Здравейте колеги имам следния проблем с едно рено клио 1.4 2004г. система sirius32.
Значи от време на време не иска да запали или си гасне в движение особеното е че когато не пали записва в паметта за повреди релето на ел.горивна помпа (прекъсване свързване на маса) и запалителната бобина 1/4 2/3 пак прекъсване свързване на маса също така ми направи впечатление ,че когато не пали освен грешките в деиствителни стоиности дава че напрежението на блока е 16 волта , когато пали си е в ред 12.5 някаде .
Всичко е мерено като маси ,захранвания , кабели до бобините до релето и всичко е наред.
Чета го с КТС 520 ако има нещо питайте.
Рено клио не пали
Re: Рено клио не пали
кога гасне,топла/студена първо си провери датчик колянов вал,после пиши номер на двигател
90% от проблема е от последния ремонт!
Re: Рено клио не пали
Здравей колега датчика е проверен , когато не пали сигнал за обороти има и се регистрира от блока за управление.
Колата си гасне когато и скимне няма топла няма студена тоест не се влияе от температурата на мотора , особеното е че когато не пали ЕКУ-то показва 16 волта когато пали си е в норми 12 и нещо .
Открих ,че на клема 30 на ЕКУ-то има пад на напрежение от 0.6 волта оправих този проблем и засега не е гаснало , ще го покарам и ще се разбере.
Колата си гасне когато и скимне няма топла няма студена тоест не се влияе от температурата на мотора , особеното е че когато не пали ЕКУ-то показва 16 волта когато пали си е в норми 12 и нещо .
Открих ,че на клема 30 на ЕКУ-то има пад на напрежение от 0.6 волта оправих този проблем и засега не е гаснало , ще го покарам и ще се разбере.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: Рено клио не пали
За дая гасне така има 4 възможности..
Датчик..
Имобилайзер.
захранване.
компютър..
Захранването най лесно се проверява, вързвам за релето една пробна лампичка (24вата от стоп светлина) слагам си я в купето и карам докато почне да прави така, и гледам огасянето дали е синхронно с огасване на лампата, ако и двете гаснат по едно и също време работата е ясна...
Така хванах един развален газов ключ, човека вече му се искаше да е полее с бензин и да я палне от ходене по разни майстори с уреди дето при прочитане му казват че няма грешка..
Датчик..
Имобилайзер.
захранване.
компютър..
Захранването най лесно се проверява, вързвам за релето една пробна лампичка (24вата от стоп светлина) слагам си я в купето и карам докато почне да прави така, и гледам огасянето дали е синхронно с огасване на лампата, ако и двете гаснат по едно и също време работата е ясна...
Така хванах един развален газов ключ, човека вече му се искаше да е полее с бензин и да я палне от ходене по разни майстори с уреди дето при прочитане му казват че няма грешка..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Re: Рено клио не пали
Значи откакто оправих пада на напрежение не е гаснала , но нали ви казвам когато не пали ЕКУ-то показва 16 волта а имото е премахнато затова и аз се бях насочил към компа.