ТПС, МАП и предварение

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
oem
КОЛЕГА
Мнения: 290
Регистриран на: Пет Юли 23, 2010 11:53 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: ТПС, МАП и предварение

Мнение от oem »

rangel1 написа:Абе много ме объркахте с тая тема ,най вече оем с тия заряди :roll:
Едно време като бяха чуковете и наковалните бобините се зареждаха докато тока постигаше максимална стойност в първичната (та недостатъка им беше че не могат да подържат оптимален заряд при широкочестотен диапазон...................)
После намалиха съпротивлението на първичната (което влияе при високите честоти) но сложиха електронни ограничители на тока (заради ниските)
И пследно фиксираха оптимално времето на зареждане :idea:
И до там знам аз но виждам че има нещо ново :oops:
Иначе най тежкия режим е преходния и е нормално там да се дъни клпаво запалване а не на празен ход :idea:
Аз съм имал много случай от празен ход та до 2000 об. прекъсва, тресе и на горе изчиства. Просто бобината при ниски обороти не и стига време да се зареди от комутиращия сигнал и с повишение на оборотите това започва се изчиства.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
tnikolov
КОЛЕГА
Мнения: 81
Регистриран на: Вто Ное 06, 2007 11:58 pm

Re: ТПС, МАП и предварение

Мнение от tnikolov »

gt40 написа:http://www.carnewschina.com/2011/12/08/ ... panel-van/
Ма вярно е имитация на Опел, чак копие си е :lol:
С какво го чете това? И само предположение: дросела с жило ли е? Че не вярвам в китай да е стигнал Евро 4 и ел дросел.
Поздрави.
Дросела е с жило, Евро 4 в друг живот, даже няма ЕГР. Обаче има перфектна хидравлика и климатик. Чета го по ОБД с Вагком , Аутоком, и и т.н.
Като дойде пак ще го замеря по обстойно.
Поздрави
ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 720
Регистриран на: Чет Окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Re: ТПС, МАП и предварение

Мнение от ogromnii »

егати симпатягите :mrgreen:
само за протокола - матрикса ми е евро4, с жило и без егр :idea:
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: ТПС, МАП и предварение

Мнение от bobolin4o »

tnikolov написа:
gt40 написа:http://www.carnewschina.com/2011/12/08/ ... panel-van/
Ма вярно е имитация на Опел, чак копие си е :lol:
С какво го чете това? И само предположение: дросела с жило ли е? Че не вярвам в китай да е стигнал Евро 4 и ел дросел.
Поздрави.
Дросела е с жило, Евро 4 в друг живот, даже няма ЕГР. Обаче има перфектна хидравлика и климатик. Чета го по ОБД с Вагком , Аутоком, и и т.н.
Като дойде пак ще го замеря по обстойно.
Поздрави
Преди около 5 години зимата ми дойде една такава китайка... тъкмо си я купили. Оплакването беше - няма парно, в смисъл не духа топло.
Поглеждам... въобще няма радиаторче, няма маркучи към купето... Честито, викам, купили сте си кола за Африка! :mrgreen:
TuningMaster Изображение
0887 704 900
gencho5
КОЛЕГА
Мнения: 30
Регистриран на: Сря Окт 08, 2008 10:51 pm

Re: ТПС, МАП и предварение

Мнение от gencho5 »

oem написа:
rangel1 написа:Абе много ме объркахте с тая тема ,най вече оем с тия заряди :roll:
Едно време като бяха чуковете и наковалните бобините се зареждаха докато тока постигаше максимална стойност в първичната (та недостатъка им беше че не могат да подържат оптимален заряд при широкочестотен диапазон...................)
После намалиха съпротивлението на първичната (което влияе при високите честоти) но сложиха електронни ограничители на тока (заради ниските)
И пследно фиксираха оптимално времето на зареждане :idea:
И до там знам аз но виждам че има нещо ново :oops:
Иначе най тежкия режим е преходния и е нормално там да се дъни клпаво запалване а не на празен ход :idea:
Аз съм имал много случай от празен ход та до 2000 об. прекъсва, тресе и на горе изчиства. Просто бобината при ниски обороти не и стига време да се зареди от комутиращия сигнал и с повишение на оборотите това започва се изчиства.
Ако на една бобина при ниски обороти не и достига времето да се зареди, на високи обороти няма никакъв шанс да се зареди. Нали и затова се прави токоограничението, за да се пази бобината при ниски обороти от прегряване!
Колега oem друга е била причината 'на горе да изчиства '.
Публикувай отговор