грешка за кохеренция на TPS Peugeot 406 2.0 HDI
грешка за кохеренция на TPS Peugeot 406 2.0 HDI
Вече на трето пежо ми изписва тази грешка,викам сменяш датчика,но клиента ме опонира с "имах същия проблем преди година,смених с нов но не се оправи и тогава майсторът уви нещо с фолио и замаси за двигателя и проблема се оправи",направо ме закопа.Някой борил ли се е с такъв проблем?
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: грешка за кохеренция на TPS Peugeot 406 2.0 HDI
Ми добре де, нали вече е увито във фолио нещото и замасено... защо търси друг майстор??? Да смени фолиото ли?
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: грешка за кохеренция на TPS Peugeot 406 2.0 HDI
на 2.0 хди съм забелязал склонност инсталацията да се протрива от гофрирания шлаух
Re: грешка за кохеренция на TPS Peugeot 406 2.0 HDI
Аз от опит си знам да не вярвам безпрекусловно на клиентите,той така казва,но кой знае още колко неясни обстоятелства има.При поредното такова пежо сменявам датчика и оттам нататък ще видим.Исках просто да питам дали точно този проблем има някакъв пиниз или не.
Re: грешка за кохеренция на TPS Peugeot 406 2.0 HDI
-Точно така , колегата е прав, само допълвам че не само при 2.0 HDi а при почти всички от "котилото" PSA съм брал ядове с протрита изолация на кабели в инсталацията на моторният отсек. Следствието е или ликажи или вкъсявания или прекъсване.при получаване нарушение на изолацията и проникване на влага вътре под изолацията, жиците се превръщат в "син камък"ogromnii написа:на 2.0 хди съм забелязал склонност инсталацията да се протрива от гофрирания шлаух
Явно тая "метаморфоза" се дължи на продължително и задълбочено научно изследване от страна на француцките гении' химико технолози в комбинация с куца инженерна мисъл ..насочена към селското стопанство и по специално-лозята с цел осигуряване "мат'риал" за пръскане
Ама да не ги плювам много, те просто толкова си могат-традиционно , добре че са френч "хАвтунубилите" ......носят добри доходи на сервизите в това число ...и аз
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: грешка за кохеренция на TPS Peugeot 406 2.0 HDI
Тоя проблем с инсталацията на мотора, положена в гофраж е присъщ не само на PSA групата... Имам достатъчно натрупан опит и с VAG-ините
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: грешка за кохеренция на TPS Peugeot 406 2.0 HDI
Синия камък по сноповете го има по доста коли,особено там където захранването е non stop on и има разкъсване на изолацията.Е,значи ще свършим малко гадна работа - ще се поровим по сноповете...
Re: грешка за кохеренция на TPS Peugeot 406 2.0 HDI
прави ми впечатление че идиотските проблеми по автомобилите датират от епохата на масово навлизане на компютрите
ама не в автомобилите а по бюрата, просто автомобилите сякаш са проектирани от инженери-аутокадисти и икономисти, много фешън са моторетките с тези капаци ама .... нещо жичките много мърдат, някой е трябвало да каже че този двигател вибрира и се нагрява а не седи на чертожната дъска.
след като разплитах окъсила инсталация на мерцедес спрях да обръщам внимание, французи-мранцузи глупости, лай...а са под всички капаци няма прошка. поне тия с пежата не са олекнали 100 000
ама не в автомобилите а по бюрата, просто автомобилите сякаш са проектирани от инженери-аутокадисти и икономисти, много фешън са моторетките с тези капаци ама .... нещо жичките много мърдат, някой е трябвало да каже че този двигател вибрира и се нагрява а не седи на чертожната дъска.
след като разплитах окъсила инсталация на мерцедес спрях да обръщам внимание, французи-мранцузи глупости, лай...а са под всички капаци няма прошка. поне тия с пежата не са олекнали 100 000
Re: грешка за кохеренция на TPS Peugeot 406 2.0 HDI
-Много добре казано, то и аз спрях да обръщам внимание ама не мога все още да спа да го пцуем ...инж.икономисти и айти спецове......ogromnii написа:прави ми впечатление че идиотските проблеми по автомобилите датират от епохата на масово навлизане на компютрите
ама не в автомобилите а по бюрата, просто автомобилите сякаш са проектирани от инженери-аутокадисти и икономисти, много фешън са моторетките с тези капаци ама .... нещо жичките много мърдат, някой е трябвало да каже че този двигател вибрира и се нагрява а не седи на чертожната дъска.
след като разплитах окъсила инсталация на мерцедес спрях да обръщам внимание, французи-мранцузи глупости, лай...а са под всички капаци няма прошка. поне тия с пежата не са олекнали 100 000
Що'т ми е останало усещането че някога автомобилите се правеха-сътворяваха, от хора техници-механици и разбирачи! А сега се "изсират" от...-главни счетоводители съ активното СЪучастие на подрастващи и недоучили аутокада штракачи по клавиатурата на компира
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
Re: грешка за кохеренция на TPS Peugeot 406 2.0 HDI
Добре , бе колеги как така давате оценки за конструктори, като никога не сте конструирали и едно болтово съединение много е лесно да ремонтираш нещо което друг е конструирал и да му търсиш кусури след това, ама напънете се вие да го проектирате естествено ако имате съответното образование ( ама то на B.G. ДИАГНОСТИКА МАИ ТОВА НАЙ МНОГО МУ ЛИПСВА) пък тогава давайте оценка за фирми които са създадени повече от век, "и нищо лично".
Re: грешка за кохеренция на TPS Peugeot 406 2.0 HDI
колега, моята професия е автомонтьор, а не конструктор или проектант , както може да прочетеш няколко мнения нагоре не осъждам никого, а дискутирам с колеги възможна причина за проблема с който са се сблъскали, а това че съвременните автомобили ДОСТА ЧЕСТО страдат от недомислици е неоспорим факт
колегата ми им една крилата фраза " голяма работа че си направил 50 тонен непробиваем танк от висококачествена стомана, като си му сложил калпаво чукче и наковалня и не пали, иначе е много як" , една протрита жица може да ти разкаже играта (съвсем наистина, примерно при изпреварване)
колегата ми им една крилата фраза " голяма работа че си направил 50 тонен непробиваем танк от висококачествена стомана, като си му сложил калпаво чукче и наковалня и не пали, иначе е много як" , една протрита жица може да ти разкаже играта (съвсем наистина, примерно при изпреварване)