Ванчето имаше доста проблеми като почнем с южноиталиански желиран газьол с медузи вместо дизел, други дреболий, озори ме датчик за налягането на изгорелите газове, но го открих до егр-а, отпуших канала, почистих егр-а и вече пали и работи без да мрънка. Проблема е че клатушка обороти на полузагряло, студено е ок и като загрее към 60 и нагоре е ок. Клатушкането не ми изглежда драматично но е желателно да го оправя ако не е свързано с инвестиция като нови дюзи примерно. Някой да има идея за причина че ме притиска времето и нямам време за самообразоване и експерименти до успех? Предварително благодаря
Имам подозрения за зацапана геометрия на турбото, ама нямам референтни стойности за налягането на п.х. та въпроса остана отворен
Viano 2.0 cdi
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Viano 2.0 cdi
Клапана за регулиране на налягането в рейла прави така понякога когато е мръсен. Като е подбит по се усеща на загряло.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Viano 2.0 cdi
Ще видя как е днес от студен старт като е заредена с дизел, иначе докато се менят оборотите графиките на налягането в рейла и на оборотите вървят успоредно, дали налягането варира заради оборотите или обратното?
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 236
- Регистриран на: Пон Апр 06, 2009 9:10 pm
- Местоположение: Германия
Re: Viano 2.0 cdi
Оборотите варират от налягането. Досега колкото такива случаи съм имал с играещо наляганен, никога не го хваща като грешка.
Re: Viano 2.0 cdi
явно пробема е бил от егр, датчика или горивото, мотора днес мърка без да трепне темата изглежда е за ключ