Аз съм имал много случай от празен ход та до 2000 об. прекъсва, тресе и на горе изчиства. Просто бобината при ниски обороти не и стига време да се зареди от комутиращия сигнал и с повишение на оборотите това започва се изчиства.rangel1 написа:Абе много ме объркахте с тая тема ,най вече оем с тия заряди
Едно време като бяха чуковете и наковалните бобините се зареждаха докато тока постигаше максимална стойност в първичната (та недостатъка им беше че не могат да подържат оптимален заряд при широкочестотен диапазон...................)
После намалиха съпротивлението на първичната (което влияе при високите честоти) но сложиха електронни ограничители на тока (заради ниските)
И пследно фиксираха оптимално времето на зареждане
И до там знам аз но виждам че има нещо ново
Иначе най тежкия режим е преходния и е нормално там да се дъни клпаво запалване а не на празен ход
ТПС, МАП и предварение
Re: ТПС, МАП и предварение
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation
Re: ТПС, МАП и предварение
Дросела е с жило, Евро 4 в друг живот, даже няма ЕГР. Обаче има перфектна хидравлика и климатик. Чета го по ОБД с Вагком , Аутоком, и и т.н.gt40 написа:http://www.carnewschina.com/2011/12/08/ ... panel-van/
Ма вярно е имитация на Опел, чак копие си е
С какво го чете това? И само предположение: дросела с жило ли е? Че не вярвам в китай да е стигнал Евро 4 и ел дросел.
Поздрави.
Като дойде пак ще го замеря по обстойно.
Поздрави
Re: ТПС, МАП и предварение
егати симпатягите
само за протокола - матрикса ми е евро4, с жило и без егр
само за протокола - матрикса ми е евро4, с жило и без егр
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: ТПС, МАП и предварение
Преди около 5 години зимата ми дойде една такава китайка... тъкмо си я купили. Оплакването беше - няма парно, в смисъл не духа топло.tnikolov написа:Дросела е с жило, Евро 4 в друг живот, даже няма ЕГР. Обаче има перфектна хидравлика и климатик. Чета го по ОБД с Вагком , Аутоком, и и т.н.gt40 написа:http://www.carnewschina.com/2011/12/08/ ... panel-van/
Ма вярно е имитация на Опел, чак копие си е
С какво го чете това? И само предположение: дросела с жило ли е? Че не вярвам в китай да е стигнал Евро 4 и ел дросел.
Поздрави.
Като дойде пак ще го замеря по обстойно.
Поздрави
Поглеждам... въобще няма радиаторче, няма маркучи към купето... Честито, викам, купили сте си кола за Африка!
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: ТПС, МАП и предварение
Ако на една бобина при ниски обороти не и достига времето да се зареди, на високи обороти няма никакъв шанс да се зареди. Нали и затова се прави токоограничението, за да се пази бобината при ниски обороти от прегряване!oem написа:Аз съм имал много случай от празен ход та до 2000 об. прекъсва, тресе и на горе изчиства. Просто бобината при ниски обороти не и стига време да се зареди от комутиращия сигнал и с повишение на оборотите това започва се изчиства.rangel1 написа:Абе много ме объркахте с тая тема ,най вече оем с тия заряди
Едно време като бяха чуковете и наковалните бобините се зареждаха докато тока постигаше максимална стойност в първичната (та недостатъка им беше че не могат да подържат оптимален заряд при широкочестотен диапазон...................)
После намалиха съпротивлението на първичната (което влияе при високите честоти) но сложиха електронни ограничители на тока (заради ниските)
И пследно фиксираха оптимално времето на зареждане
И до там знам аз но виждам че има нещо ново
Иначе най тежкия режим е преходния и е нормално там да се дъни клпаво запалване а не на празен ход
Колега oem друга е била причината 'на горе да изчиства '.