PSG 16 - Opel 2,0 DTI

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
Ilko
КОЛЕГА
Мнения: 247
Регистриран на: Съб Окт 17, 2009 10:33 pm
Местоположение: Монтана

PSG 16 - Opel 2,0 DTI

Мнение от Ilko »

Имам няколко въпроса за тая електроника...
Как да се ориентирам дали е заменяема с друга от такава помпа?
Като при PSG 5 ли е важен номера на самата помпа и съотвено, коя с коя е заменяема?
От 2,0 и от 2,2 заменяеми ли са?

И накрая грешка P0606 лекува ли се по някакъв начин, освен със замяна?
Захранвания и маси са проверени и са наред.
Благодаря.
oem
КОЛЕГА
Мнения: 290
Регистриран на: Пет Юли 23, 2010 11:53 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: PSG 16 - Opel 2,0 DTI

Мнение от oem »

Мисля, че само е важно мотора да е същия. Прочита се пин кода от старата електроника, новата се ресетва и се вписва пина от старата.

Става, с AVDI, Carprog, Tech2win. За други не се сещам в момента.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
BaHka
КОЛЕГА
Мнения: 177
Регистриран на: Съб Яну 12, 2008 2:15 am
Местоположение: Силистра

Re: PSG 16 - Opel 2,0 DTI

Мнение от BaHka »

Миналата седмица минах през това - опел вектра ц 2.0 дтл. Грешка Р0606 и мигащ гаечен ключ на таблото. Свързах се с човек от варна който ми я ремонтира.За да не звучи като реклама на ЛС координати.
Ilko
КОЛЕГА
Мнения: 247
Регистриран на: Съб Окт 17, 2009 10:33 pm
Местоположение: Монтана

Re: PSG 16 - Opel 2,0 DTI

Мнение от Ilko »

oem написа:Мисля, че само е важно мотора да е същия. Прочита се пин кода от старата електроника, новата се ресетва и се вписва пина от старата.

Става, с AVDI, Carprog, Tech2win. За други не се сещам в момента.
Това с пин и вин го мога.
Дали е важно само мотора да е същия не съм сигурен и затова питам...
Ако си го правил това упражнение кажи да съм сигурен, че не са мн. евтини тия помпи.
oem
КОЛЕГА
Мнения: 290
Регистриран на: Пет Юли 23, 2010 11:53 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: PSG 16 - Opel 2,0 DTI

Мнение от oem »

Правил съм го 2 пъти като при двата съм купувал същия номер помпа.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
Публикувай отговор