след смяна на ск.кутия А6 не се форсира
след смяна на ск.кутия А6 не се форсира
Докараха ми А6 2.5 ТДИ 180к.с. двг АКЕ със сменена някаде скоростна кутия от автоматична с ръчна 6 степенна.
Двигателя не се форсира на повече от 3000 об. работи отвратително и пуши бял дим.Дава постоянна грешка 00550 start of regulation 27-00 importable signal.Проверено е газоразпределението .ГНП е отлично механично състояние.Сменил съм електрониката и от ГНП с механична кутия.Компа и е препрограмиран също.Доколкото знам мястотона датчика на коляновия вал е на различни места за за двата вида кутии,но съм го местил навсякаде около маховика без резултат.
Колеги,ако някой е работил по подобен проблем,моля да даде съвет.Нещо трябва да се смени от двг. с механична кутия или пък да се препрограмира,но не знам какво.
Предварително Благодаря.
Двигателя не се форсира на повече от 3000 об. работи отвратително и пуши бял дим.Дава постоянна грешка 00550 start of regulation 27-00 importable signal.Проверено е газоразпределението .ГНП е отлично механично състояние.Сменил съм електрониката и от ГНП с механична кутия.Компа и е препрограмиран също.Доколкото знам мястотона датчика на коляновия вал е на различни места за за двата вида кутии,но съм го местил навсякаде около маховика без резултат.
Колеги,ако някой е работил по подобен проблем,моля да даде съвет.Нещо трябва да се смени от двг. с механична кутия или пък да се препрограмира,но не знам какво.
Предварително Благодаря.
Re: след смяна на ск.кутия А6 не се форсира
Смени местата на синия и сивия кабел на датчика на коляновия вал на буксата и колата ще се оправи,
Re: след смяна на ск.кутия А6 не се форсира
Стана ми интересно като се сменят местата (поляритета) как ще се оправи?
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 294
- Регистриран на: Нед Юни 02, 2013 10:48 am
- Местоположение: Видин/София
- Обратна връзка:
Re: след смяна на ск.кутия А6 не се форсира
А моторния препрограмиран ли е да работи с ръчка?
Малките нации се държат като проститутки,а големите като гангстери...
Re: след смяна на ск.кутия А6 не се форсира
прочети пак първия пост
Re: след смяна на ск.кутия А6 не се форсира
И какво общо има ,,програмирането" с този проблем .Като има проблем с hotstart и се прекодира на автомат да не би да спират да се форсират?
Re: след смяна на ск.кутия А6 не се форсира
голям проблем но не и неразре6им,един приятел си преустрои пасат4 2.5 тди от автомат на ра4ка и сега го продава на4асти ВЕЧЕ,сащия случаи
Re: след смяна на ск.кутия А6 не се форсира
Проблема е в дачик кол вал.При автомата чете падини а при ръчка израстъци,................
Филма е игран и работи избора е твой вече как ще се направи.
Филма е игран и работи избора е твой вече как ще се направи.
Re: след смяна на ск.кутия А6 не се форсира
Колеги,извинявайте че не ви писах,но междувременно ми се роди втората дъщеря и нямах много време.
Знам,за разликата между маховиците и мислех да пробия стария му маховик/който беше прад разпадане/и да му направя 6 издатини от които да чете датчика на к.в.
За щастие тогава колегата bayov с неговия съвет ми спести доста време и нерви.Смених кабелите на датчика и колата излетя.Остана като проблем грешката 17583(pre-injection turned off),ламбата за подгреви мига постоянно и след 80 градуса д.в.г. леко мени тихите обороти.Въпреки това д.в.г. работи нормално не пуши и не минава в авариен режим.
Предполагам, че 17583 се появява заради това,че сминих електрониката на г.н.п. с друга от механична такава или от това че дадох компютара да му сменят софтуера с тъкъв за ръчна кутия.Също така не мога да кодирам ЕСП-то.Когато въведа цифрите за логина ми излиза надпис ,че нямам връзка с контролера и трябва да върна и дам контакт иначе не мога да вляза в абс.Въпреки това клиента беше мн.доволен и му казах,да не ми се мярка пред очите поне една седмица и тогава ще се занимавам с тези проблеми.
П.п. колега bayov дай някакви координати да ти изпратя бутилка хубава ракия.
Знам,за разликата между маховиците и мислех да пробия стария му маховик/който беше прад разпадане/и да му направя 6 издатини от които да чете датчика на к.в.
За щастие тогава колегата bayov с неговия съвет ми спести доста време и нерви.Смених кабелите на датчика и колата излетя.Остана като проблем грешката 17583(pre-injection turned off),ламбата за подгреви мига постоянно и след 80 градуса д.в.г. леко мени тихите обороти.Въпреки това д.в.г. работи нормално не пуши и не минава в авариен режим.
Предполагам, че 17583 се появява заради това,че сминих електрониката на г.н.п. с друга от механична такава или от това че дадох компютара да му сменят софтуера с тъкъв за ръчна кутия.Също така не мога да кодирам ЕСП-то.Когато въведа цифрите за логина ми излиза надпис ,че нямам връзка с контролера и трябва да върна и дам контакт иначе не мога да вляза в абс.Въпреки това клиента беше мн.доволен и му казах,да не ми се мярка пред очите поне една седмица и тогава ще се занимавам с тези проблеми.
П.п. колега bayov дай някакви координати да ти изпратя бутилка хубава ракия.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: след смяна на ск.кутия А6 не се форсира
Жива и здрава да ти е и много да ви радват децата Май е време да се замислиш и за син
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: след смяна на ск.кутия А6 не се форсира
Поздрав и от мен.Да са ти живи и здрави.ivanovbg написа:Жива и здрава да ти е и много да ви радват децата Май е време да се замислиш и за син
Бензина е за измиване на дизелови части.
Re: след смяна на ск.кутия А6 не се форсира
Преско,да научиш момичетата на занаята ни,след като засега няма син
Re: след смяна на ск.кутия А6 не се форсира
На занят незнам дали ще ги науча,но се надявам когато пораснат и аз остарея да ми докарват гаджетата си за клиенти.
Re: след смяна на ск.кутия А6 не се форсира
Car Diagnostic Ltd.gtg1973 написа:Колеги,извинявайте че не ви писах,но междувременно ми се роди втората дъщеря и нямах много време.
Знам,за разликата между маховиците и мислех да пробия стария му маховик/който беше прад разпадане/и да му направя 6 издатини от които да чете датчика на к.в.
За щастие тогава колегата bayov с неговия съвет ми спести доста време и нерви.Смених кабелите на датчика и колата излетя.Остана като проблем грешката 17583(pre-injection turned off),ламбата за подгреви мига постоянно и след 80 градуса д.в.г. леко мени тихите обороти.Въпреки това д.в.г. работи нормално не пуши и не минава в авариен режим.
Предполагам, че 17583 се появява заради това,че сминих електрониката на г.н.п. с друга от механична такава или от това че дадох компютара да му сменят софтуера с тъкъв за ръчна кутия.Също така не мога да кодирам ЕСП-то.Когато въведа цифрите за логина ми излиза надпис ,че нямам връзка с контролера и трябва да върна и дам контакт иначе не мога да вляза в абс.Въпреки това клиента беше мн.доволен и му казах,да не ми се мярка пред очите поне една седмица и тогава ще се занимавам с тези проблеми.
П.п. колега bayov дай някакви координати да ти изпратя бутилка хубава ракия.
инж.Пламен Иванов
бул.Панония 1
Видин
0876477805