Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер
Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер
Може ли да се тества МБ Спринтер 313 ЦДИ с Мулти диаг , като примерно вместо мултиплексор се мести 7 краче от обд буксата на Мултидиага по крачетата на 14 пиновата букса за съответният модул.
Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер
Не всичко е на 7-мо краче за да го местиш ...... като имаш мулти диаг ти трябва само преходник опроводен
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер
Продават се много удобни за целта разпределителни кутии за MB Sprinter. От едната страна е с 14 краков спринтерски куплунг а от другата страна е пластмасова кутия с 14 броя жеснки банан букси.
??-!!
Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер
Питах склад66 за тяхния опроводен преходник (обд16 женски към 14 пинов мъжки) и ми казаха, че не става, защото ми трябва мултиплексор. На 14 краковата букса освен 1,2,3 и 5 извод на всички останали пише К линия за диагностика на ....... ( съответния модул ).
Затова ми беше питането ако местя 7 извод от обд по крачетата на 14 пиновата букса , ще мога ли да го прочета спринтер съответно vw lt.
Затова ми беше питането ако местя 7 извод от обд по крачетата на 14 пиновата букса , ще мога ли да го прочета спринтер съответно vw lt.
Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер
Не сте ме разбрали правилно или аз не съм се изразил ясно. Не съм имал в предвид евтините китайски преходници които нямат изведени всички крака на 14 краковия куплунг, и които са подходящи само за двигател. Става дума за разпределителна кутия, от едната страна е с 14 краков спринтерски куплунг а от другата страна е пластмасова кутия с 14 броя жеснки банан букси. Така също е нужен и един универсален кабел жеснко ОБД2 към 4 мъжки банана и с него можете да обхождате на абсолютно всички коли старите букси.
??-!!
Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер
И аз ти обяснявам пак..... не всичко е на 7-мо краче на Диага . А ако 14 пиновата е опроводен като хората не ти трябва мултиплексор . Аз така имах проблем с 38 пиновата понеже е опроводен само с 3 кабела +, - и К линия. Купих си мъжко ОБД опроводено със 16 кабела после по схема..... 16 то 38 пин си запоих всички 16 кабелчета и хоп имаш мултиплексор .
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер
Добре ама каква е схема за 14 краков към еобд
Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер
За да се ползва 14 краков към еобд както са ви казали от склада е нужен мултиплексор. За да се избегне нуждата от такъв електроннен или механичен превключвател трябва да се използва универсален кабел жеснко ОБД2 към 4 мъжки банана и с него може да се обхожда абсолютно всички коли със старите букси.dyaneff написа:Добре ама каква е схема за 14 краков към еобд
??-!!
Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер
Малко в темата на колегата, ама .....
1. В комплекта има един 16 obd2m към 16 obd2f - какво върши?
2. "Така също е нужен и един универсален кабел женско ОБД2 към 4 мъжки банана и с него можете да обхождате на абсолютно всички коли старите букси" - Като се има в предвид че Мултидиага е с мултиплексор и търси различните системи на различни крачета , кои точно от 16-те се ползват? Плюса и минуса са ясни, кои ще са К и L?
1. В комплекта има един 16 obd2m към 16 obd2f - какво върши?
2. "Така също е нужен и един универсален кабел женско ОБД2 към 4 мъжки банана и с него можете да обхождате на абсолютно всички коли старите букси" - Като се има в предвид че Мултидиага е с мултиплексор и търси различните системи на различни крачета , кои точно от 16-те се ползват? Плюса и минуса са ясни, кои ще са К и L?
Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер
tnikolov написа:Малко в темата на колегата, ама .....
1. В комплекта има един 16 obd2m към 16 obd2f - какво върши?
2. "Така също е нужен и един универсален кабел женско ОБД2 към 4 мъжки банана и с него можете да обхождате на абсолютно всички коли старите букси" - Като се има в предвид че Мултидиага е с мултиплексор и търси различните системи на различни крачета , кои точно от 16-те се ползват? Плюса и минуса са ясни, кои ще са К и L?
по 1
Пежо
по 2
Ако не става с акъл става с четене.
За 38 пиновата съм показал по горе
Не е нужен мултиплексор нито банани нито портокали Всеки колега може да си спои 16 жички и има мултиплексорditex написа:За да се ползва 14 краков към еобд както са ви казали от склада е нужен мултиплексор. За да се избегне нуждата от такъв електроннен или механичен превключвател трябва да се използва универсален кабел жеснко ОБД2 към 4 мъжки банана и с него може да се обхожда абсолютно всички коли със старите букси.dyaneff написа:Добре ама каква е схема за 14 краков към еобд
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер
За да работя с 14 пиновата букса може ли да използвам таблицата от 38 пиновата букса в часта и касаеща обд2 женска букса. Тоест да заместя в схемата на 38 пиновата дясната страна с 14 пиновата букса.
Ако някой разбере какво питах и ми отговори, цена няма да има.
Ако някой разбере какво питах и ми отговори, цена няма да има.
Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер
Може колега нали това казах......dyaneff написа:За да работя с 14 пиновата букса може ли да използвам таблицата от 38 пиновата букса в часта и касаеща обд2 женска букса. Тоест да заместя в схемата на 38 пиновата дясната страна с 14 пиновата букса.
Ако някой разбере какво питах и ми отговори, цена няма да има.
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер
Това исках да чуя. Благодаря.
Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер
Идва клиент, ти вадиш хапаратурата, мушкаш удължението с шестнадесетте кабелчета, клякаш до колата и почваш да твориш като караш по памет, или ходиш сегиз тогиз до лаптопа да сверяваш къде какво вкарваш. Ако не объркаш нещо, добре, но ако да, се почват едни рокади, докато накрая прецакаш интерфейса. По добре ако знаете читав вариант за кабели споделете.
И в този ред на мисли какво ви е мнението за това: http://www.autoobd2.co.uk/wholesale/cab ... -1297.html
И в този ред на мисли какво ви е мнението за това: http://www.autoobd2.co.uk/wholesale/cab ... -1297.html
Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер
Колега хубаво е да смениш занаята май ако от всичко това което обясних не разбра че се прави преходник който е веднъж за винаги готов и функционален ..... "тогиз могиз, хапаратура......" Имаше колега който казваше "Инструмената в рацете на невежа е парче желязо"tnikolov написа:Идва клиент, ти вадиш хапаратурата, мушкаш удължението с шестнадесетте кабелчета, клякаш до колата и почваш да твориш като караш по памет, или ходиш сегиз тогиз до лаптопа да сверяваш къде какво вкарваш. Ако не объркаш нещо, добре, но ако да, се почват едни рокади, докато накрая прецакаш интерфейса. По добре ако знаете читав вариант за кабели споделете.
И в този ред на мисли какво ви е мнението за това: http://www.autoobd2.co.uk/wholesale/cab ... -1297.html