Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборота
Re: Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборо
E явно не съм отварял достатъчно...
Re: Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборо
Сменяй транзистора
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation
Re: Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборо
То не е мн по темата ама колегата има същият проблем обаче с X20XEV само с нов комп не е пробвал.Проблема си го има и на метан.И най-хубавото е ,че го прави когато си иска
Re: Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборо
Това е ясно.oem написа:Сменяй транзистора
Интересно ми беше, че пали лесно и работи добре на пр. ход.
Това не съм го чул и видял лично, ама много пъти сме работили с този колега и му имам доверие.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 75
- Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 6:25 pm
Re: Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборо
много майстори се навъдиха на тези помпи.... почвайте да ги правите за по 20лв :–)
ама никой не каза как да си оправи човека колата !
ако е още актуален проблема дай да я видя аз на диагностика през твоя комп...
то грешки може и да няма ама живото предаване ще си каже :–)))
а и не се лъжете пичове повечето майстори на вп44 не са и виждали стенд за помпи...
ама никой не каза как да си оправи човека колата !
ако е още актуален проблема дай да я видя аз на диагностика през твоя комп...
то грешки може и да няма ама живото предаване ще си каже :–)))
а и не се лъжете пичове повечето майстори на вп44 не са и виждали стенд за помпи...
Re: Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборо
Най-добрия СТЕНД ЗА ПОМПИ е самата КОЛА
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 75
- Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 6:25 pm
Re: Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборо
да докато се развалят всички болчета на смукателния колектор
Re: Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборо
Не мога да разбера, какво толкова ви дразни, че много майстори ги отварят помпите?..plamenpenis написа:много майстори се навъдиха на тези помпи.... почвайте да ги правите за по 20лв :–)
ама никой не каза как да си оправи човека колата !
ако е още актуален проблема дай да я видя аз на диагностика през твоя комп...
то грешки може и да няма ама живото предаване ще си каже :–)))
а и не се лъжете пичове повечето майстори на вп44 не са и виждали стенд за помпи...
Аз не мисля, че от това цената на ремонта пада, напротив - 400-700км. пробег след ремонта и цената вече се вдига...
Иначе съм виждал стенд, ама не съм майстор.
Конкретно по моя въпрос (с който вдигнах темата) - оказа се и клапан за количеството дефектен. Това донякъде обяснява паленето с изгоряла електроника.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 75
- Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 6:25 pm
Re: Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборо
... че чупят помпите
Re: Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборо
Що бе ти да не си се научил без да счупиш ни еднаplamenpenis написа:... че чупят помпите
Аз чупих вече 10 и мисля другата вече да тръгне
Re: Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборо
И какво пък им чупите толкова?
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 603
- Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборо
Автомобила е ок отдавна и заключвам темата ,за да няма мерене на ........!
best regards
best regards