колата е корса Б X10Xe
Записва грешки P0201 P0203 ниско напрежение на дюзите.На тях идва напрежение 9 волта,а на другата си е 12 и нещо.Утре ще проверя кабелите и масите,но се съмнявам в екуто.Някой имал ли е подобен проблем.
Корса Б-ниско напрежение на дюзите
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 115
- Регистриран на: Съб Апр 11, 2009 8:53 pm
- Местоположение: Сандански
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пон Май 05, 2008 12:55 am
Re: Корса Б-ниско напрежение на дюзите
Колега, захранването на дюзите няна нищо общо с ECU. Виж си инсталацията.
Иван Петров
Ако човек не върви напред, то той не стои на едно място, а се връща назад! - Хенри Форд
Ако човек не върви напред, то той не стои на едно място, а се връща назад! - Хенри Форд
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: Корса Б-ниско напрежение на дюзите
Да няма някакви газаджийски простотии, че те правят проблемите от този род...
Слагат релета да прекъсват дюзите и така се получава...
Ако няма газово търси някъде из инсталацията проблема...
Слагат релета да прекъсват дюзите и така се получава...
Ако няма газово търси някъде из инсталацията проблема...
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Re: Корса Б-ниско напрежение на дюзите
Здравейте сметнах за по-добре да пиша в темата на колегата и да не отврям нова. Става въпрос за Корса-Б със двигател X10XE, колата пристигна днес при мен със проблем : двигателя се тресе на ниски обороти (при празен ход) след като проверих паметта за повреди със Опелсканер имаше една грешка "P0102 Mass air flow sensor - low input" изтрих я и не се появи повече. Оборотите на двигателя се меняха от 800 до 900 но не за един път а в някакви малки граници от порядъка на 20-30 оборота направи ми впечатление показанието на засмукания въздух: "Calculated Air Flow 4.0 kg/h (9-15 kg/h)". Показанията на ламбда сондата бяха просто перфектни, та въпроса ми е въз основа на тези показания мога ли да бъда сигурен че проблема е дебитомера.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Корса Б-ниско напрежение на дюзите
Не е сигурно,останалия въздух може да минава от някъде другаде Измери и една компресия,ако не работи някой цилиндър на ниски пак ще смуче малко въздух.А колата върви ли добре?
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Корса Б-ниско напрежение на дюзите
за вървежа не мога да дам категорично мнение карах малко пред гаража , направи ми впечатление че от ниски до към 2000 оборота няма мощност но прехвърли ли ги си тръгва нормално
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Корса Б-ниско напрежение на дюзите
Значи варианта с прогорял изпускателен клапан остава.Или задръстен ЕГР.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: Корса Б-ниско напрежение на дюзите
колега скоро правих такава корса със същия проблем,при опел скенер показанията на масс метара го отчете нисак 4-5 кг. със оп-ком и браинбии бяха добре,тея имат много калпав егр,прецаква се клапата като не затваря добре,проблема се реши след смяна на свещи,затапване на егр-клапан почистване на дросел и адаптация на дросела,адаптация или ресет можеш да направиш и с оп-ком,при адаптацията задължително отпусни жилото на гаста или го откачи от дросела до края на процедурата,за да нямаш ядове
успех
успех
90% от проблема е от последния ремонт!