BMW 3 серия 1.9 М43В19(19 4Е 1) бензин/газ

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 720
Регистриран на: Чет Окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Re: BMW 3 серия 1.9 М43В19(19 4Е 1) бензин/газ

Мнение от ogromnii »

търсенето е според предлагането. когато техническите прегледи станат технически прегледи тогава нещо реално може да се промени, дотогава всичко ще си е таш.к работа, прост експеримент - отидете във сервиза за ауспуси на емк33, първото което ще ви предложат е безплатна смяна на катализатора с нов резонатор, щото колата е на над 100000 и вашия не работи :shock: как разбират че не работи????? с интуитивния газ-анализатор може би???
в крайна сметка държавата е регулатора, и докато нормите за изгорели газове са единствено няколко реда на едни листове ще продължават да се движат "палещите" коли (щом пали и работи значи е о.к.) :evil:
oem
КОЛЕГА
Мнения: 290
Регистриран на: Пет Юли 23, 2010 11:53 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: BMW 3 серия 1.9 М43В19(19 4Е 1) бензин/газ

Мнение от oem »

Това няма нищо общо с темата. Все едно дай като не ни работи хладилника да не ядем :) Разглеждате нещата много генерално. Вие се правите на диагностици и майстори. Или бъдете такива и си вършете работата както трябва или ходене някъде на заплата.

Аз съм върнал много хора така от сервиза. Някои не се връщат повече, защото някой друг като вас им е нагодил нещо временно. Други прижалват парите за кръчмата и си купуват части каквото трябва. Но поне знам едно. Никой не ми говори зад гърба лошо. Или поне не съм чул.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
rudoni
КОЛЕГА
Мнения: 779
Регистриран на: Сря Авг 24, 2011 8:40 pm
Местоположение: Крумовград

Re: BMW 3 серия 1.9 М43В19(19 4Е 1) бензин/газ

Мнение от rudoni »

То,земляк хубаво го пишеш ,ама на практика не става !Лесно се работи с богати клиенти и морги навсякъде около теб. Тук не става , не става и да затворя ,защото това умея най -добре!А пък щом знаеш лога на този мотор прати ми го за сверка и край на темата!Аз зададох конкретни въпроси!Очаквах отговори като - при ....об. -такъв ъгъл ПГМТ ,толкова въздух и т.н.!Къде е незнанието?Аз оправих колата с дебитомер от ФВ при подходящ лог! Фирменото обозначение е различно ,но работи добре! Разликата бе в буксата. Темата бе за събиране на информация и сравнение и съставяне на база данни. Темата за ключ!
С нами Бог!

0886 224486
oem
КОЛЕГА
Мнения: 290
Регистриран на: Пет Юли 23, 2010 11:53 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: BMW 3 серия 1.9 М43В19(19 4Е 1) бензин/газ

Мнение от oem »

Ти явно не разбираш какво ти говоря. При определени обороти не мога да ти кажа колко трябва да бъде аванса защото освен оборотите има и други фактори за това. През лятото е едно, зимата е друго. Общо взето на този мотор трябва на празен ход да имаш 12-14 кг/ч въздух и 9-12 градуса аванс при 98 кПа атмосферно налягане и 80-90 градуса на мотора.

Със стъкмен дебитомер можеш да имаш подобни данни на празен ход. Но какво става в другите режими?
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: BMW 3 серия 1.9 М43В19(19 4Е 1) бензин/газ

Мнение от bobolin4o »

oem написа:Със стъкмен дебитомер можеш да имаш подобни данни на празен ход. Но какво става в другите режими?
Точно!
TuningMaster Изображение
0887 704 900
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: BMW 3 серия 1.9 М43В19(19 4Е 1) бензин/газ

Мнение от bobolin4o »

rudoni написа:То,земляк хубаво го пишеш ,ама на практика не става !Лесно се работи с богати клиенти и морги навсякъде около теб. Тук не става , не става и да затворя ,защото това умея най -добре!А пък щом знаеш лога на този мотор прати ми го за сверка и край на темата!Аз зададох конкретни въпроси!Очаквах отговори като - при ....об. -такъв ъгъл ПГМТ ,толкова въздух и т.н.!Къде е незнанието?Аз оправих колата с дебитомер от ФВ при подходящ лог! Фирменото обозначение е различно ,но работи добре! Разликата бе в буксата. Темата бе за събиране на информация и сравнение и съставяне на база данни. Темата за ключ!
Конкретно мога да кажа, че понятието "Богат клиент" не съществува в прородата!
TuningMaster Изображение
0887 704 900
rudoni
КОЛЕГА
Мнения: 779
Регистриран на: Сря Авг 24, 2011 8:40 pm
Местоположение: Крумовград

Re: BMW 3 серия 1.9 М43В19(19 4Е 1) бензин/газ

Мнение от rudoni »

В заключение : за два дни мерене и пробване с дебитомер от ФВ 1.9 колата се държи прилично на бензин и газ във всички режими .И клиента доволен , и аз защото понаучих доста неща!Но ще се купува нов и тогава ще ги логна и двата и ще сравня.Ще бъдете информирани за проекта!Идеята е за евентуален заместител в екстремни случаи -аварийно предвижване.Толкова по тази тема!
С нами Бог!

0886 224486
oem
КОЛЕГА
Мнения: 290
Регистриран на: Пет Юли 23, 2010 11:53 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: BMW 3 серия 1.9 М43В19(19 4Е 1) бензин/газ

Мнение от oem »

Охххх колега, колегаааа.... освен линеаризацията в тръбите и в дебитомера се получават въздушни пулсации (резонанс на въздушните вихрове). Както знаеш или по-точно Ако знаеш мотора докато дърпа въздух неговата скорост не е ламинарна, а е с пулсативен индекс. В завода са сметнали и след това измерили тези пулсации и са подбрали (поръчали) дебитомер подходящ за този тип мотор който да има най-малки отклонения в диапазона където има големи пулсации на въздуха. И там където ги има е софтуерно компенсирано. Не случайно се слагат и резонаторни кутии по въздуховодите и променливи геометрии на смукателните колектори.

Ти как точно определи че "работи прилично" ? :)
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
rudoni
КОЛЕГА
Мнения: 779
Регистриран на: Сря Авг 24, 2011 8:40 pm
Местоположение: Крумовград

Re: BMW 3 серия 1.9 М43В19(19 4Е 1) бензин/газ

Мнение от rudoni »

Земляк,виждам ,че четеш и знаеш много от теорията ! Помагай на нас с тези свои знания! Аз мислех да завършим темата , но .....цитирам те "мотора докато дърпа въздух.........." ме обърква?!Моторът не "дърпа" въздух , а се пълни с въздух! Това са физични процеси които се обясняват много подробно ,но не и тук! И къде се слагат резонаторните кутии? Преди или след дебитомера?Къде са пулсациите пред или след дебитомера?Защо са след него?Каква му е функцията?Какви компенсатори(акумулатори на налягане) на входящото налягане има при Форд(именно заради това ) и къде се намират ? Преди ,или след дебитомера?Какво мери и т.н. - все академична материя! За диагностиците -да са ги чели и знаят!За тях е необходимо да знаят ,че като погледнат съответното показание през апаратурата да определят в норми ,или извън норми е и да търсят проблема!Много сериозно стана ,и хайде като си дойда напролет в Горна да се видим и запознаем ,да пием по едно и да се радваме на много клиенти! Да не забравя да поканим и Добри!С него се запознах тази есен!Успехи!
С нами Бог!

0886 224486
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: BMW 3 серия 1.9 М43В19(19 4Е 1) бензин/газ

Мнение от bobolin4o »

Абе, колега, не разбра ли, че не е необходимо да имаш академични познания по въпроса за дебитомерите, а просто да смениш дефектиралия със същия, било то нов или втора употреба (годен).
Като те виждат клиентите ти как се напъваш да им угодиш, много ясно, че ще те тормозят да им решаваш проблемите за без пари!
TuningMaster Изображение
0887 704 900
ogromnii
КОЛЕГА
Мнения: 720
Регистриран на: Чет Окт 21, 2010 6:04 am
Местоположение: софия, павлово

Re: BMW 3 серия 1.9 М43В19(19 4Е 1) бензин/газ

Мнение от ogromnii »

хм, аз също се напъвам, но не без пари, когато дойде кола минала през три сервиза и с нерешен проблем нямам скрупули при оценяването на творчеството си :mrgreen:.
ако някой е недоволен от това как работим - сервизи дал господ :lol:
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: BMW 3 серия 1.9 М43В19(19 4Е 1) бензин/газ

Мнение от bobolin4o »

ogromnii написа:хм, аз също се напъвам, но не без пари, когато дойде кола минала през три сервиза и с нерешен проблем нямам скрупули при оценяването на творчеството си :mrgreen:.
ако някой е недоволен от това как работим - сервизи дал господ :lol:
За това няма спор.
Аз просто се опитвам да обясня на колегата от Рудозем да си научи клиентите, че трябва да си плащат.
Не работи коректно дебитомер? Подменен с някакъв? Решението е просто - нов от магазина, оригинал. Бързо, лесно, качествено. Колата оправена, клиента доволен, Рудони - спокоен и щастлив. Пък то какво? Зафанал се нашия инженер да сваля характеристики, че да знае с какъв точно да може да го смени...
TuningMaster Изображение
0887 704 900
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1718
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: BMW 3 серия 1.9 М43В19(19 4Е 1) бензин/газ

Мнение от bobolin4o »

И последно ще кажа...
Колега Рудони, Дебитомерът е КОНСУМАТИВ! Има си живот, износва се, ако щеш вярвай...
Ей това трябва да кажеш на клиента. Не да му уйдурдисваш втора ръка и с друг номер. Пък и ако ще да работи по-добре от неговия.
Със здраве.
TuningMaster Изображение
0887 704 900
oem
КОЛЕГА
Мнения: 290
Регистриран на: Пет Юли 23, 2010 11:53 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: BMW 3 серия 1.9 М43В19(19 4Е 1) бензин/газ

Мнение от oem »

rudoni написа:Земляк,виждам ,че четеш и знаеш много от теорията ! Помагай на нас с тези свои знания! Аз мислех да завършим темата , но .....цитирам те "мотора докато дърпа въздух.........." ме обърква?!Моторът не "дърпа" въздух , а се пълни с въздух! Това са физични процеси които се обясняват много подробно ,но не и тук! И къде се слагат резонаторните кутии? Преди или след дебитомера?Къде са пулсациите пред или след дебитомера?Защо са след него?Каква му е функцията?Какви компенсатори(акумулатори на налягане) на входящото налягане има при Форд(именно заради това ) и къде се намират ? Преди ,или след дебитомера?Какво мери и т.н. - все академична материя! За диагностиците -да са ги чели и знаят!За тях е необходимо да знаят ,че като погледнат съответното показание през апаратурата да определят в норми ,или извън норми е и да търсят проблема!Много сериозно стана ,и хайде като си дойда напролет в Горна да се видим и запознаем ,да пием по едно и да се радваме на много клиенти! Да не забравя да поканим и Добри!С него се запознах тази есен!Успехи!
Не колега, мотора се пълни, но той си го дърпа въздуха. Засмуква си го. Прави вакум даже ако не знаеш... и това ли не знаеш? На кола с МАП сензор (кудето каза че ти е силата) какво виждаш на реални данни на мап-а? Хайде сети се :)

А това дали ще си академик или не няма никакво значение. Те за това си има каталози за да не бъдеш академик... останалото bobolin4o ти го е казал.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: BMW 3 серия 1.9 М43В19(19 4Е 1) бензин/газ

Мнение от ivanovbg »

Колегата Рудони не си цени труда и ...Значи диагостиката ( откриването на проблема) се е диагностика и струва определени пари, от там нататъка или дребни за смяна с оргинален дебитомер, или 200 лева за пригаждане на някакъв(то си е де факто ремап) - клиента си избира. Проблема е че като му го направя с друг (да е както трябва разбира се) ако сложи оргинал след време пак колата няма да е добре.
Цената на частите си е отделно.
Това е моето мнение относно замяните.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Заключено