Здравейте,
предстои ми закупуване на стартерна количка. Нека ако някой ползва подобен инструмент да сподели мнение за плюсове и минуси. Много често при кодиране и други процедури е опоменато, че напрежението не трябва да пропада под 12,5V. Има и друго - днес съвременните електроники са капризни към всякакъв вид пикове и това усложнява нещата. Ако някой има виждане нека да каже.
Стартерна количка
Re: Стартерна количка
Тя темата стара ама понеже от извесно време експериментирам
Та най добрата стартова количка е як акумулатор и паралелен мощен поне 50ампера заряд .
И най важното няколко supresor диоди подбрани по нуждите и се гарантира захранване при всякакви режими и предпазено от пикове всякъкви.Зарядното е 200лв +200лв за як акумулатор
А на бош количката незнам колко е но надали може повече
(Нищо не продавам и предлагам просто тествана идея само дето колегата с уреда дето го правихме за него не ми вярва за супресорите (но той си има скъпарско зарядно за настройки) и като си правя моя вариант ще е с поне тройни защити(обичам сигурното ).
Та най добрата стартова количка е як акумулатор и паралелен мощен поне 50ампера заряд .
И най важното няколко supresor диоди подбрани по нуждите и се гарантира захранване при всякакви режими и предпазено от пикове всякъкви.Зарядното е 200лв +200лв за як акумулатор
А на бош количката незнам колко е но надали може повече
(Нищо не продавам и предлагам просто тествана идея само дето колегата с уреда дето го правихме за него не ми вярва за супресорите (но той си има скъпарско зарядно за настройки) и като си правя моя вариант ще е с поне тройни защити(обичам сигурното ).
Re: Стартерна количка
...Предстои ми и на мен закупуване на такава техника, целта е същата като при колегата Todio, да не пиша сега и аз същото. Надявам се повече колеги да се включат.
Поздрави !!!
Поздрави !!!
Re: Стартерна количка
зарядно + акумулатор са достатъчни според мен
дори 50-60 а.ч. нов акумулатор е доста солиден буфер, проблем е възможно да има ако акумулатора на колата е сдухан и бързо прекрачва границите 11.5-14.5 и няма буфер (като втори акумулатор) между зарядното и него
т.е. с акумулатор от 140лв и зарядно от 60 може да се намести всичко в 200 лв при налични кабели и щипки
дори 50-60 а.ч. нов акумулатор е доста солиден буфер, проблем е възможно да има ако акумулатора на колата е сдухан и бързо прекрачва границите 11.5-14.5 и няма буфер (като втори акумулатор) между зарядното и него
т.е. с акумулатор от 140лв и зарядно от 60 може да се намести всичко в 200 лв при налични кабели и щипки