влиза в авариен режим дава всички възможни грешки за дроселова клапа колата стои само на оборот това го прави когато си поиска
излиза и реле помпа за вторичен въздух ,6те го оправя мисля че не е от него
разглобих дросела има само два потенциомметъра които не са в лошо састояние
днес ще ги замеря направо буксата на еку -то
когато стане така в живи данни не променя стоиностите на дросела
bmw 523 problem
Re: bmw 523 problem
по някога ги няма 5 v na потинциометър 1 на дроселовата клапа. карам я една седмица сега него прави
то и такава беше записаната грешка
предния път сменях ме еку беше избило 4ип4ето за 5 v някъде е беше правено с външен стабилизатор които също беше пукнал
то и такава беше записаната грешка
предния път сменях ме еку беше избило 4ип4ето за 5 v някъде е беше правено с външен стабилизатор които също беше пукнал
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: bmw 523 problem
За да горят 5-те волта някъде май имаш късо по инсталацията. Предполагам че външния е по мощен и с защита срещу късо. Виж за протрити кабели. Като се разместят и може да опират някъде по мотора. Лошото е че шибано се преглеждат.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67