Те и двата датчика - за атмосферно и за налягането в тръбите са си вътре... така че, щом ти дава грешка (а каква е точно грешката не си казал!!!) за датчик налягане - то проблема си е вътре в компа! Пък че по-шумно работи вече ти казах, пък и ти потвърди - комповете са различни, значи и софта е различен...milenski821 написа:колата е 96г.,змачи вътре маркучлето в компа си е здраво,но номерата не отговарят,ще се търси друг комп. май
колеги малко помощ
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: колеги малко помощ
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 87
- Регистриран на: Нед Сеп 14, 2008 10:18 pm
Re: колеги малко помощ
значи грешката е BAROMETRIC PRESURE SENSOR, а дали не може моят старият да се ремонтира.а софта на новият не може ли да се смени,много е дразнещ шумаbobolin4o написа:Те и двата датчика - за атмосферно и за налягането в тръбите са си вътре... така че, щом ти дава грешка (а каква е точно грешката не си казал!!!) за датчик налягане - то проблема си е вътре в компа! Пък че по-шумно работи вече ти казах, пък и ти потвърди - комповете са различни, значи и софта е различен...milenski821 написа:колата е 96г.,змачи вътре маркучлето в компа си е здраво,но номерата не отговарят,ще се търси друг комп. май
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: колеги малко помощ
Тази грешка я изписва като барометричното налягане не е вярно.Само на контакт и гледаш актуалните стойности на барометричното и бост прешър налягане-не трябва да се различава повече от 10-15 кпа.да е около 940-960.За да знаеш колко е слушай прогнозата за времето сутрин по хоризонт
1.Ако е така виж в движение дали барометричното се мени,ако се мени значи или е спукан маркуча или мапа и налягането от турбото влиза вътре в компа.
2.Ако не са еднакви провери колко е напрежението на барометричния датчик на изхода-трябва да е около 4,6-4,8 волта.Ако не е или го сменяш или го махаш и с потенциометър го докарваш на 940кпа и се успива.Ако си е толкова-друг комп- АЦП-то се е повредило и не чете правилно датчика.
Шумна е защото или си мисли че е 10 метра(1100кпа) под морското равнище или че е на еверест(650кпа):lol:
1.Ако е така виж в движение дали барометричното се мени,ако се мени значи или е спукан маркуча или мапа и налягането от турбото влиза вътре в компа.
2.Ако не са еднакви провери колко е напрежението на барометричния датчик на изхода-трябва да е около 4,6-4,8 волта.Ако не е или го сменяш или го махаш и с потенциометър го докарваш на 940кпа и се успива.Ако си е толкова-друг комп- АЦП-то се е повредило и не чете правилно датчика.
Шумна е защото или си мисли че е 10 метра(1100кпа) под морското равнище или че е на еверест(650кпа):lol:
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: колеги малко помощ
Не съм съгласен с теб, колега... От грешно отчетена стойност за "Атмосферно налягане" няма как да смени "Аванса", че да работи по-шумно. Единствения ефект ще бъде в "Корекция за заявен буст"! Вчера сменях маркуче в комп MSA 15.5 - беше се напомпал компа като буркан с развалена туршия ... та затова го и твърдя.ivanovbg написа:Шумна е защото или си мисли че е 10 метра(1100кпа) под морското равнище или че е на еверест(650кпа):lol:
Колега Миленски, мисля, че трябва да си намериш нов комп или да правиш от двата един...
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
- Местоположение: Sofia ovcha kupel 2
Re: колеги малко помощ
с какъв аванс работи да не е заминал и авансатор кабел към помпата
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 87
- Регистриран на: Нед Сеп 14, 2008 10:18 pm
Re: колеги малко помощ
значи преди 10 дена преди да изгоря компа,точно кабелът,на авансаттора беше допрял на маса и се притрил,и колата загасна на път,запалих я едвам с един кабел,прибрах се смених кабелът който беше стопен вътре чак до бушониерата,реле 109 също го смених,защото и той се стопи,след това колата се оправи вървеше си перфектно,всичко наред доката не реши да слагам темпомат,на толкова коли съм слагал без проблем а точно,на моята изгорих компа ,значи на новият комп цифрите са други и с ваг кома,хваща тази грешка,а ако взема от сртарият датчика и го превхърля на новият,дали ще заработи правилно и а не да отчита този барометърKLESHTITE написа:с какъв аванс работи да не е заминал и авансатор кабел към помпата
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 87
- Регистриран на: Нед Сеп 14, 2008 10:18 pm
Re: колеги малко помощ
днес размених двата датчика които са в компа,същата история пак същата грешка,и остават нещата за сега така
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
- Местоположение: Sofia ovcha kupel 2
Re: колеги малко помощ
и аз съм сменял датчик но не става сменяи компа
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 87
- Регистриран на: Нед Сеп 14, 2008 10:18 pm
Re: колеги малко помощ
а дали ще има някакъв проблем ако се кара така колата-разход завишен или нещо подобно
Re: колеги малко помощ
колега определено няма да е същата кола , търси друг комп! успех
Re: колеги малко помощ
здравейте,
наскоро имах проблем с двг 1.8/125кс-с код на двгAGN
там също записваше неясен сигнал от датчик за надморска височина
в крайна сметка се оказа,че е монтирана неподходяща дроселова клапа-неезнам къде е логиката,но слад смяна на клапата всичко си дойде намясто,така,че колега според мен търси комп със същия каталожен номер като твоя
успех
наскоро имах проблем с двг 1.8/125кс-с код на двгAGN
там също записваше неясен сигнал от датчик за надморска височина
в крайна сметка се оказа,че е монтирана неподходяща дроселова клапа-неезнам къде е логиката,но слад смяна на клапата всичко си дойде намясто,така,че колега според мен търси комп със същия каталожен номер като твоя
успех
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 87
- Регистриран на: Нед Сеп 14, 2008 10:18 pm
Re: колеги малко помощ
за ключ,компа е сменен вече с друг със същият номер и нещата са решени за кошааааа