Проблем при палене на метан

- Пропан-бутан<br>
- Метан
mtm
Мнения: 15
Регистриран на: Пет Юни 26, 2009 12:45 pm

Проблем при палене на метан

Мнение от mtm »

Здравейте, скоро на едно БМВ 520 (M52B20) ми монтираха обикновенна метанова уредба.

Сложихме ключе с три положения, пали само на бензин, пали на бензин и при обороти прехвърля на метан и трето положение пали само на метан.

Но какъв е проблема, майстора ми каза само на средно положение(пали на бензин и прехвърля на метан), но колата започна да пали много трудно на това положение, иначе преди да я загася ако прехвърля на бензин, след това пали от раз на бензин, но на средно положение и само на метан, колата пали трудно. Откарах я пак и ми казаха, че меша горивата и трябва да се сложи едно клапанче което спира метана докато паля, обаче проблема си остана същия и ми казаха, че това било положението.....

Понеже не ми се ходи вече при същия майстор, някой може ли да ми каже какво да се направи и евентуално да ходя на друго место, иначе не е работа всеки път да я слагам на бензин и после ръчно да прехвърлям на метан.

Предварително благодаря за отговорите.

Снимка на конфигурацията, въпросния клапан е на маркуча след изпарителя:
Изображение
bobigas
КОЛЕГА
Мнения: 123
Регистриран на: Нед Окт 19, 2008 10:04 am
Местоположение: гр.Самоков

Re: Проблем при палене на метан

Мнение от bobigas »

Колега преди време съм поставял конвенционални уредби на този двигател,поставя се таимер ,който когато върнеш контактния ключ изключва газовия клапан и оставя контакта включен докато двигателя изгори гаста отанала в маркучите и всмукателния колектор. Името на този таимер на BRC е OK start. Надявам се да съм бил полезен.
ipivan
КОЛЕГА
Мнения: 1118
Регистриран на: Сря Май 05, 2010 9:03 pm
Местоположение: Плевен

Re: Проблем при палене на метан

Мнение от ipivan »

Предполагам,че на средно положение колата пали на метан.Т.е. трябва да се настрои ключа,на средно положение да пали на бензин и на обороти да обърне на метан.
Ключа да не е случайно Фобос-ки?
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
mtm
Мнения: 15
Регистриран на: Пет Юни 26, 2009 12:45 pm

Re: Проблем при палене на метан

Мнение от mtm »

Не знам каква марка е ключето,но съм сигурен че пали на бензин и след това прехвърля на метан,защото има свтлинна индикация,а се чува и как щрака клапана като прехвърли,само много се върти на стартер.За такъв О.К. таймер не знам,но ще разпитам.Имам и дуги коли с уредби ,но там няма проблем,даже паля директно на метан.
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Проблем при палене на метан

Мнение от bobolin4o »

Първо - тази уредба, на тази кола е извращение.
Второ - понеже въпреки, че е извращение, ти си решил все пак да е такава, прави това, което аз правих на личната си Астра на времето... А именно, когато си решил да си гасиш двигателя, вдигаш оборотите на около 3000, гасиш контакта и подаваш ПЪЛНА газ. Така дроселът ще е напълно отворен и докато паднат оборотите на нула, метанът ще е напълно издухан от смукателните тръби. Има едно "но" - за да работи тая работа както трябва, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО газовият ключ трябва да угасва с връщането на контакта!
Трето - тоя клапан, дето сте го монтирали допълнително, се слага точно преди смесителя, а не на изхода на изпарителя...
И остава да се молиш да ти затварят добре спирателните клапани, защото в противен случай ще разбереш колко неприятно се сменят смукателни тръби... (това би се случило при палене, не при процедурата, която ти препоръчвам).
Поздрави!
TuningMaster Изображение
0887 704 900
bobigas
КОЛЕГА
Мнения: 123
Регистриран на: Нед Окт 19, 2008 10:04 am
Местоположение: гр.Самоков

Re: Проблем при палене на метан

Мнение от bobigas »

Колега таймера на ловато е с код 538039 ,ето как изглежда: http://www.ekolpg.com/cod_538039_ventur ... ories.html
Публикувай отговор