Неиска да гасни
Неиска да гасни
Здравейте До сега не бях се зблъсквал с такъв проблем,клиента идва и казва че по някой път неиска да гасне като искара ключа и светвала лампата на акумулатора и като искара клеймата на акумулатора се оправяла пали и си гасне както трябва ,колата е астра 96г. X16SZR е кода на мотора.Утре като я докара ще проверя релетата но някой ако е имал подобен проблем или да има някаква идея каде може да е проблема
Re: Неиска да гасни
Имах подобен проблем с Астра - при включен габарит или натисната спирачка(не си спомням точно) не ще да гасне. Проблема се оказа неправилна крушка на стоповете. Оригинално е с 2 светлини, а бяха сложили с 1 и контактува и на двете пластини в фасунгата...
Re: Неиска да гасни
Благодаря ти ще погледна и стоповете
Re: Неиска да гасни
Днес останових че като е включен подгрева на задното стъкло не иска да гасне,защо става така се още неможах да разбера
Re: Неиска да гасни
Колега, изключи генератора от двата извода. При изгорял диод вътре май става тази чудесия.
Успех!
Успех!
Re: Неиска да гасни
Нещо не ми стана ясно как от динамото да ги върти тези номера.gt40 написа:Колега, изключи генератора от двата извода. При изгорял диод вътре май става тази чудесия.
Успех!
Би ли разяснил мако по подробно
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 52
- Регистриран на: Сря Май 10, 2006 7:44 pm
- Местоположение: Sofia kv.Krasnapolyana
- Обратна връзка:
Re: Неиска да гасни
От лампата в таблото,ако е повече ватове,шунтира кл15.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 185
- Регистриран на: Пон Ное 03, 2008 8:19 pm
- Местоположение: софия
Re: Неиска да гасни
е това нее истина егати не домислицата и кво ако объркам не даи боже наи елементарна крушка в таблото тръгвам по непиятности и сервизи нещо няма логика прекалено и аз не знам как да се изразя нараво не мога да повярвам
газовите уредби дават алтернативата от която имах нужда
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 77
- Регистриран на: Вто Май 05, 2009 12:56 pm
- Местоположение: Прага
- Обратна връзка:
Re: Неиска да гасни
.... не е от самата лампа , а от проблем в алтернатора + наличието на лампа и липсата на предпазен диод ...
.... обаче за да работи двигателя през лампа трябва да е е**си лампата .... а и тогава няма да има връзка с нагревателя на задното стъкло
.... обаче за да работи двигателя през лампа трябва да е е**си лампата .... а и тогава няма да има връзка с нагревателя на задното стъкло
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 52
- Регистриран на: Сря Май 10, 2006 7:44 pm
- Местоположение: Sofia kv.Krasnapolyana
- Обратна връзка:
Re: Неиска да гасни
релето на нагревателя на задното стъкло към кл15?а и тогава няма да има връзка с нагревателя на задното стъкло
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 77
- Регистриран на: Вто Май 05, 2009 12:56 pm
- Местоположение: Прага
- Обратна връзка:
Re: Неиска да гасни
.... по-скоро бих заложил на някоя от масите в купето .... преди години имах подобен случай с вектра А C25XE .... като е включен нагревателя започваше да прекъсва ... оказа се окислена маса в задния десен праг
Re: Неиска да гасни
И сега ще разглобим цялата кола за една връска
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 77
- Регистриран на: Вто Май 05, 2009 12:56 pm
- Местоположение: Прага
- Обратна връзка:
Re: Неиска да гасни
... не ... не е необходимо ..... ако знаеш примерно , че масите на нагревателя и на третия стоп са хванати в една обувка и тъй като е опел има голяма голяма вероятност тази обувка да няма нищо общо с маса , тогава при включен нагревател и натисната спирачка , захранването от кл.30 на релето за задното стъкло ще се прехвърли през контакта на релето , нагревателя , лампата/те на стопа и ще прати едни 7-8V право в кл.15 , което би било достатъчно да държи мотора жив , дори и при изваден ключ ....
... чисто хипотетично ..... но тъй като това се проверява за около 10 секунди , бих започнал от него
... чисто хипотетично ..... но тъй като това се проверява за около 10 секунди , бих започнал от него
Re: Неиска да гасни
Тъйкато колегата sporttech е разяснил проблема с генератора, инжекциона се захранва през реле, а на него му трябват милиампери за задържане във включено състояние. И от там загадки...
Re: Неиска да гасни
Така е и кво става разглабяме колата..... за да търсим една кофти маса някаде си Иначе наистина този проблем може да е от много места. И тези проверки който казвате са верни, ама не се решение.... Защо не се помисли как да се излаже кл.15 с по ниски волтове да не работи...gt40 написа:Тъйкато колегата sporttech е разяснил проблема с генератора, инжекциона се захранва през реле, а на него му трябват милиампери за задържане във включено състояние. И от там загадки...
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559