Проблем с изпарител

- Пропан-бутан<br>
- Метан
mitkofitnesa
Мнения: 29
Регистриран на: Чет Фев 16, 2012 6:18 pm
Местоположение: Blagoevgrad

Проблем с изпарител

Мнение от mitkofitnesa »

Здравейте,нуждая се от вашата компетенция по един въпрос.Автомобилър е Мерцедес 230 компресор 193 кс на който му е вдигнато налягането и прави буст 0.8 от стокови 0.4 бара.ГИ БРЦ плу енд драйв и е ги пробвах с изпарител Маджик3 компакт на 2 линии и не става.Закачих и БРЦ изпарителя, настройвам първо него на 1.8 бата после Маджика и не може да качи повече от 1.6 бара.Егати ебания изпарител...някой знае ли дали ако го рсзглобя и му сложа по яка пружина ще стане
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Проблем с изпарител

Мнение от bobolin4o »

"Ебаният" Magic3 преспокойно може да ти държи ДИФЕРЕНЦИАЛНО налягане над 1 бар (2,8 бара налягане на газта в твоя случай).
Визможностите за твоя проблем са две.
1. Изпарителят ти е дефектен ( блокирала мембрана - имал съм доста случаи).
2. Не си подвързал вакуумната линия на правилното място.
Поздрави!
TuningMaster Изображение
0887 704 900
mitkofitnesa
Мнения: 29
Регистриран на: Чет Фев 16, 2012 6:18 pm
Местоположение: Blagoevgrad

Re: Проблем с изпарител

Мнение от mitkofitnesa »

Незнам дали е дефектен или всички са така но на който и газаджия да звънна всеки казва че са влошили качеството на изработка и все повече бройки излизат дефектни.Все на мен ми се пада току що свърших...разглобих го в долната част на пружината го подложих и стана.Настроих си двата испарителя поотделно и след това направих автоматична настройка.БРЦ-то се държи чудесно на пълна газ не придърпва засега и се реже добре...може би ще трябва и малко по финни настройки но не съм много на ти с тях и ще попрочета още и тогава ще се заема.Засега толкова но пак да кажа изпарителя БРЦ е класи над този Маджик.
mitkofitnesa
Мнения: 29
Регистриран на: Чет Фев 16, 2012 6:18 pm
Местоположение: Blagoevgrad

Re: Проблем с изпарител

Мнение от mitkofitnesa »

Сега изникна нов проблем.След падане на бутилката наполовина във високи обороти пафа налягането и прехвърля на бензин.Сондата ми е за Ф8 с медна тръба Ф8.Клапан на Ф8 и двата изпарителя са с диференциално налягане 1550мб единият е БРЦ другият Маджик компакт.Налягането е такова понеже дюзите са БРЦ оранжеви т.е средните с отвор 2.5 и са малко малки.Какво е решението...ако сменя тръбата до отзад с термопластична Ф8 ще стане ли или ще трябва да сменям дюзи и да сеаля налягането.
ipivan
КОЛЕГА
Мнения: 1118
Регистриран на: Сря Май 05, 2010 9:03 pm
Местоположение: Плевен

Re: Проблем с изпарител

Мнение от ipivan »

mitkofitnesa написа:Сега изникна нов проблем.След падане на бутилката наполовина във високи обороти пафа налягането и прехвърля на бензин.
Помисли от къде идва проблема.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
mitkofitnesa
Мнения: 29
Регистриран на: Чет Фев 16, 2012 6:18 pm
Местоположение: Blagoevgrad

Re: Проблем с изпарител

Мнение от mitkofitnesa »

От високото налягане за захранване на малките дюзи предполагам !?
П.п Сетих се и за друго...май има настройка на какво налягане да прехвърля на бензин и ако при автоматичната настройка е зададено по подразбиране по високо може от там да е проблема.Трябва да видя да го направя на 0.5.
Публикувай отговор