проблем след софтуерен туниг
проблем след софтуерен туниг
става вапрос за Jeep Grandcerokе 2.7 CRD 2004g,след неуспе6ен туниг и вра6тане на стария оригинален софт по4на да вдига гре6ка P1680,след като светне 4ека,минава в авариен режим,та из4иствам гре6ката и паля,4ека не светва и мога да карам цял ден без да светне ако не загася колата,загасям двигатея и при следва6тото палене светва 4ека и минава в авариен режим,ще ви бъда благодарен ако на някои му се е слу4вал подобен проблем и да ми помогне,бладодаря
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: проблем след софтуерен туниг
Тунинга ти ли го прави, и с кой флашер?
Кое му беше неуспешното ?
Поздрави.
Кое му беше неуспешното ?
Поздрави.
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: проблем след софтуерен туниг
Clutch Released Switch CircuitMarkony написа:Какво е P1680
Re: проблем след софтуерен туниг
MPPS,при наливането на софта,падна акумолатора,варнахме после оригиналния софт и видчх 4е 4ека светна изтрих гре6ката и колата запали,4ека спря да свети,карахме доста компа не заси4а никакви гре6ки по време на двийение и вси4ко работи нормално,загасям колата из4аквам 1 мин.паля и 4ека ласва с тая p1680,и ве4е е в авариен режим,в този режим разликата е тал 4е не се форсира пове4е от 2500 обарота ина4е си сменя скоростите видимо ни6то,загасям давам на контакт изтривам гре6ката и паля ,вси4ко е нормално гледам дали 6те хване гре6ка по време на движение но не хваща нищо,така мога да отида до софия и да се варна,гре6ка няма да натрупа,голям филм
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: проблем след софтуерен туниг
Как точно го наля с MPPS, не виждам въобще драйвер за JEEP. Като Mercedes ли?
Тая грешка дето ти я записва не е ли относно повреден софт? Има същата тема в "offroad-bulgaria.com", от март 2010, твоя ли е?
Edit: Видях, Крайслер... не съм в час с тия хамериканци.
Тая грешка дето ти я записва не е ли относно повреден софт? Има същата тема в "offroad-bulgaria.com", от март 2010, твоя ли е?
Edit: Видях, Крайслер... не съм в час с тия хамериканци.
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: проблем след софтуерен туниг
То момчето оня ден се е регистрирало в Офф-форума.Тема има и е нова.
Re: проблем след софтуерен туниг
да така е,ония ден се регистрирах защото видях 4е,там един 4овек е имал абсолутно са6тия проблем като моя,дори му писах,и ми отговори ве4е,само 4е не си е ре6ил проблема радикално.,а си е взел някаква 4еиста4ка за 5 долата и при всчко стартиране на колата натиска бутон да изтрие гре6ката и така палел,ве4е бил свикнал така и не му правело впе4атление.
Re: проблем след софтуерен туниг
купих МППС -са от склад66,стоячн4о го продава с готови фаилове за 30000 модела и там има6е моя модел
Re: проблем след софтуерен туниг
не не е повреден фаил (уж),ходих до един колега които само с туниг се занимава ,дори свали 4ипа и го репрограмира свален с 100$% оригинанен гофт,има6е самнение 4е и на6ия които сам изтеглил се е скапал,но проблема остана са6тия,тои каза 4е наи верочтно не6то става с компа на кутията
Re: проблем след софтуерен туниг
и аз съм съгласен с него само 4е,за6то като се изтрие тази гре6ка и се каара без да се угасч колата няма абсолутно никакав проблем колата и не хваща никакви гре6ки по бреме на движение ,а само при следва6то подаване на контакт
Re: проблем след софтуерен туниг
-И какво по точно очакваще от китайско дръвце за 100 пари'- тук!, -а в китай на килограм в торби от сезал за по 20 долара килото ??!! Да те направи "велик" мапер ли????andreqn написа:купих МППС -са от склад66,стоячн4о го продава с готови фаилове за 30000 модела и там има6е моя модел
-Трябвало е преди да утрепеш успешно компира на автомобила(дано е лично твой а не клиент) да прочетеш ей това:
//В комплекта се доставя и DVD с колекция от 30 000 оригинални и модифицирани файла, които може да използвате изцяло на ваша отговорност.//
-А не че бай китаец е вкарал "твоя модел" в списъка...... просто ей така за да прави калабалък и разнообразие достигайки "внушителната" величина 30000
-Не е единствен случай за който чувам и се сблъсквам с поразии направени от тази "пръчка" МPPS ,и затова търговците от сайта са си "вързали гащите" с по горният цитат! И браво на тях , всеки си има "глава" която не стои на раменете само за "красота" и ориентация!!
-Та накрая решение на твоя проблем има но цената няма да е като на "кабелчето- пръчка" и предполагам, хич няма да ти хареса
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
Re: проблем след софтуерен туниг
колега благодаря ти за градивните упреци,аз това си го знам,но сега не е време за това да се упрекваме а да се упитаме да ре6им проблема,а и за това сам се убарнал кам саита ,да обменим идеи и опит,а и мойе на нчкои да му се е слу4вал подобен проблем,колата е на много близак и скъп за мен причтел,за пари и изощто не може да се говори ,дори и бяхме 2-мата като се слу4и това,но ми е савестно и искам да оправч проблема,благодаря ви за разбирането
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: проблем след софтуерен туниг
Та грешката предполагам че е P1680-EEPROM PLAUSIBILITY CODE WORD INCORRECT OR MISSING . Скапал се е компа защото не знаете да пишете. За вас май не съществуват доста букви от българската азбука,пунктоация и главни букви и предполагам и с китайчетата е така .На мен ми трябваха 2 дни да ти разкодирам мненията.
Разликата м/у скъпия и евтиния флашер е че в единия има вградени речници, а другия разчита на образованието което имаш.
То и затова реве процесора. Той се опитва при всяко включване да се свърже с чичко Гугъл, ако може да му преведе правилно програмата, но ... Няма такива речници.
Ако искаш да си оправиш проблема, намери някой с дилърски софт да ти вкара правописа в паметта или отиди в оторизирания сервиз.
Като се насереш и искаш да се обършеш трябва да имаш пари да си купиш тоалетна хартия(желателно е да си я купил преди да влезеш в тоалетната) - иначе става мазало. Така че няма как да не се говори за пари.
В края на краищата този форум е за хора които знаят какво правят и не сме тук за да бършем задници.
Разликата м/у скъпия и евтиния флашер е че в единия има вградени речници, а другия разчита на образованието което имаш.
То и затова реве процесора. Той се опитва при всяко включване да се свърже с чичко Гугъл, ако може да му преведе правилно програмата, но ... Няма такива речници.
Ако искаш да си оправиш проблема, намери някой с дилърски софт да ти вкара правописа в паметта или отиди в оторизирания сервиз.
Като се насереш и искаш да се обършеш трябва да имаш пари да си купиш тоалетна хартия(желателно е да си я купил преди да влезеш в тоалетната) - иначе става мазало. Така че няма как да не се говори за пари.
В края на краищата този форум е за хора които знаят какво правят и не сме тук за да бършем задници.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: проблем след софтуерен туниг
-Заставам зад изключително добре казаното от колегата :ивановбг: защото това е и моето мнение!!ivanovbg написа:Та грешката предполагам че е P1680-EEPROM PLAUSIBILITY CODE WORD INCORRECT OR MISSING . Скапал се е компа защото не знаете да пишете. За вас май не съществуват доста букви от българската азбука,пунктоация и главни букви и предполагам и с китайчетата е така .На мен ми трябваха 2 дни да ти разкодирам мненията.
Разликата м/у скъпия и евтиния флашер е че в единия има вградени речници, а другия разчита на образованието което имаш.
То и затова реве процесора. Той се опитва при всяко включване да се свърже с чичко Гугъл, ако може да му преведе правилно програмата, но ... Няма такива речници.
Ако искаш да си оправиш проблема, намери някой с дилърски софт да ти вкара правописа в паметта или отиди в оторизирания сервиз.
Като се насереш и искаш да се обършеш трябва да имаш пари да си купиш тоалетна хартия(желателно е да си я купил преди да влезеш в тоалетната) - иначе става мазало. Така че няма как да не се говори за пари.
В края на краищата този форум е за хора които знаят какво правят и не сме тук за да бършем задници.
Просто нямам какво да добавя в повече, всичко е казано точно ясно!
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459