Фабрични метанови уредби

- Пропан-бутан<br>
- Метан
ipivan
КОЛЕГА
Мнения: 1118
Регистриран на: Сря Май 05, 2010 9:03 pm
Местоположение: Плевен

Фабрични метанови уредби

Мнение от ipivan »

Не зная дали въпроса ми е за този раздел.
За две седмици дойдоха три коли на метан със заводски уредби.
Става въпрос за Ситроен Берлинго,Опел Комбо и Фолксваген Туран.
На Берлингото и на Опела уредбите са Ланди Ренцо,на Турана не обърнах внимание каква е.
Въпроса ми е дали може да се тестват газовите инжекциони и от къде става това?
Аз нямам никаква информация по въпроса.
На Фолксвагена в сервиза на Фолксфаген са му казали че проблема е в изпаритела и са му искали 4000лв. да сменят изпаритела.Аз за около 2000лв. мога да му сложа нова уредба :lol:
Ако някой има опит с тези уредби да сподели мнение.

Поздрави!
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
ivailoradoev
КОЛЕГА
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Ное 03, 2008 8:19 pm
Местоположение: софия

Re: Фабрични метанови уредби

Мнение от ivailoradoev »

пак се сварваж по к-л, на обидито, има два кабела бели обикновено, ще те излъжа на кои крачета бяха,а лично не съм опитвал ,защото не вярвам че софтуера с които разполагаме щее същият разработен специално за големите автомобилостроител,но ти опитаи и сподели :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
газовите уредби дават алтернативата от която имах нужда
mitko
КОЛЕГА
Мнения: 603
Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Фабрични метанови уредби

Мнение от mitko »

Оригиналните тестери засичат две ЕЦУ за управление на мотора . Така е при VW , Renault ,Citroen . Това са марките ,който аз със сигурност съм закачал два блока .Доколкото за VW проблемите са в изпарителите . Колеги тука от града сменяха вече на 3 такива и си ги доставят от Germany . Цената е около 1200лв.

regards
ipivan
КОЛЕГА
Мнения: 1118
Регистриран на: Сря Май 05, 2010 9:03 pm
Местоположение: Плевен

Re: Фабрични метанови уредби

Мнение от ipivan »

А може ли да се прочете ЕЦУ-то на газовата и да му се променят настройки,или това отива към чип тунинг?
На Берлингото като мине на метан му светваше чека,като се превключи на бензин,гасне.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 721
Регистриран на: Чет Окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Re: Фабрични метанови уредби

Мнение от ogromnii »

на берлингото се чете с лексия, най-вероятно има бъгава дюза и грешката е missfire на някой цилиндър, борих се с едно такова преди време, накрая изобщо спря да превключва и сега си кара на бензин, интересното е че метановата му уредба от чисто ново е извънредно "сполучлива", разхода в пари беше около 20% под бензин :twisted: след 2-3 ъпдейта на софт в автомотор го докараха докъм 30% и собствениците спряха да се занимават с метановата 8)
ivailoradoev
КОЛЕГА
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Ное 03, 2008 8:19 pm
Местоположение: софия

Re: Фабрични метанови уредби

Мнение от ivailoradoev »

Готина тема ама като гледам колегите не икат дая разработват много много ,има руски саитове кадето са засегнати от части тези въпросни коли ако попадна скоро натях ще споделя ,че тя темат нее само за два реда
газовите уредби дават алтернативата от която имах нужда
ivailoradoev
КОЛЕГА
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Ное 03, 2008 8:19 pm
Местоположение: софия

Re: Фабрични метанови уредби

Мнение от ivailoradoev »

газовите уредби дават алтернативата от която имах нужда
ivailoradoev
КОЛЕГА
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Ное 03, 2008 8:19 pm
Местоположение: софия

Re: Фабрични метанови уредби

Мнение от ivailoradoev »

Изображение
тези компове се правят специално за тези марки автомобили там корекциите които можеш да правиш са доста ограничени спряма стандартните си събратя
газовите уредби дават алтернативата от която имах нужда
Публикувай отговор