колеги малко помощ

Всичко което ви вълнува за автомобилите.
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1719
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: колеги малко помощ

Мнение от bobolin4o »

milenski821 написа:колата е 96г.,змачи вътре маркучлето в компа си е здраво,но номерата не отговарят,ще се търси друг комп. май
Те и двата датчика - за атмосферно и за налягането в тръбите са си вътре... така че, щом ти дава грешка (а каква е точно грешката не си казал!!!) за датчик налягане - то проблема си е вътре в компа! Пък че по-шумно работи вече ти казах, пък и ти потвърди - комповете са различни, значи и софта е различен...
TuningMaster Изображение
0887 704 900
milenski821
КОЛЕГА
Мнения: 87
Регистриран на: Нед Сеп 14, 2008 10:18 pm

Re: колеги малко помощ

Мнение от milenski821 »

bobolin4o написа:
milenski821 написа:колата е 96г.,змачи вътре маркучлето в компа си е здраво,но номерата не отговарят,ще се търси друг комп. май
Те и двата датчика - за атмосферно и за налягането в тръбите са си вътре... така че, щом ти дава грешка (а каква е точно грешката не си казал!!!) за датчик налягане - то проблема си е вътре в компа! Пък че по-шумно работи вече ти казах, пък и ти потвърди - комповете са различни, значи и софта е различен...
значи грешката е BAROMETRIC PRESURE SENSOR, а дали не може моят старият да се ремонтира.а софта на новият не може ли да се смени,много е дразнещ шума
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: колеги малко помощ

Мнение от ivanovbg »

Тази грешка я изписва като барометричното налягане не е вярно.Само на контакт и гледаш актуалните стойности на барометричното и бост прешър налягане-не трябва да се различава повече от 10-15 кпа.да е около 940-960.За да знаеш колко е слушай прогнозата за времето сутрин по хоризонт :lol:
1.Ако е така виж в движение дали барометричното се мени,ако се мени значи или е спукан маркуча или мапа и налягането от турбото влиза вътре в компа.
2.Ако не са еднакви провери колко е напрежението на барометричния датчик на изхода-трябва да е около 4,6-4,8 волта.Ако не е или го сменяш или го махаш и с потенциометър го докарваш на 940кпа и се успива.Ако си е толкова-друг комп- АЦП-то се е повредило и не чете правилно датчика.
Шумна е защото или си мисли че е 10 метра(1100кпа) под морското равнище или че е на еверест(650кпа):lol:
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1719
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: колеги малко помощ

Мнение от bobolin4o »

ivanovbg написа:Шумна е защото или си мисли че е 10 метра(1100кпа) под морското равнище или че е на еверест(650кпа):lol:
Не съм съгласен с теб, колега... От грешно отчетена стойност за "Атмосферно налягане" няма как да смени "Аванса", че да работи по-шумно. Единствения ефект ще бъде в "Корекция за заявен буст"! Вчера сменях маркуче в комп MSA 15.5 - беше се напомпал компа като буркан с развалена туршия :mrgreen: ... та затова го и твърдя.
Колега Миленски, мисля, че трябва да си намериш нов комп или да правиш от двата един...
TuningMaster Изображение
0887 704 900
KLESHTITE
КОЛЕГА
Мнения: 585
Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
Местоположение: Sofia ovcha kupel 2

Re: колеги малко помощ

Мнение от KLESHTITE »

с какъв аванс работи да не е заминал и авансатор кабел към помпата
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
milenski821
КОЛЕГА
Мнения: 87
Регистриран на: Нед Сеп 14, 2008 10:18 pm

Re: колеги малко помощ

Мнение от milenski821 »

KLESHTITE написа:с какъв аванс работи да не е заминал и авансатор кабел към помпата
значи преди 10 дена преди да изгоря компа,точно кабелът,на авансаттора беше допрял на маса и се притрил,и колата загасна на път,запалих я едвам с един кабел,прибрах се смених кабелът който беше стопен вътре чак до бушониерата,реле 109 също го смених,защото и той се стопи,след това колата се оправи вървеше си перфектно,всичко наред доката не реши да слагам темпомат,на толкова коли съм слагал без проблем а точно,на моята изгорих компа :cry: ,значи на новият комп цифрите са други и с ваг кома,хваща тази грешка,а ако взема от сртарият датчика и го превхърля на новият,дали ще заработи правилно и а не да отчита този барометър
milenski821
КОЛЕГА
Мнения: 87
Регистриран на: Нед Сеп 14, 2008 10:18 pm

Re: колеги малко помощ

Мнение от milenski821 »

днес размених двата датчика които са в компа,същата история пак същата грешка,и остават нещата за сега така
KLESHTITE
КОЛЕГА
Мнения: 585
Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
Местоположение: Sofia ovcha kupel 2

Re: колеги малко помощ

Мнение от KLESHTITE »

и аз съм сменял датчик но не става сменяи компа
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
milenski821
КОЛЕГА
Мнения: 87
Регистриран на: Нед Сеп 14, 2008 10:18 pm

Re: колеги малко помощ

Мнение от milenski821 »

а дали ще има някакъв проблем ако се кара така колата-разход завишен или нещо подобно
vaseto
Мнения: 17
Регистриран на: Нед Апр 04, 2010 10:03 pm
Местоположение: пловдив

Re: колеги малко помощ

Мнение от vaseto »

колега определено няма да е същата кола , търси друг комп! успех
HATAN
Мнения: 18
Регистриран на: Вто Авг 31, 2010 7:02 pm

Re: колеги малко помощ

Мнение от HATAN »

здравейте,
наскоро имах проблем с двг 1.8/125кс-с код на двгAGN
там също записваше неясен сигнал от датчик за надморска височина
в крайна сметка се оказа,че е монтирана неподходяща дроселова клапа-неезнам къде е логиката,но слад смяна на клапата всичко си дойде намясто,така,че колега според мен търси комп със същия каталожен номер като твоя
успех
milenski821
КОЛЕГА
Мнения: 87
Регистриран на: Нед Сеп 14, 2008 10:18 pm

Re: колеги малко помощ

Мнение от milenski821 »

за ключ,компа е сменен вече с друг със същият номер и нещата са решени за кошааааа
Публикувай отговор