Peugeot 106 1.4i 1998г. прекъсва като загрее

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
oem
КОЛЕГА
Мнения: 290
Регистриран на: Пет Юли 23, 2010 11:53 am
Местоположение: Горна Оряховица

Peugeot 106 1.4i 1998г. прекъсва като загрее

Мнение от oem »

Здравейте колеги. Имам едно пежо 106 при мен. 1.4 е мотора инжекциион след 98-ма който е централно разположена бубина върху свещите.

Проблема е , че колата като загрее прекъсва ужасно. Губи цилиндри, цапа свещите и пуши черно. Не може да се изфорсира. Като я оставя на място прекъсва, прекъсва и изведнъж се оправя. Тръгвам да карам след известно време пак почва да прекъсва.

Смених и свещите. Започна по-лесно да пали и да се форсира, но пак прекъсва като загрее. Взех от моргата бобина от същия мотор но пак прекъсва. На този мотор няма кабели. От бубината излизат четирите лули и влизат при свещите. Компютъра е някакво Марели и гледам от буксата към бубината излиза един кабел и отива в кондензатор хванат на маса. За какъв чеп е тоя кондензатор?

От какво може да прекъсва така? Гледам на диагностика всичко е що годе нормално, но по времена диагностиката никога не ми е направила проблема. Някакви съвети?
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
traqnsavov
КОЛЕГА
Мнения: 350
Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
Местоположение: Варна

Re: Peugeot 106 1.4i 1998г. прекъсва като загрее

Мнение от traqnsavov »

Провери температурният датчик...
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Jambo6a
КОЛЕГА
Мнения: 43
Регистриран на: Сря Ное 04, 2009 6:10 pm
Местоположение: Sofia

Re: Peugeot 106 1.4i 1998г. прекъсва като загрее

Мнение от Jambo6a »

Мапа какво показва :?:
veli
КОЛЕГА
Мнения: 58
Регистриран на: Сря Апр 09, 2008 12:42 am
Местоположение: Хасково

Re: Peugeot 106 1.4i 1998г. прекъсва като загрее

Мнение от veli »

Провери датчика на к.вал с осцилоскоп,ако нямаш такъв свали датчика премери му съпротивлението студен,след това го нагрей до около 100градуса с топъл въздух и го премери пак .
oem
КОЛЕГА
Мнения: 290
Регистриран на: Пет Юли 23, 2010 11:53 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Peugeot 106 1.4i 1998г. прекъсва като загрее

Мнение от oem »

Всичко съм проверил без датчика на коляновия. Днес и свърши бензина докато тествах нещо и не можах да я загрея и не направи проблем. Утре ще и налея и ще я гадая пак. Тъпото, е че когато се опитам да предизвикам проблема не мога. Собственика като си я вземе и ми звъни след половин час, че пак е започнала да прекъсва. От днес колата е при мен и ще я видим утре.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Peugeot 106 1.4i 1998г. прекъсва като загрее

Мнение от ivanovbg »

Провери за хлабави маси от компа към мотора.Те трябва да са хванати за скоростите,а не за тампона(честа грешка когато сменят съединителя) Обикновено започва при каране по дупки .Компа също е възможен проблем,но тогава не би трябвало да се оправя.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
oem
КОЛЕГА
Мнения: 290
Регистриран на: Пет Юли 23, 2010 11:53 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Peugeot 106 1.4i 1998г. прекъсва като загрее

Мнение от oem »

Оправи се колата. Или поне днес цял ден няма грижи с нея. И собственика си я кара и за сега няма проблем. Вече не мирише на суров бензин от ауспуха, свещите се самопочистиха... Последно което направих е почистих МАП сензора. И запоих елчето на кондензатора, че се беше протрило. Ще видим няколко дни как ще е и ще пиша.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
oem
КОЛЕГА
Мнения: 290
Регистриран на: Пет Юли 23, 2010 11:53 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Peugeot 106 1.4i 1998г. прекъсва като загрее

Мнение от oem »

Тц... снощи пак е направила проблем на собственика. Баси... при мен що не иска да прекъсва....

Ще вадя датчика на коляновия и ще го грея с духалката и ще меря. Нямам осцилоскоп.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
gt40
КОЛЕГА
Мнения: 387
Регистриран на: Пон Окт 13, 2008 7:06 pm
Местоположение: София

Re: Peugeot 106 1.4i 1998г. прекъсва като загрее

Мнение от gt40 »

Здравейте. При всичко което пишеш за колата прекъсването май е от преобогатяване на сместа. По време на работа как се държат на лайв данни датчиците: температурен, сонда, мап, входящ въздух, ТПС ? То късмета е да я хванеш при проявление на проблема. Не се отчайвай. Мен клиентка ми остави една малка Ланчия да я карам и три дни се движих с нея и нищо. Върнах и я и пак фал. Още три дни с лаптоп на борда и изкарах късмет да го видя проблема. Тръсна в малка дупка на пътя и 200 метра прекъсва и се оправи. Мръдна му захранването, но нямаше черни свещи.
Успех.
oem
КОЛЕГА
Мнения: 290
Регистриран на: Пет Юли 23, 2010 11:53 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Peugeot 106 1.4i 1998г. прекъсва като загрее

Мнение от oem »

Всичко е в норми. Температурата е добре, мапа си е 290 мбар на празен ход, сондата си скача нормално, тпс-а не мога да го видя трябва с мултимера да го меря...

Може и да се окаже, че някоя маса да прави проблем на края. Има една дебела хваната е за болта на левия ботуш. Не е оригинално така и ще търся да видя къде трябва да е. Там има и разпънка и точно на нея е хваната масата и може и дам да прави проблем.

Вчера работеше нормално цял ден. От ауспуха мирише на детелинки :) Нормална смес.... ще го разбера от какво е ама кой знае кога... трява да си купя осцилоскоп най-накрая.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
gt40
КОЛЕГА
Мнения: 387
Регистриран на: Пон Окт 13, 2008 7:06 pm
Местоположение: София

Re: Peugeot 106 1.4i 1998г. прекъсва като загрее

Мнение от gt40 »

ХА ХА ХА. :lol: Е тва с детелинките ми хареса. Еко вершън.
oem
КОЛЕГА
Мнения: 290
Регистриран на: Пет Юли 23, 2010 11:53 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Peugeot 106 1.4i 1998г. прекъсва като загрее

Мнение от oem »

Разбра се от какво е. Температурния датчик е бил виновника. Като го направи проблема и при мен я закачих и показа някви 45345355 градуса. :) Явно до един момент отчита вярно и после дръвце. :)
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
traqnsavov
КОЛЕГА
Мнения: 350
Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
Местоположение: Варна

Re: Peugeot 106 1.4i 1998г. прекъсва като загрее

Мнение от traqnsavov »

traqnsavov написа:Провери температурният датчик...
:shock: толкова много разискване за една толкова лесна повреда..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
oem
КОЛЕГА
Мнения: 290
Регистриран на: Пет Юли 23, 2010 11:53 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Peugeot 106 1.4i 1998г. прекъсва като загрее

Мнение от oem »

Да бе ама при мен все си показваше нормално. Стигаше си 95 градуса показваше си ги нормално. На теб ако ти показва нормално ще го смениш ли? После как да кажа на клиента "ми смених датчика, не е от него ама дай пари" :)
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
gt40
КОЛЕГА
Мнения: 387
Регистриран на: Пон Окт 13, 2008 7:06 pm
Местоположение: София

Re: Peugeot 106 1.4i 1998г. прекъсва като загрее

Мнение от gt40 »

Вярно е. иначе става хамалския вариант: смени тва и пробвай, а, не стана, ама клиента да плаща! Нали за това сме диагностици, за да сменяме датчика в който сме сигурни, че е проблема?!
Обикновенно избягвам вариянта за смяна на всичко, дето може да е виновно при дадения проблем, ама един път ми падна случай да имам две еднакви коли и ето го резултата: http://www.kolegi.info/viewtopic.php?f=18&t=2682 .
Така че и един прост датчик да е, ама да си сигурен в това.
Публикувай отговор