рено клио 2 ,2001 ,1.9 дти ,проблем след големия студ

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
andreqn
Мнения: 20
Регистриран на: Съб Юни 23, 2012 9:12 pm

рено клио 2 ,2001 ,1.9 дти ,проблем след големия студ

Мнение от andreqn »

колеги здравеите и честита коледа на всички.Та за моя проблем ,вчера ми званна един приятел на които му подържам колата от доста време и ми каза че след големия сняг във варна слиза да запали колата и с запалването звукът е станал друг и колата е пончнала да работи много твърдо и чукало нещо в мотора и чека светвал след извесно време като я кара,отивам аз закачам я с тестера и ми вади грешка:DF006 - Advance solenoid valve, regulation take-off

- Permanent

И наистина колата като я запалих работи много твърдо все едно е прескочила ремък,и няма мощност.та закачам я първоначално нямаше грешки трагнахме да я караме и след известно време дигна тач грешка,мен ме клони ,че роблемат е горе в плочката над ГНП-то так кадето са клапаните но исках да се консултирам с вас
presko79
КОЛЕГА
Мнения: 528
Регистриран на: Пон Мар 02, 2009 9:08 pm
Местоположение: gabrovo

Re: рено клио 2 ,2001 ,1.9 дти ,проблем след големия студ

Мнение от presko79 »

andreqn написа:колеги здравеите и честита коледа на всички.Та за моя проблем ,вчера ми званна един приятел на които му подържам колата от доста време и ми каза че след големия сняг във варна слиза да запали колата и с запалването звукът е станал друг и колата е пончнала да работи много твърдо и чукало нещо в мотора и чека светвал след извесно време като я кара,отивам аз закачам я с тестера и ми вади грешка:DF006 - Advance solenoid valve, regulation take-off

- Permanent

И наистина колата като я запалих работи много твърдо все едно е прескочила ремък,и няма мощност.та закачам я първоначално нямаше грешки трагнахме да я караме и след известно време дигна тач грешка,мен ме клони ,че роблемат е горе в плочката над ГНП-то так кадето са клапаните но исках да се консултирам с вас
Проблема е в авансовия клапан.Намира под ротор-разпределителя (елемента)на помпата ,адължително при разкачане на соленоида влиза в предварение и започва да чука.
Бензина е за измиване на дизелови части.
Публикувай отговор