Е53 4,4 M62 проблем със студеното палене и празния ход

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
Заключено
Cho4o
КОЛЕГА
Мнения: 123
Регистриран на: Сря Фев 17, 2010 12:21 am

Е53 4,4 M62 проблем със студеното палене и празния ход

Мнение от Cho4o »

2001 ,неясна сервизна история , мотор 44 8s 2 ,с 2 единични ваноса на всмукателните валове.Проблемите са само при първо палене на студен мотор - изгасва няколко пъти ,след което заработва,но няма празен ход.След 2500-3000оборота се форсира добре.В движение на средни и високи обороти също е добре.След като загрее всичко си идва на мястото.
Грешки не записва ,сменени свещи (новите за около седмица работа бяха станали доста черни ) ,нов температурен датчик,налягане на горивото в норми,изчистени дюзи.Има следи,че някога е имало газов ижекцион.
Като я чета с DEC и INPA ми дава много големи разлики в ъглите на двата см. вала ,на студено и празен ход. В движение тези градуси се изравняват.Като загрее също ги изравнява.Пробвах да запаля с откачена тръба преди дросела(съответно и без дебитомер) - пали доста по-добре ,но при подаване на газ гърми през дросела много сериозно .Възможно ли е ваноса на едната глава да не е в час на студено и смукателните да отварят по-рано и от там да се бърка работата на двигателя ? Колега изрази мнение,че била грешно зацепена /?/
направи ми впечатление ,че с 1 изключена бобина ,не записва грешка ,но се усеща разлика в работата на двигателя (на горещо).
Идеи ?
Autotronics Service
Cho4o
КОЛЕГА
Мнения: 123
Регистриран на: Сря Фев 17, 2010 12:21 am

Re: Е53 4,4 M62 проблем със студеното палене и празния хо

Мнение от Cho4o »

малко развитие и решение
Колата беше при колега ,който твърди че е била грешно зацепена и я е презацепил ,но не се е оправила.После друг колега я пое и след смяната на някаква мембрана в задната част на смукателния колектор , всичко е наред .
Autotronics Service
Заключено