метаново берлинго

- Пропан-бутан<br>
- Метан
ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 681
Регистриран: чет окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

метаново берлинго

Мнение от ogromnii » чет ное 08, 2012 6:53 am

някой слагал ли е други дюзи на берлинго с фабричен метан? 15 омови са, мисля да пробвам с такива от изиджет, ако не иска ще сменя цялата система. дали оригиналния комп. позволява някакви корекции? и ако да с какъв софтуер??
ще споделя какъв е резултата :mrgreen:

bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1661
Регистриран: чет окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: метаново берлинго

Мнение от bobolin4o » чет ное 08, 2012 8:07 am

Щом проблемът е в дюзи, защо не ги подмениш с оригинални?
TuningMaster Изображение
0887 704 900

ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 681
Регистриран: чет окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Re: метаново берлинго

Мнение от ogromnii » чет ное 08, 2012 7:49 pm

bobolin4o написа:Щом проблемът е в дюзи, защо не ги подмениш с оригинални?
408.36 лв/брой :shock: , не съм жалостив към клиентите, ама тая цена ми счупи тъпомера, то да бяха някви дюзи да кажеш, а те издържаха няма 100хил.

между другото локализирах проблема, прецакана е само първа дюза (броено по френски :mrgreen: ), откъм съединителя, дюзите са под смукателните колектори, първата се е напълнила с масло от картерните газове :twisted:

дюзите на изиджета са с огромен дебит и не стават за заместник, мисля че от стефанели ще заспят :mrgreen: но така или иначе слагам целия изиджет

ipivan
КОЛЕГА
Мнения: 945
Регистриран: ср май 05, 2010 9:03 pm
Местоположение: Плевен

Re: метаново берлинго

Мнение от ipivan » чет ное 08, 2012 7:58 pm

ogromnii написа: но така или иначе слагам целия изиджет
Разумно решение!При мен преди време беше дошло едно Кади със заводски метан.Във местния представител на VW му казали че има проблем в редуктора.Смяната на редуктора щяла да му струва около 4000лв.Аз за по малко от половината на тази цена му монтирах друга газова предница! :lol:
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!

ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 681
Регистриран: чет окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Re: метаново берлинго

Мнение от ogromnii » чет ное 08, 2012 8:08 pm

аз доста се почесах преди да изкорубя всичко, ама надделя идеята че поне слагам нещо за което има резервни части, между другото изиджета го купих от продавалник нов-350, пича има още един, ако някой има интерес да му свирне, е, няма гаранция естествено ама...

ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 681
Регистриран: чет окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Re: метаново берлинго

Мнение от ogromnii » пон ное 12, 2012 7:28 pm

колата заработи прилично, но дюзите са и големи, намалих налягането и е ок ама ме дразни идеята че е на най-бедно :) картата с нули от край до край, и ми се върти идеята да сложа пред дюзите "жигльори" та да намаля дебита, обаче ме притеснява че на изиджета дюзите са без пружина, затварят от налягането, дали няма да им повлияе ограничаването на дебита? някой правил ли го е?

bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1661
Регистриран: чет окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: метаново берлинго

Мнение от bobolin4o » вт ное 13, 2012 8:25 am

Е защо трябваше да е ИзиДжет? Не можа ли да сложиш нещо друго? И защо не ползваш неговия редуктор?
TuningMaster Изображение
0887 704 900

ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 681
Регистриран: чет окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Re: метаново берлинго

Мнение от ogromnii » вт ное 13, 2012 7:40 pm

ползвам си изиджетския редуктор, а избрах да е изиджет по две съображения - цената 8) , и дълготрайността (тип слагаш и забравяш)

bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1661
Регистриран: чет окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: метаново берлинго

Мнение от bobolin4o » ср ное 14, 2012 8:56 am

Значи най-добре е да сложиш подходящите за тоя мотор дюзи.
TuningMaster Изображение
0887 704 900

ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 681
Регистриран: чет окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Re: метаново берлинго

Мнение от ogromnii » ср ное 14, 2012 7:21 pm

това го знам :) чудех се дали някой е пробвал с побългаряване :) иначе корекциите на бензиновото време във всички режими са +10-5% което за тази кола е ок, проблема идваше от там че при натискане на пълна газ колата заключва корекцията на 0.8% и не се води по ламбда, а точно до тоя режим (почти пълна газ) работеше на -10%, т.е. богато, и при натискане до долу се получаваше леко запъване от преобогатяването, с намаляването на налягането отиде на 0 и стана о.к
цената на операцията беше договорена предварително, и нямах толеранс за други дюзи, сега всичко работи добре, ще видим как ще се държи във времето :mrgreen:

ipivan
КОЛЕГА
Мнения: 945
Регистриран: ср май 05, 2010 9:03 pm
Местоположение: Плевен

Re: метаново берлинго

Мнение от ipivan » ср ное 14, 2012 8:14 pm

ogromnii написа:ползвам си изиджетския редуктор
А как изглежда този редуктор за метан,че не съм виждал?
Виждал съм редуктор на ИзиДжет за пропан-бутан(отделно е изпаритела),ама за метан...............!?
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!

ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 681
Регистриран: чет окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Re: метаново берлинго

Мнение от ogromnii » чет ное 15, 2012 6:45 am

втора степен си е същата като на пропан-бутана, вместо изпарителя "тръба в маркуч" има редуктор който сваля налягането на 5атм.
това са първа и втора степен:

http://svvsystems.com/snimki/8_3.jpg
http://svvsystems.com/snimki/8_4.jpg

bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1661
Регистриран: чет окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: метаново берлинго

Мнение от bobolin4o » чет ное 15, 2012 9:13 am

И каква е цената на тия две устройства, ако не е тайна разбира се?
Може и на лични...
А какво налягане поддържа след втората степен и в какви граници може да се регулира?
TuningMaster Изображение
0887 704 900

ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 681
Регистриран: чет окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Re: метаново берлинго

Мнение от ogromnii » съб ное 17, 2012 7:37 am

0.6 атмосфери без вакуум, на празен ход около 0.1 с вакуум
аз го намалих до край - 0.4 без вакуум, -0.1 на празен ход :mrgreen: това и е характерното на тая система - работи на много ниско налягане, а дюзите са с много голям дебит
"преден комплект" купих от продавалник за 350, пича има още един комплект, иначе цената му е над 800 :lol:

Отговори