Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
KLESHTITE
КОЛЕГА
Мнения: 585
Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
Местоположение: Sofia ovcha kupel 2

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Мнение от KLESHTITE »

имах една Г класа същия проблем смени проби и накрая като загасна комутатора във фризера за 1 час и се оправи завинаги
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
stoqn
КОЛЕГА
Мнения: 88
Регистриран на: Съб Май 21, 2011 10:13 pm
Местоположение: Добрич

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Мнение от stoqn »

Като не пали сменям комутатора бобина всичко което мога до като изстине датчик колянов ,разспределителен те лесно се сменят на това животно,няма и няма:(
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Мнение от ivanovbg »

Да де сменяш- ще прощаваш ама аз на това му викам квадратно-гнездови метод и не го уважавам особено.Не че не помага, ама е доста скъп. Защо не мериш какво няма? На входа на комутатора първо, ако има следва бобината, ако няма ......,мериш колянов и разпределителен за наличие и синхрон на сигналите. И така. Може и някой кабел или букса да те ебава, а при смяната на части не проверяваш кабелите. Някои разкачат всичко и почват жица по жица. Също глупаво. Мери сигнал и се вижда дали е здрав проводника и дали работи датчика. Да не говорим че е много по лесно само да боцкаш кабелите със сондата и да гледаш осцилоскопа, отколкото да въртиш винчета на търсене място на гореща кола.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
svirepia
КОЛЕГА
Мнения: 190
Регистриран на: Пет Мар 28, 2008 2:34 am

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Мнение от svirepia »

Когатао загрее и изгасне имали компресия в цилиндрите? Има ли искра на свещите, има ли сигнал към дюзите? Не се доверявай напълно на скенера !!!
stoqn
КОЛЕГА
Мнения: 88
Регистриран на: Съб Май 21, 2011 10:13 pm
Местоположение: Добрич

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Мнение от stoqn »

Правил съм замервания направо на крачетата на компа с осцилоскоп сигнал кол.вал,разпр.вал,и мисля изхода към комутатора и дюзите.Бил съм телевизионен техник и съм работил с осцилоскоп.Да се мери сигнала на кол.вал е мн.трудно,буксите са заляти затова първо сменях щото ми беше по лесно но накрая се ядосах разглобих компа инаправо на него по удобно,замери с осцилоскопа. Не съм гледал като загрее дали има синхронизация.Все си мисля че ще е нещо механично.Забравих дали съм мерил компресията и как е ама то го прави на произволни цилиндри започва с един после стават два после три като станат 4-5 цилиндъра вече почти угася.Като угасне и не пали има искра и импулс към дюзите.Искрата е читава.
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Мнение от ivanovbg »

Ако гледаш искрата само на централния кабел.... С колко нови палци съм брал ядове...
Гледал ли си делкото като загасне и неще да пали дали палеца е в правилна посока? Ако като загрее и омекне обтегача може да сочи друг :idea:
Идвали са ми не един мерцедес със завъртяно делко на въже и с датчик на коляновия вал. Откъде да знаят хората че делкото не командва аванса? Врътнали, видяли че нищо не се променя и така го оставили.Така били свикнали с москветата и жигулките :lol:
Последно промяна от ivanovbg на Съб Мар 31, 2012 5:42 pm, променено общо 1 път.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
cougar
КОЛЕГА
Мнения: 52
Регистриран на: Съб Сеп 22, 2007 2:55 am

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Мнение от cougar »

Казваш намалява времето на горене, а параболата на права черта ли пада на долу, ако е така значи започва да мокри свещ, причини спад в компресията ,запушена генерация , ако е комутатор то се вижда на осцилоскопа, а бубина ако е се губят затихващите импулси
donkole1
КОЛЕГА
Мнения: 101
Регистриран на: Чет Мар 01, 2012 2:02 pm
Местоположение: Варна

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Мнение от donkole1 »

залагам 5 лева на клапани :lol:
svirepia
КОЛЕГА
Мнения: 190
Регистриран на: Пет Мар 28, 2008 2:34 am

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Мнение от svirepia »

И аз залгам 10 лв. за компресия !!!
stoqn
КОЛЕГА
Мнения: 88
Регистриран на: Съб Май 21, 2011 10:13 pm
Местоположение: Добрич

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Мнение от stoqn »

Екюто клиента го взе синът му да го търси в Германия тези дни ще го донесе и пак ще меря компресий клапани .Това кораво добиче може ли да се износи.Той клиента като го гледам със спокоен нрав го гледам не вярвам да я пържил.Той даже не знае че е чипосана,освен газовия инжекцион да я съсипал нещо .Ще пиша като докарат компа.Малко залагате за компресий и клапани значи не сте мн убедени ама дано дано:)
donkole1
КОЛЕГА
Мнения: 101
Регистриран на: Чет Мар 01, 2012 2:02 pm
Местоположение: Варна

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Мнение от donkole1 »

и какво се случи с тази кола?
stoqn
КОЛЕГА
Мнения: 88
Регистриран на: Съб Май 21, 2011 10:13 pm
Местоположение: Добрич

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Мнение от stoqn »

Колата не беше палена няколко месеца понеже пострадах счупиха ми 2 крака и бях в болнични 5 месеца и от 2 седмици започнах вече работа компютъра клиента го донесе акумултора се скапал цял зима без надзор и сглобих компа сложих друг акумулатор ,въртя въртя ужас не пали и не пали.Никога не е правила така .Студена ли е пали винаги от ряз.Проблемите са като е загряла.Ядосах се тя стана по зле от преди викам бензин ли няма.Проверявам кабела за високото след бобината няма искра.Проверявам всички връзки датчик кол вал захранвания на компа има всичко.Закачам я на кодочетеца чете се всичко норм.То излизат 10 парметъра.Отворих компа и пробвам наново искрата дойде но пак не пали викам нещо в компа ли слаба връзка ли.Няма управление на дюзите,дойдоха други коли за ремонт и я зарязах тази седмица ще серовя пак .Тя стана по зле от преди.Интересно за път виждам Дюзи да се управляват с плюс.Видях на всички крайни транзистори има захранване викам да не се е стопила или прекъснала общия плюс.Тези дни ще гледам за управление на транзисторите и съм отчаян че компа нещо ако е умрял,от къде намеря друг:( преди съм проверявл компа за слаби връзки никога не е правил така.Нагрявал съм го със сешоар да симулирам нягряване но колата гаснеше когато двигателя загрее нямаше нищо общо с нягряването на компа.Сега излизат нови проблеми.Ще пиша колеги дано запали и видя това което сте ми писали за клапани.
donkole1
КОЛЕГА
Мнения: 101
Регистриран на: Чет Мар 01, 2012 2:02 pm
Местоположение: Варна

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Мнение от donkole1 »

И какво му е на пежака?
stoqn
КОЛЕГА
Мнения: 88
Регистриран на: Съб Май 21, 2011 10:13 pm
Местоположение: Добрич

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Мнение от stoqn »

Колеги здравейте не съм писал защото нямах развитие по колата имахме мн .работа и нямах време да и обърна внимание.Тези дни работата ни намаля и се захванах в отчаяние дали ще стане това чудовище.Последно изчезнаха импулсите към дюзите искра имаше и никак не палеше нито студена.Дюзите се управляват по плюс мн. странен Сименс видях на колекторите или емитерите не помня че 6 те транзистора са захранени но на базите нямаше нищо не ми се занимаваше с компа и го дадох на един Тиви техник сменил драйверен чип 2-3 лева викам кото стане донесе го в очакване да запали уви не ще.Ядосах се проверих за импулси към дюзите .Хм имаше викам стана като преди когато загрее има всичко но не пали .Накарах колегата да види има ли искра каза има и я зарязах викам нищо не стана пак.След няколко дена дойде Тв.техника пита какво стана викам импулсите към дюзите вече са в ред.Вика ми искра има ли?Викам му има колегата проверявал.Питам колегата понеже е с дистрибуторна капачка 6 цилиндрова като на старите БМВ -та къде гледа за искра само на центрлния ли .Той ми вика ,да.Дръпнах една лула и сложих свещ няма аааааааа викам досега не е правила така?Проверявам на централния искрата е читава.А стига палец ли или....?накарах колегата да извади капачката мн трудно излиза извади палеца отдолу лека невидима пукнина понеже не можах в сервиза да намеря другия който бях преди сменял от моргата само за проба го изолирах с епоксидна смола и да втвърди за 20 мин сложих го искрата към свещите дойде иииииииии колата запали.Викам си сега пък и тоя палец пробил.Тя като стой се разваля все повече и повече викам добре ама като загрее ще угасне.Обаче при форсаж от време на време пляскаше в смукателния викам тоя палец въпрос на време да се издъни . Отидох до моргата взех трети палец, понеже преди това съм пробвал с друг и го сложих.Нов близо 50 лева.Сменихме го вече не припляскваше .А преди не е приплясквал за да се насоча към него.пък и преди бях слагал и друга дистрибуторна капачка.Колата загря пораздвижихме я.Не можах да повярвам оправи се.Няколо дена я палихме и разскарахме бях скептичен че с 2 палеца прави едно и също.Но оправи се.сега не знам дали целият проблем е бил дали само палец или палец и комп.Малко като се позамисля и върна назад имах съмнения за него защото като угаснеше и не палеше при връщане на контатния ключ прикюткваше.Но бях го сменил с друг и същото.Как този бакелит нямал съм такъв случай но когато не палеше имаше искра към всички цилиндри явно я хвърлял не където трябва:(.Заключението за мен е палец.Много пъти съм хващал проблемни палци но този 6 цилиндров ме изненада дали някое БМВ не се е гъбило така.Веднъж или 2 пъти съм сменял палци на БМВ но там проблемите бяха очевидни.Защо бакелита при нягряване ,да беше пластмасов нали имам обяснение.Най много палци съм сменял на Ровърите слагал съм им от Москвич идеално пасват когато на магзина е нямало.Това е колеги благодаря на всички:)
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Мнение от ivanovbg »

май аз печеля от залаганията. Ще съм доволен и на 3 бири :lol:
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Публикувай отговор