Имам няколко въпроса за тая електроника...
Как да се ориентирам дали е заменяема с друга от такава помпа?
Като при PSG 5 ли е важен номера на самата помпа и съотвено, коя с коя е заменяема?
От 2,0 и от 2,2 заменяеми ли са?
И накрая грешка P0606 лекува ли се по някакъв начин, освен със замяна?
Захранвания и маси са проверени и са наред.
Благодаря.
PSG 16 - Opel 2,0 DTI
Re: PSG 16 - Opel 2,0 DTI
Мисля, че само е важно мотора да е същия. Прочита се пин кода от старата електроника, новата се ресетва и се вписва пина от старата.
Става, с AVDI, Carprog, Tech2win. За други не се сещам в момента.
Става, с AVDI, Carprog, Tech2win. За други не се сещам в момента.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation
Re: PSG 16 - Opel 2,0 DTI
Миналата седмица минах през това - опел вектра ц 2.0 дтл. Грешка Р0606 и мигащ гаечен ключ на таблото. Свързах се с човек от варна който ми я ремонтира.За да не звучи като реклама на ЛС координати.
Re: PSG 16 - Opel 2,0 DTI
Това с пин и вин го мога.oem написа:Мисля, че само е важно мотора да е същия. Прочита се пин кода от старата електроника, новата се ресетва и се вписва пина от старата.
Става, с AVDI, Carprog, Tech2win. За други не се сещам в момента.
Дали е важно само мотора да е същия не съм сигурен и затова питам...
Ако си го правил това упражнение кажи да съм сигурен, че не са мн. евтини тия помпи.
Re: PSG 16 - Opel 2,0 DTI
Правил съм го 2 пъти като при двата съм купувал същия номер помпа.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation