Свързване на Landi Renzo с LCS A/1 V05

- Пропан-бутан<br>
- Метан
ivailoradoev
КОЛЕГА
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Ное 03, 2008 8:19 pm
Местоположение: софия

Re: Свързване на Landi Renzo с LCS A/1 V05

Мнение от ivailoradoev »

http://jdmfsm.info/Auto/--General--/Gas/LandiRenzo/
има директория ланди, там във папка фъл--- ,имаа фаил лес2 ,със него поне по схемата която е по нагоре ,това е ls1-v05 та тои се свързва с тази досовска програма сапо под win98
газовите уредби дават алтернативата от която имах нужда
ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 720
Регистриран на: Чет Окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Re: Свързване на Landi Renzo с LCS A/1 V05

Мнение от ogromnii »

огромно благодаря колега, спести ми часове ровене, свалих всички папки и в понеделник ще си поиграя в гаража на живо 8) не видях лес2 само лес98 и 99 дано стане връзка
ivailoradoev
КОЛЕГА
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Ное 03, 2008 8:19 pm
Местоположение: софия

Re: Свързване на Landi Renzo с LCS A/1 V05

Мнение от ivailoradoev »

Изображение
ето малко съм те подвел от доста време не съм се ровил по тия неща сори
газовите уредби дават алтернативата от която имах нужда
ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 720
Регистриран на: Чет Окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Re: Свързване на Landi Renzo с LCS A/1 V05

Мнение от ogromnii »

отново благодаря, и аз на там се бях насочил заради окончанието "а1" ,ще тествам през седмицата в гаража че всичко ми е там 8)
ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 720
Регистриран на: Чет Окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Re: Свързване на Landi Renzo с LCS A/1 V05

Мнение от ogromnii »

интересна работа, пробвах софтуера на хр и под дос, и в двата случая като стартирам сетъп изкарва съобщение че не може да стартира графичен режим, но ако стартирам .ехе файла казва "кънектинг..." и пуска някакъв сигнал на ком-порта
не ми остана време да свържа централата и да видя като(ако) се свържа дали ще имам достъп до настройките без графичен режим. дали ако е под 98 ще тръгне графичния режим? вижда ми се адски тъпо, ама ако няма друг изход ще инсталирам и 98 :twisted:
ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 720
Регистриран на: Чет Окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Re: Свързване на Landi Renzo с LCS A/1 V05

Мнение от ogromnii »

най-накрая сколасах да дозапоя един двутранзисторен адаптер по най-елементарната схема която има, свързах се с централата от раз, всичко си работи екстра. софтуера "тръгва" в хр ама забива веднага, буутнах от дос6 дискета и всичко заспа :lol:
сега уви остана да монтирам и самата газова :evil: много е вярно това че обущаря ходи бос 8)
ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 720
Регистриран на: Чет Окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Re: Свързване на Landi Renzo с LCS A/1 V05

Мнение от ogromnii »

най накрая намерих време и донакичих всичко, лека изненада беше че всичко тръгна от раз, завъртях ключа, форсирах и колата мина на газ без дори да прихлъцне :mrgreen: тия дни като пак остане време ще се вържа за спорта и да пусна принудителния празен ход
ivailoradoev
КОЛЕГА
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Ное 03, 2008 8:19 pm
Местоположение: софия

Re: Свързване на Landi Renzo с LCS A/1 V05

Мнение от ivailoradoev »

леле ако ти кажа че почти не си спомням работата под дос, и пък и боотванае под дос, на дискеда ли го драсна тоя дос ,или от боот диск ,я сподели че аз като почна да влизам от едни виртуални машини пък после под по-стари виндоси , на скоро ми се наложи так да се врущам в 90-те :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x
газовите уредби дават алтернативата от която имах нужда
ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 720
Регистриран на: Чет Окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Re: Свързване на Landi Renzo с LCS A/1 V05

Мнение от ogromnii »

направих си една буут-дискета с дос 6.2 и на друга дискета програмата макар че сигурно се събират и на една, буутваш, после зареждаш и тръгва 8)
ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 720
Регистриран на: Чет Окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Re: Свързване на Landi Renzo с LCS A/1 V05

Мнение от ogromnii »

вчера остана време и си поиграх с газовата, малко е глуповата системата, принудителния празен ход е почти неизползваем при мен, чете ТПС-а смотано, на отпуснат педал моя е 0.29в., а до 0.4 не изключва кът-офа, настройка няма, "самоадаптираща се" е, при 0.4 се получава едно хълцане около 1400 об. включ/изключ :evil:
имам и следния проблем, ламбдата съм я свързал както е по схема, на газ я чете газовата централа и пуска емулатор към колата, но на всяко пускане докрай на педала при по-висока скорост светва чека с оплакване "неработеща адекватно ламбда"
според мен мрънка защото в кът-оф ламбдата трябва да е 0 а емулатора си плюе някакъв сигнал. чудя се ако не я прекъсвам а си я оставя вързана на газ дали ще се реши проблема или просто да махна крушката за да не ме дразни? някакви идеи?
иначе с изключение на светващата лампа всичко работи отлично, и на газ и на бензин 8)
ivailoradoev
КОЛЕГА
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Ное 03, 2008 8:19 pm
Местоположение: софия

Re: Свързване на Landi Renzo с LCS A/1 V05

Мнение от ivailoradoev »

тая технология дето я мъчиш е на 10 години ,не очакваи чудеса емулацията се оправлява в доста тесни граници ,така че си поиграи да прилича на оригиналният сигнал максимално, кът офа го махам ако караш градско няма голям смисъл от него ,типиеса се наглася и то доста финно ,ако ли не може и без него но стъпковият остава да се води само по сонда ,което е подходящо ако караш кораб на дълги растояния и така на татак ,тия уредби в последствие са разработени на доста по високи нива и сдоста по висок софтуер като възможности, продавам една ака о имаш интерес :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
газовите уредби дават алтернативата от която имах нужда
ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 720
Регистриран на: Чет Окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Re: Свързване на Landi Renzo с LCS A/1 V05

Мнение от ogromnii »

дали имам интерес зависи преди всичко от цената :mrgreen:
иначе като и наблюдавах поведението ми се стори че изобщо не ползва карта и се води само по ламбда, типиеса го ползва само за празен ход, кът-оф и обогатяване при рязко натискане, което така или иначе съм изключил. кът-офа съм го пуснал на -30 стъпки, така падат нормално оборотите без да придърпва при докосване на педала, проблема с чека го реших олигофренската - извадих крушката, вече нищо не ме дразни :lol:
ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 720
Регистриран на: Чет Окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Re: Свързване на Landi Renzo с LCS A/1 V05

Мнение от ogromnii »

изключих и кът-офа, два пъти "кихна" като рязко отпусна и веднага подам газ, просто цялата система е със забавени рефлекси заради стъпковия мотор и обема на колекторите, явно толкова са и възможностите, поне показва колко газ има в бутилката :mrgreen:
ivailoradoev
КОЛЕГА
Мнения: 185
Регистриран на: Пон Ное 03, 2008 8:19 pm
Местоположение: софия

Re: Свързване на Landi Renzo с LCS A/1 V05

Мнение от ivailoradoev »

при ламбда контролите е много важно да си подбрал добре плочката ,съответно диаметарът ,корекциите при добре подбрани параметри трябва да е мах 30 стъпки значи 15+ и 15 ,също така мястото на монтаж на съответната плочка, губи се смисъла на добрата плочка като е на 50 см от дросела, не забравяите че функцията на електрониката е да компенсира в границите на 30% ,от там на татак е компромис а като говорим за останалите функции на контрола ламбда то е въпрос на лични виждания, кът-оф за градско, апсурд според мен, разни те му там стратеги това са неща строго и са само ако нещатата не са в определените граници
газовите уредби дават алтернативата от която имах нужда
kalpazanius
Мнения: 1
Регистриран на: Пон Юли 30, 2012 11:08 pm

Re: Свързване на Landi Renzo с LCS A/1 V05

Мнение от kalpazanius »

Привет!

Имам проблем със споменатата LCS A/1 V05.
Правя калибрирането и след това следя в движение, какво се случва.
Калибрираната позиция е 72 стъпки, уж всичко се настройва ок, но после се получава следното:

- на празен ход ламбдата стои почти непрекъснато в червеното, моторчето се мотае около 72, но някак на "тикове" - пълзи бавно 72, 73, 74, 75, 76 и после рязко се връща на 72, след което пак бавно пълзи нагоре.

- при движение на равна газ - около 90 км/ч на лек баир, ламбдата отива за около секунда почти на макс, след което моторчето затваря до към 70 и около секунда ламбдата стои на минимум. После моторчето отваря до към 90-95 и ламбрата пак отива близо до максимума - и това с повтаря всеки две секунди, т.е., една на минимум и една на максимум.

Това ли е нормалното поведение? Аз се надявах, да може да задържи някакво средно положение.
Може и нещо да не е наред, но колата едно време гореше по-малко, а сега даде градско 19. Извънградско сякаш беше ок - около 8, но може и да не е съвсем точно засичането или да е било случайно.

Колата Опел Омега 2.0, пълна инжекция.

Ще съм благодарен за мнения и съвети.
Публикувай отговор