Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборота
Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборота
Опела е Астра Г,1999г. с VP44 помпа,"нов" внос, на диагностика грешки няма, помпата е изпращана в Бош Пловдив от колеги и от там са казали че всичко с нея е повече от добре, колата пали много лесно, актуалните стойности изглеждат наред но в движение, а и на място не вдига повече от 3200 оборота. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем моля да сподели.
Поздрави!
Поздрави!
Re: Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборо
Кво значи "на диагностиката грешки няма"?Коя диагностика, през обд или директно на помпата ?
Re: Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборо
Май ти ми се обажда за тази астра.... само да ти кажа че може проблема да си е в самата електроника.... Когато не може да се вдигне повече от 3200 оборота пуши ли ? Има ли някакви други симптоми? Записва ли грешка?
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
Re: Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборо
Няма грешки на диагностика през OBDІІ, за пушене не пуши когато е на 3000 оборота и не записва грешка.
Re: Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборо
Сега виж какво дава самият псг5, остави обд буксата....strahil написа:Няма грешки на диагностика през OBDІІ, за пушене не пуши когато е на 3000 оборота и не записва грешка.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборо
Прилича на дебилометър
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборо
Прилича на скапана електроника. Предния път аз правех една Астра.... писах тук тема за това. Чете се помпата и няма грешка. Палиш колата и гори магнит вентила и включва перките..... оказа се скапан блок. При смяна на транзистор често се появява този симптом. Силно се самнявам за дебитомер! Откачи го и виж как ще се сържи колата и дали ще запише друга грешка
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 603
- Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборо
Аз тука немога да се съглася . Не е така често да се случва. Ако не се направи както трябва плочката може и да е често .milennyc написа: Палиш колата и гори магнит вентила и включва перките..... оказа се скапан блок. При смяна на транзистор често се появява този симптом.
regards
Re: Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборо
Митко често се случва да има проблем с оборотите а не да гори често магнит вентила, тва беше само 1 случай с изгарянето му и се включваха перките. А аз след смяна на транзистор съм нямал проблем с обороти над 3000.
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
Re: Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборо
Не влизам често във форума и може би проблемът е решен.
Но ми се е случвал такъв проблем със същата такава астра.
Щом не вдига повоче от 3000 об. виж дали надува турбото. Ако не - тогава свържи вакума на клапата на турбината директно с вакуум и изолирай клапънът за управлението му. (зад двигателя в ляво).
При мен беше така и не пишеше грешки.
Но ми се е случвал такъв проблем със същата такава астра.
Щом не вдига повоче от 3000 об. виж дали надува турбото. Ако не - тогава свържи вакума на клапата на турбината директно с вакуум и изолирай клапънът за управлението му. (зад двигателя в ляво).
При мен беше така и не пишеше грешки.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
- Местоположение: Sofia ovcha kupel 2
Re: Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборо
колегата automax е прав за вакума милене ти ги нау4и vp44 и според теб други проблеми тия коли нямат
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
Re: Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборо
Здравейте, проблема с колата все още си виси, и не е във вакуума на турбото, не е и в помпата. Смятам да опитам с друго ЕКУ. Поздрави!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
- Местоположение: Sofia ovcha kupel 2
Re: Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборо
трьбичките дали са сложени правилно виж датчик коляноввал центровка да не е зацепена наопаки
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
Re: Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборо
Знам, че е стара темата, и не е баш по темата, ама да ви кажа днес какво ми случи с Вектра2,0ДТХ...
Носи ми колега монтьор електрониката и казва - "пали с пипането на ключа и работи добре на ниски, но не може да се подава газ. Чека не свети."
Отварям и к'во да видя - "класически" изгоряла електроника...
Звъня и го питам дали от същата кола е свалил електрониката.
Казва - "да бе и си пали с пипането".
На някой случвало ли му се е нещо такова?
Носи ми колега монтьор електрониката и казва - "пали с пипането на ключа и работи добре на ниски, но не може да се подава газ. Чека не свети."
Отварям и к'во да видя - "класически" изгоряла електроника...
Звъня и го питам дали от същата кола е свалил електрониката.
Казва - "да бе и си пали с пипането".
На някой случвало ли му се е нещо такова?
Re: Opel Astra G X20DTL с VP44 не вдига повече от 3000 оборо
Поне 20 пътиНа някой случвало ли му се е нещо такова?