Opel Vectra A C16NZ ъгъл на предварение
Opel Vectra A C16NZ ъгъл на предварение
Здравейте отново колеги.Днес се сблъсках с един странен проблем.Значи настроих ъгъла на предврение със стробоскоп,изреза на шайбата(10о) да съвпада със спец.болт,на празен ход с окъсени АиВ.Колата си пали добре,но когато закача Адиа-та,тя ми показва че ъгъла на предврение е около 96о,което нещо ме озъдачава.Иначе колата си пали нормално,утре ще разбера и как върви,със стробоскопа я проверих няколко пъти,белезите съвпадат,но какви са тия 96 градуса които ми изкарва Адия-та(проверено също няколко пъти),при положение че трябва да са 10.
Life is a bitch,get over it!
Мерси за отговора.Това се случи на още един Опел с c16nz,oбадих се на колегите от Адиа и те казаха че до досега никой не им е съобщавал за такъв проблем и че ще го проучат.Колега,да те питам,тук вече на няколко пъти виждам че основата на индуктивния датчик е подвижна,което не би трябвало да е така според мен ,това ще даде около 8-10 градуса по коляновия вал(ако приемем че радиуса е 2см и хода е 4мм).Какво правиш в такива случаи?
Life is a bitch,get over it!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 568
- Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
- Местоположение: Асеновград
- Обратна връзка:
В основата на делкото има отвор, в който влиза зъба на мъгнитния генератор и като нов няма луфт, защото е уплътнет с пласмасов пръстен, но от топлината и озона в делкото всичко се скапва, дори и куплунзите. На това място аз слагам пласмасова втулка за изолация на мощен транзистор - корпус ТО3 и всичко е точно, но трябва да разглобиш цялото делко.