Р1189, проверих дебитомера с осцилоскопа, не ми хареса диаграмата и го сменихме с нов. Налягането в рейката е нормално и варира в границите, имало някъкви клапи по всмукателния колектор? има ли колега който е вадил и чистил такива, за да преценя да връщам ли насам клиента ?
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: ML 270 cdi Р 1189
Или е разкачено моторчето от рейката за клапите, или е дефектно, или има проблем с кабелите до него, или...
Дебитомерът няма нищо общо...
Ако искаш ми се обади.
Дебитомерът няма нищо общо...
Ако искаш ми се обади.
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: ML 270 cdi Р 1189
Никога не се оправят с чистене боболинчо е прав,много лесно се трошат пластмасите.С диагнозата можеш да направиш тест на моторчето.
Re: ML 270 cdi Р 1189
Откачи му рамото,да се движи на воля.
Re: ML 270 cdi Р 1189
А може тотално да изчезне с препрограмиране на софтуера в моторния блок.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation
Re: ML 270 cdi Р 1189
Проблема е в клапите, едната клапа е много износена и подпира и ограничава движението на рейката, от там и моторчето не прави пълния си ход и го записва като проблем, след като ги размърдах грешката се изтри и двигателят заработи. Демонтирахме колекторите, мисля да махна клапите. Моторчето ще го оставя на място да си бръмчи и да го вижда компютъра. Ще има ли проблем ако е без клапи???
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: ML 270 cdi Р 1189
Ако клиентът е "кормилджия" ще усети лека загуба на тягата в ниските обороти.
Друг ефект няма.
Друг ефект няма.
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 568
- Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
- Местоположение: Асеновград
- Обратна връзка:
Re: ML 270 cdi Р 1189
Не само в ниските обороти, но и в преходните процеси се чувства. Студения старт е по-добър.
Re: ML 270 cdi Р 1189
Карал съм мн такива след механична и софтуерна намеса.Щом аз усещам загуба на мощност,направи сметка какво остава за човек ,който е изминал 80к примерно с тази кола.
Re: ML 270 cdi Р 1189
Когато софтуерната намеса е коректна разликата е дори към по-добро. Софтуерната намеса не е само отваряне на клапите или изключване на функцията и грешките Просто много хора приемат всичко написано в интернет за чиста монета. Същото е и с ЕГР-а. Софтуерното му затваряне не е достатъчно коректно за неговата правилна липса. Би следвало да бъде свързано с коректно авансиране, но много малко хора знаят и могат да го направят както трябва.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation
Re: ML 270 cdi Р 1189
Градски да смятам ли ,че изключваш ползването на емулатори? Или директно да ги премахваме софтуерно?
С нами Бог!
0886 224486
0886 224486
Re: ML 270 cdi Р 1189
Сигурно ги премахва софтуерно, за жалост клиента неиска и да чува за каквото и да е решение различно от оригинала , и си купи колектори от морга , иначе му споменах за корекция на софта . Колегата Оем ми е на 100 метра щяхме да разберем как става ......
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: ML 270 cdi Р 1189
Не искам да навлизам в излишни спорове, но...
Ники, съгласи се с мен, че ако можеше да се постигне поведението в дадените режими на двигателя без наличието на тези клапи, то в завода нямаше да ги монтират и нямаше после да се чудим как да ги елиминираме софтуерно и да настройваме торбата да работи по същия начин без тях...
Може и да перефразирам - в завода са направили перфектния двигател и после са го накичили с разните му там клапи, рънъри и тем подобни, след което се е наложило да го съживят посредством нови настройки за да постигнат първоначалните му параметри... и всичко това е направено, че да има какво повече да дефектира и да се сменя?
Ники, съгласи се с мен, че ако можеше да се постигне поведението в дадените режими на двигателя без наличието на тези клапи, то в завода нямаше да ги монтират и нямаше после да се чудим как да ги елиминираме софтуерно и да настройваме торбата да работи по същия начин без тях...
Може и да перефразирам - в завода са направили перфектния двигател и после са го накичили с разните му там клапи, рънъри и тем подобни, след което се е наложило да го съживят посредством нови настройки за да постигнат първоначалните му параметри... и всичко това е направено, че да има какво повече да дефектира и да се сменя?
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900