Колеги , за много години!
Днес за беда се хванах с Фокуса на един познат . Моя личен автомобил е същия като неговия - светеше му чека на въздушната възглавница - B1342 - Блок управление . Разглобих моя, сложих компа от моя (100% работещ) на неговия - пак грешка B1921 Air bag diagnostic monitor ground circuit open . Връщам моя (работещия) на моята кола - грешката В1921 остава - сега и моя Airbag свети!
Предполагам , че при откачането на компа под напрежение нещо не му харесва и си губи кодирането . Дайте предложения с каква техника може да се направи "SAS control module configuration" , освен с дилърския тестер на Форд. Или си остава задължително посещението на Мото Пфое?
Ще се радвам, ако и колегата mitko си каже мнението като експерт по марката .
AIRBAG CONTROL MODULE
98AG 14B056 AF
BOSCH : 0 285 001 248
Ford Focus Airbag P1921
Re: Ford Focus Airbag P1921
работя с DEC SS и до колкото виждам от инфото за този модел, мога да правя кодировки .Ако не се справиш остави координати на л.с.
Autotronics Service
Re: Ford Focus Airbag P1921
Мерси , колега, оправихме се .
Р1921 записва когато блока не е стегнат с болтовете за купето (!) - както беше и в моя случай, хвърчащ само на кабелите. Дали за всички Airbag модули е така, не знам, но явно при Форд се следи и тая маса през корпуса. Засега не се налага прекодиране.
Р1342 се оказа често срещан дефект на самия блок - със смяна 2ра у/ба проблема изчезна бързо и лесно. Тема за ключ.
Р1921 записва когато блока не е стегнат с болтовете за купето (!) - както беше и в моя случай, хвърчащ само на кабелите. Дали за всички Airbag модули е така, не знам, но явно при Форд се следи и тая маса през корпуса. Засега не се налага прекодиране.
Р1342 се оказа често срещан дефект на самия блок - със смяна 2ра у/ба проблема изчезна бързо и лесно. Тема за ключ.