здравейте,
колата е берлинго 2.0 хди,сименс.проблема е високо налягане в рейла.пробвано е с др помпа,дюзи,рейка,комп,бси,входящо и изходящо гориво отделно от резервоара,др инсталация..
имаше леко подобрение-няколко пъти се държеше нормално вчера,на пътен тест след 1км отново проблема се появи.като я запаля и има наченки на високо налягане,процентите на клапана за рег на налягането падат до 0,всичко се нормализира и след малко време се покачват до 22% и налягането става почти двойно
благодаря!
ситроен rhy
Re: ситроен rhy
така,след всякакви проверки и замервания,накрая при смяна на филтърното тяло на горивото всичко се нормализира.при проява на проблема регулатора на дебита държеше високи стойности,явно е имало механичен проблем с горивото или е имало повече от един такъв.също така резервоара се изчисти и горивните пътища.
Re: ситроен rhy
Колега това в кой град се случва?Питам защото един познам имаше такива главоболия и може да е една и съща кола.
Докато една жена мълчи не я прекъсвай!
Re: ситроен rhy
Ай стига бе ...побъркал си се от проверки и накрая глупавия филтър ли? Поне от онея пластмасовите кутии ли е или филтър елемент
Re: ситроен rhy
действието се развива в ст загора.филтъра е елемент.даже с нов филтър нещата са си добре(с неговото си тяло).още в началото пробвах с другото тяло,но пак си вдигаше налягането.и в последствие при прегледа на останалите работи,може да са отстранени.
в резервоара при сондата на тръбичката на излишното гориво има едно като гумено цедаче с малък отвор-като тези на отичащата се вода под чистачките.стеснен отвор и при повечко усилие от течност се отваря,явно ,за да задържа горивото при отсъствие на налягане.та то беше се скъсало и заклещило,дали е отражение не знам.след качване на резервоара,пак си вдигаше налягането и накрая с филтъра се оправи.в началото на проверките проблема се проявяваше още на празен ход.с течение на пробите взехме да покарваме по няколко км.даже сега като се сещам,при смяната на тялото и при каране,се скапваше работата при връщане на газта или при слабо натоварване.3 седмици борба и над 350км навъртяни с компа.
сетих се,че и в движение следяхме захранването на компа с пробни лампи и захранването на клапана за налягане,с нов акумулатор.
в резервоара при сондата на тръбичката на излишното гориво има едно като гумено цедаче с малък отвор-като тези на отичащата се вода под чистачките.стеснен отвор и при повечко усилие от течност се отваря,явно ,за да задържа горивото при отсъствие на налягане.та то беше се скъсало и заклещило,дали е отражение не знам.след качване на резервоара,пак си вдигаше налягането и накрая с филтъра се оправи.в началото на проверките проблема се проявяваше още на празен ход.с течение на пробите взехме да покарваме по няколко км.даже сега като се сещам,при смяната на тялото и при каране,се скапваше работата при връщане на газта или при слабо натоварване.3 седмици борба и над 350км навъртяни с компа.
сетих се,че и в движение следяхме захранването на компа с пробни лампи и захранването на клапана за налягане,с нов акумулатор.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 585
- Регистриран на: Съб Сеп 26, 2009 4:51 am
- Местоположение: Sofia ovcha kupel 2
Re: ситроен rhy
по скоро налягането е падало според мен имах един мерцедес с такъв проблем като го сръгаш и гасне
прост човек и силен вятър нищо не ги спира
Re: ситроен rhy
Регулатора на налягане, въздух.
Добрите решения идват с опита, а голяма част от опита идва с лоши решения!
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 145
- Регистриран на: Съб Ное 01, 2008 7:59 pm
- Местоположение: Горна Оряховица
- Обратна връзка:
Re: ситроен rhy
Ако помпата за високото налягане е поохлабила и в рейката да има наченки на мизерия и стружки и датчика да отчита грешно налягане и да сработва защита по налягане
Re: ситроен rhy
Абе той човека си каза де е бил проблема но се се чудя защо не слагат фин филтър между помпата и рампата
Което май е много важно щото създава много ядове на клиенти и колеги които разчитат само на скенера без паралелен дубликат на дачика Пък и дюзите заминават бадела заради скапаната помпа Е па ни кво ша правим нали живеем за сметка на хорското нещастие и съвременни боклуци
Което май е много важно щото създава много ядове на клиенти и колеги които разчитат само на скенера без паралелен дубликат на дачика Пък и дюзите заминават бадела заради скапаната помпа Е па ни кво ша правим нали живеем за сметка на хорското нещастие и съвременни боклуци