Два проблема за решаване с марка Опел

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
rudoni
КОЛЕГА
Мнения: 779
Регистриран на: Сря Авг 24, 2011 8:40 pm
Местоположение: Крумовград

Два проблема за решаване с марка Опел

Мнение от rudoni »

Първият - след сваляне на Възглавница на водача за смяна на модула за ключовете и обратното монтиране ,грешката която се появява след това не може да се истрие софтуерно с програмите :
-Оп- ком,Виза сканер и Ауто ком?!Автомобилът е Астра Г 1998г. Х17дтл.Пин кода е известен.
Вторият- при диагностика на Фронтера В от 2003г. мотор У22дтн отчита неизправност с кодР0638.
Колата е проверявана и в дилърски сервиз и нищо не са направили?!Разглобих всмукателния тракт и там няма нищо особено освен датчика на дроселовата клапа , за който никъде и в никоя схема с които разполагам няма информация-какъв тип е ,каква функция има и т.н. .Вакуумите до мембраните които управляват ТПС и вихровите клапи са проверени .Клапаните които ги управляват също!Ако може ми отговорете защо дросела работи обратно- при вакуум затваря?Виждал съм мотори които така гасят- спира им се въздухът?!Моля помогнете !
Не е срамно да споделиш ,че не си информиран и не знаеш всичко! :oops:
С нами Бог!

0886 224486
KLESHTITE
КОЛЕГА
Мнения: 585
Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
Местоположение: Sofia ovcha kupel 2

Re: Два проблема за решаване с марка Опел

Мнение от KLESHTITE »

наи вероятно са объркани вакумите на клапаните имах една омега клапана които отговаря за вихровите го бяха пратили на егра
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
rudoni
КОЛЕГА
Мнения: 779
Регистриран на: Сря Авг 24, 2011 8:40 pm
Местоположение: Крумовград

Re: Два проблема за решаване с марка Опел

Мнение от rudoni »

доста прочетох по въпроса при руските братя и картината по втория проблем се изяснява , обаче няма схема за проверка на датчика вързан за дроселовата клапа.Те го сменят или препрограмират ЕБУ за работа без него.Това не мога да го направя .Ще се купува ,но дайте схема от Езито или друго каквото имате за проверка.Датчика е с 6 пина.Предварително благодаря!
С нами Бог!

0886 224486
rudoni
КОЛЕГА
Мнения: 779
Регистриран на: Сря Авг 24, 2011 8:40 pm
Местоположение: Крумовград

Re: Два проблема за решаване с марка Опел

Мнение от rudoni »

Моля ,колегите с ESI-троник да постнат схема на включване на TPS за мотор Y22DTH.Уточнявам ,че е 6 пинов.На много схеми даже не е отбелязан ,че има такъв?!
С нами Бог!

0886 224486
rangel1
КОЛЕГА
Мнения: 630
Регистриран на: Пон Апр 20, 2009 6:36 pm
Местоположение: Русе

Re: Два проблема за решаване с марка Опел

Мнение от rangel1 »

Колега мисля че добре знаеш къде е есито с съответните атрибути :!: Ами монтирай го.
Обаче аз винаги съм имал един единствен проблем при три преинсталации на хп и три поредни версии еси никога не ми отваря схеми управление двигател :roll: Даже с помоща на един колега от вас подкарах и ктс 540 и всичко работи перфектно но така и никога не ми ги отвори тия моторни схеми :roll: Защо вече нямам идея :?:
Сега ще преинсталирам и ще пробвам пак(луд умора няма :lol: )
rudoni
КОЛЕГА
Мнения: 779
Регистриран на: Сря Авг 24, 2011 8:40 pm
Местоположение: Крумовград

Re: Два проблема за решаване с марка Опел

Мнение от rudoni »

Благодаря на всички за отзивите!Получих и схемите ,четох и продължавам да събирам инфо за тази грешка Р0368 .Вече сериозно набеждавам ТПС-а!Но преди да го елиминирам с нов за 260лв. Някой колега сменял ли е ТПС и ако ДА да сподели какъв му е принципа? Като променлив резистор с ограничение на хода на валчето , или някакъв индуктивен на който валчето се върти като на електромоторче?! На набедения за смяна ТПС се върти валчето като на електромотор роторът.Как е при здрав? Предварително благодаря!
С нами Бог!

0886 224486
Публикувай отговор