BMW X5 D 2001г 184hp не пали

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
Заключено
sonic
КОЛЕГА
Мнения: 92
Регистриран на: Сря Фев 17, 2010 10:35 pm
Местоположение: София, Толстой

BMW X5 D 2001г 184hp не пали

Мнение от sonic »

Колеги, колата е 3.0d 184 кс и дойде при мен не палеща. Налягането в рейката е 0 бара, а ниското е 3.8 бара. С малко спрей в колектора запали и след това започна да си пали, но с няколко секунди въртене. Човека каза, че си е така.Оказа се , че тече маркуча на входящата нафта към помпата за високо налягане- оправих го , но нищо не се подобри. На живи данни при работещ двигател налягането в рейката варира доста(от 240 до към 330 бара), но няма клатене на обороти. След няколко часа престой отново спря да пали и със спрей едвам вдигна 10ина бара за момент. Свалих регулатора на помпата и тефлоновата втулка беше видимо доста зле. Взех друг втора употреба, само че от една година по-стар двигател и е без цедка(на такова ми прилича) отпред. Пак не вдига налягане. Какво да я правя?
pbpentchev
Мнения: 13
Регистриран на: Чет Ное 03, 2011 10:38 pm
Местоположение: София

Re: BMW X5 D 2001г 184hp не пали

Мнение от pbpentchev »

дюзи
stefantinkov
КОЛЕГА
Мнения: 42
Регистриран на: Чет Апр 07, 2011 11:01 pm
Местоположение: София

Re: BMW X5 D 2001г 184hp не пали

Мнение от stefantinkov »

pbpentchev написа:дюзи
Според мен проблемът по-скоро е или в датчика за налягането на рейл-а, или самия регулатор на налягането. За регулаторите има и ремонтни комплекти с уплътнения.
rockton
КОЛЕГА
Мнения: 595
Регистриран на: Вто Май 27, 2008 7:29 am
Местоположение: Захарна Фабрика

Re: BMW X5 D 2001г 184hp не пали

Мнение от rockton »

Клапънрегулатора за подържане на налягането в рейла, налягането не трябва да играе с повече от 10-15 бара, слагай нов.
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
sonic
КОЛЕГА
Мнения: 92
Регистриран на: Сря Фев 17, 2010 10:35 pm
Местоположение: София, Толстой

Re: BMW X5 D 2001г 184hp не пали

Мнение от sonic »

Утре ще ви кажа. А къде мога да намеря ремонтен комплект за регулаторен и за помпата за високо?
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: BMW X5 D 2001г 184hp не пали

Мнение от ivanovbg »

Елементарната проверка като не пали, а имаш ниско налягане е следната:Откачаш маркучето за връщащата от дюзите и от рейката към резервоара.На стартер не трябва да потича. Ако тече от рейката - клапан, ако тече от маркучето - дюза и ги гледаш една по една, ако не тече и продължава да няма налягане - помпа :mrgreen:
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
sonic
КОЛЕГА
Мнения: 92
Регистриран на: Сря Фев 17, 2010 10:35 pm
Местоположение: София, Толстой

Re: BMW X5 D 2001г 184hp не пали

Мнение от sonic »

При стартер дюзите нямат никаква обратна нафта, а от помпата към рейката с манометър налягането е 3.5 бара. Обратната нафта от помпата тече, още при контакт.
traqnsavov
КОЛЕГА
Мнения: 350
Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
Местоположение: Варна

Re: BMW X5 D 2001г 184hp не пали

Мнение от traqnsavov »

:shock: :shock: 0 налягане, ха то има пружина която без захранване клапана подържа 100 атмосфери, магнитната сила увеличава налягането не го намаля...

Това ако е на бош системата, ако е денсо не знам дали чоже да подържа 0 налягане... :shock: :shock:

Понеже някой може да си помисли че съм си го измислил това, прилагам съответното нагледно доказателство..

http://prikachi.com/images.php?images/380/4289380T.jpg
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
sonic
КОЛЕГА
Мнения: 92
Регистриран на: Сря Фев 17, 2010 10:35 pm
Местоположение: София, Толстой

Re: BMW X5 D 2001г 184hp не пали

Мнение от sonic »

Ох, сори колеги, проблема одавна е решен- нова помпа.
Заключено