BMW E39 проблем с климатроник

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
venelek
КОЛЕГА
Мнения: 534
Регистриран на: Вто Яну 30, 2007 5:20 pm
Местоположение: Исперих

BMW E39 проблем с климатроник

Мнение от venelek »

Здравейте.
Колата е 2000год. с мотор 3.0д 193к.с
На място климатика работи отлично.Ако започне да се движи след извесно време спира компресора.
Наляганията са в нормите,температурата на изпарителя е около 5 градуса.
При диагностика дава 17 и 20 грешка(слънчеви сензори ляво и дясно)късо към маса.
Възможно ли е заради тях да прави така?
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Todio
КОЛЕГА
Мнения: 568
Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
Местоположение: Асеновград
Обратна връзка:

Re: BMW E39 проблем с климатроник

Мнение от Todio »

Вентилаторите работят ли коректно? Колко е високото налягане при 3000 оборота? Моторния комп. какво казва? Колко градуса е температурата на мотора, защото при прегряване изключва климатика?
dyaneff
КОЛЕГА
Мнения: 252
Регистриран на: Съб Мар 06, 2010 5:31 pm
Местоположение: Долни Чифлик

Re: BMW E39 проблем с климатроник

Мнение от dyaneff »

Мисля, че не е от слънчевите сензори, защото нямаше да работи и на място климатика. По скоро да не изключва при високи обороти от високо налягане. Или влага в системата, която замръзва и запушва дроселиращия елемент и затова се повишава налягането и изключва пресостата. В еситроника има указания за проверка на слънчевите сензори.
venelek
КОЛЕГА
Мнения: 534
Регистриран на: Вто Яну 30, 2007 5:20 pm
Местоположение: Исперих

Re: BMW E39 проблем с климатроник

Мнение от venelek »

На място при задържане на високи обороти работи.Високото е около 17бара.Ще извикам клиента да се повозим и да видя кво става в движение.
В еси дават как се мерят слънчевите ама къде се намират?
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
dyaneff
КОЛЕГА
Мнения: 252
Регистриран на: Съб Мар 06, 2010 5:31 pm
Местоположение: Долни Чифлик

Re: BMW E39 проблем с климатроник

Мнение от dyaneff »

Виж това дали ще помогне.
http://postimage.org/image/6663ebnit/
Todio
КОЛЕГА
Мнения: 568
Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
Местоположение: Асеновград
Обратна връзка:

Re: BMW E39 проблем с климатроник

Мнение от Todio »

Ако имаш подходящ термометър, измери температурата на дехидратора - ниско долу и горе до входа и ако има разлика - сменяй. Може да измиеш и кондензатора, ще ти помогне много.
venelek
КОЛЕГА
Мнения: 534
Регистриран на: Вто Яну 30, 2007 5:20 pm
Местоположение: Исперих

Re: BMW E39 проблем с климатроник

Мнение от venelek »

Todio написа:Ако имаш подходящ термометър, измери температурата на дехидратора - ниско долу и горе до входа и ако има разлика - сменяй. Може да измиеш и кондензатора, ще ти помогне много.
Спира компресора на колата а не просто да не прави студено.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Todio
КОЛЕГА
Мнения: 568
Регистриран на: Нед Юни 12, 2005 6:39 pm
Местоположение: Асеновград
Обратна връзка:

Re: BMW E39 проблем с климатроник

Мнение от Todio »

Компресора спира по 2 причини:
1. вдига високо налягане - няма охлаждане на кондензатора; запушени пътиша или дехидратор.
2. температурата на изпарителя пада под 2 градуса.
Търси в тази посока.
venelek
КОЛЕГА
Мнения: 534
Регистриран на: Вто Яну 30, 2007 5:20 pm
Местоположение: Исперих

Re: BMW E39 проблем с климатроник

Мнение от venelek »

Todio написа:Компресора спира по 2 причини:
1. вдига високо налягане - няма охлаждане на кондензатора; запушени пътиша или дехидратор.
2. температурата на изпарителя пада под 2 градуса.
Търси в тази посока.
Чакам рома да благоволи да ме посети пак :lol:
Иначе на място с 3000 оборота може да бачка до утре,а темп. на изпарителя е поне 4.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
plamenpenis
КОЛЕГА
Мнения: 75
Регистриран на: Вто Юли 28, 2009 6:25 pm

Re: BMW E39 проблем с климатроник

Мнение от plamenpenis »

Todio написа:Компресора спира по 2 причини:
1. вдига високо налягане - няма охлаждане на кондензатора; запушени пътиша или дехидратор.
2. температурата на изпарителя пада под 2 градуса.
Търси в тази посока.
и заради друго спира колега :-)))

виж дали вижда правилно скоростта в движение и викай каса студена бира на сметката на евророма :lol:
venelek
КОЛЕГА
Мнения: 534
Регистриран на: Вто Яну 30, 2007 5:20 pm
Местоположение: Исперих

Re: BMW E39 проблем с климатроник

Мнение от venelek »

С нов дехидратор проблема изчезна.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Публикувай отговор