Spacestar 2002г. ламбда сонди
Spacestar 2002г. ламбда сонди
Колата е със "1.3-16V 4G13 82к.с." двигател от време на време и светва чека на диагностика записва грешка : P0170-Fuel trim bank1. Можели да помогнете със примерни диаграми на работещи сонди ?
Re: Spacestar 2002г. ламбда сонди
Според мене тази грешка се отнася до налягане на горивото. Закачи манометър и виж какво показва.
Re: Spacestar 2002г. ламбда сонди
Здравей.
Работеща сонда има сигнал , даден на рис.3 . Важно е също времето на реакция да не е повече от 1 сек на тихи. При теб дава проблем, който ппоказва отклонения свързани със сместа и адаптациите. Налягане гориво, засмукване на несанкциониран въздух и т.н. Макар че аз започвам със състояние на двигателя.
http://faq.ford77.ru/engine/jet/o2.htm
Поздрави
Работеща сонда има сигнал , даден на рис.3 . Важно е също времето на реакция да не е повече от 1 сек на тихи. При теб дава проблем, който ппоказва отклонения свързани със сместа и адаптациите. Налягане гориво, засмукване на несанкциониран въздух и т.н. Макар че аз започвам със състояние на двигателя.
http://faq.ford77.ru/engine/jet/o2.htm
Поздрави
Re: Spacestar 2002г. ламбда сонди
Днес със същата грешка дойде едно HR-V с газ.При мен,бедна смес от газта.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
Re: Spacestar 2002г. ламбда сонди
Колата няма газова уредба, мотора е във уникално състояние. Горивото не успях да замеря понеже японците не са помислили за мое улеснение и няма щуцер(ако някой сподели как става на тоя кош). При работа на място и на тихи и при 2000 об./мин. първата сонда работи нормално от 50 до 900 mV а втората държи 750/900 mV почти права линия. Във движение при скорост около 120 Км./Ч. първата сонда пада под 0V и не мърда а втората е около 950 mV пак почти права линия .
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 252
- Регистриран на: Вто Май 08, 2007 7:51 pm
- Местоположение: on the road
- Обратна връзка:
Re: Spacestar 2002г. ламбда сонди
а катализатора на място ли е?
двете сонди еднакви ли са?
разгледай катализатора тамможе да е пролема
двете сонди еднакви ли са?
разгледай катализатора тамможе да е пролема
Никога не карай по-бързо от колкото може да лети твоят ангел пазител
http://delservice.bg/
http://delservice.bg/
Re: Spacestar 2002г. ламбда сонди
ако действително пада под 0 е умряла сондата, с мултицет ли я мериш или през диагностиката?
в евро07 има нгк универсална за 100 и нещо лева, доста читави са за разлика от магнети марели които продаваха до скоро
в евро07 има нгк универсална за 100 и нещо лева, доста читави са за разлика от магнети марели които продаваха до скоро
Re: Spacestar 2002г. ламбда сонди
Честито махай вече катализатора и сгъвай парата с чиста съвест но имай на предвид че май нещо е предизвикало убиството муdent84 написа:Колата няма газова уредба, мотора е във уникално състояние. Горивото не успях да замеря понеже японците не са помислили за мое улеснение и няма щуцер(ако някой сподели как става на тоя кош). При работа на място и на тихи и при 2000 об./мин. първата сонда работи нормално от 50 до 900 mV а втората държи 750/900 mV почти права линия. Във движение при скорост около 120 Км./Ч. първата сонда пада под 0V и не мърда а втората е около 950 mV пак почти права линия .
Re: Spacestar 2002г. ламбда сонди
защо да е умрял катализатора? ако първата сонда дава ниско напрежение двиг. ще работи богато и нормално втората да е над 0.9,
как махате катализатори без да сте сигурни че имат проблем, при положение че е 100% сигурно че никой никога няма да плати слагане на нов? и колата цял живот ще смърди на уазка?
как махате катализатори без да сте сигурни че имат проблем, при положение че е 100% сигурно че никой никога няма да плати слагане на нов? и колата цял живот ще смърди на уазка?
Re: Spacestar 2002г. ламбда сонди
Напеженията на сондите ги гледам през диагностика. Първата сонда беше сменена още като я купиха колата(можеби още в Италия) преди година бях и правил диагностика и графиките на сондите бяха "трепач". Последно като я закачах на диагностика нямаше грешки, а чека светеше !!!! Срещнах из нета че казват на първата сонда диагностична това означава ли че втората регулира горивната смес ?
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Spacestar 2002г. ламбда сонди
Обратно е колега.dent84 написа:Напеженията на сондите ги гледам през диагностика. Първата сонда беше сменена още като я купиха колата(можеби още в Италия) преди година бях и правил диагностика и графиките на сондите бяха "трепач". Последно като я закачах на диагностика нямаше грешки, а чека светеше !!!! Срещнах из нета че казват на първата сонда диагностична това означава ли че втората регулира горивната смес ?
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Spacestar 2002г. ламбда сонди
пъхни мустак от дълъг кабел в буксата на кабела със сигнала на първата сонда(по близката до двигателя) вкарай другия край в купето и закачи мултицет, напрежението трябва да е между 0 и 1в. ако действително пада под 0 сондата е мъртва, случвало ми се е няколко пъти, това е и най-вероятния проблем, при зверски обеднена смес напрежението може да падне до 0 но не и до - само че при толкова бедна смес колата или няма да върви изобщо или ще прихълцва чувствително
т.е. ако сондата показва 0(бедна смес) а свигателя си работи то явно сондата не мери вярно
т.е. ако сондата показва 0(бедна смес) а свигателя си работи то явно сондата не мери вярно
Re: Spacestar 2002г. ламбда сонди
Проблема е решен, "смених сондата преди катализатора". Благодаря на колегите които дадоха насока.
Поздрави и упех !!!
Поздрави и упех !!!