Случвало ли ви се е да имате проблеми с поведението на кола на газ/метан докато и работят фарове(къси или дълги) с ксенонова запалка близо до ЕКУ-то(5см примерно).Защото мой познат си взе Jetta 2.0 8v 115коня.Автомат американско изпълнение 2004та година с OBD2.Преди 100 000мили са и сложили метанов инжекцион Бардолини в Плд.От този момент колата е била собственост на друго лице.Накачулил е доста глупости по нея включително ксенон луксима на къси/дълги и е направил голяма плява при акумулатора.ЕКУто е между акумулатора и калника в нишата,а запалките между акумулатора и фара.От месец/два е собственост на мой приятел.Колата беше с отвратиелно поведение студена и не държеше налягане.Сложихме и рейка OMVL Reg Fast и редуктор Tomasetto archille.Нагласихме я и работи супер.Предният изпарител беше от първите романота без възможност за регулиране на налягането.Беше вързан и към подгрева на дросела и при каране извън града изстиваше и колата почваше да блъска.С новият редуктор и рейка няма блъскане при каране извън града и всички налягания и температури са отлични.Но включи ли на дълги и при първото подаване на газ колата леко претриса(доста по-слабо отколкото преди смяната на редуктора и рейката).И почва да го прави произволно.Забелязохме ,че когато претриса това Бардолини не отчита правилно оборотите на колата...караш ли на къси няма проблеми никакви.Дали ще е от тях?Ксенона скоро ще се изхвърли и монтира един Хела на негово място,но ни е интересно,дали и други хора са се сблъсквали с това(естествено всичко опира до некадърен монтаж май,защото място в бронята има бол).
И другият ми въпрос е това Бардолини откъде чете оборотите на двигателя?Не видяхме никакъв кабел около бобината на колата...а не сме я слагали ние и кабелите отдавна са станали доста чупливи от жегата.Даже много скоро може да се сдобие и с един компютър с OBD корекция.
Доколко запалките на ксенона влият на газови ЕКУ-та?
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Доколко запалките на ксенона влият на газови ЕКУ-та?
За газови екута не знам, но за абс-и, еърбеци ми се е случвало калпави запалки да правят проблем, особено на ваг групата.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Доколко запалките на ксенона влият на газови ЕКУ-та?
Имах случай с Мерцедес CLK, бъгваше ABS заради ксенонов баласт, монтиран (хвърлен с лопатата) върху снопа кабели на ABS-а.
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Доколко запалките на ксенона влият на газови ЕКУ-та?
Допълнителен кабел за обороти няма.Чете ги от бензиновите дюзи.(1-ви цилиндър)mupk0 написа:И другият ми въпрос е това Бардолини откъде чете оборотите на двигателя?Не видяхме никакъв кабел около бобината на колата...а не сме я слагали ние и кабелите отдавна са станали доста чупливи от жегата.
ECU-то и кабелите на газовата не е добре да са близо до високоволтови кабели и високоволтови бобини.
Поздрави и весело посрещане на Новата Година!
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
Re: Доколко запалките на ксенона влият на газови ЕКУ-та?
пежо 407 с два двигателя за чистачки ,десният е водещ и беше изгорял заради китайски баласт.Пик на включване на баласта към нула 10 кв.
Диагностика,монтаж и ремонт на ГИ.Перник
Re: Доколко запалките на ксенона влият на газови ЕКУ-та?
влияят много и на всичко чувствително
трябва да се слагат филтри да не връща пикови напрежения
трябва да се слагат филтри да не връща пикови напрежения
Re: Доколко запалките на ксенона влият на газови ЕКУ-та?
Тея дни ще споделя развитие по темата Намерихме запалките (Hella) и ще се монтират кадърно